• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?


    RPG-topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078

    Lijstje;
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Seksualiteit*:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk**:
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***:
    Hoe op het eiland gekomen:

    *Voor het geval er relaties ontstaan tussen de lotgenootjes. Onbeandwoorde liefde kan altijd, maar als je echt een relatie wilt met iemand zul je dat moeten overleggen met die persoon.
    **Mag een foto zijn, mag ook gewoon een beschrijving zijn.
    ***Iedereen heeft een paar spulletjes bij als hij/zij aanspoelt. Dit mag een koffer zijn, een tasje, of wat spulletjes die toevallig in je broekzak zaten.


    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Rydel - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Naam: Lucille Maya Owers
    Geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 16
    Seksualiteit*: Hetero
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk**:


    Persoonlijkheid: Lucille's leven draait om sport. Letterlijk. Sinds haar zesde voetbalt, hockey't en handbalt ze, en sinds haar veertiende staat ze iedere dag om 5 uur 's ochtends op om te hardlopen. Lucille is nogal dromerig. Op het eerste gezicht lijkt ze een zelfverzekerd, opvliegend meisje, maar als je haar beter leert kennen weet je dat ze erg gezellig en onhandig is. Ze kan soms zomaar van humeur veranderen en vindt het moeilijk om dingen los te laten.
    Spulletjes***: Haar kapotte telefoon, portemonnee, en wat kleren.
    Hoe op het eiland gekomen: Samen met wat vrienden zat ze op een boot die zonk, zelf weet ze niet waardoor.

    Naam: Lucas Mathis Stone (ja zijn naam lijkt op het meisje, i know)
    Geslacht: Mannelijk
    leeftijd: 17, 22 augustus wordt hij 18.
    Seksualiteit*: Hetero
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk**:


    Persoonlijkheid: Lucas houdt van alles wat met muziek heeft te maken. Zijn grootste hobby's zijn gitaar en piano spelen. Hij is een lieve, slimme jongen, maar neemt dingen te serieus.
    Spulletjes***: Alleen zijn mobiel.
    Hoe op het eiland gekomen: Hij zat op een cruise en viel over de reling.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:01 ]


    night thinking, day dreaming

    Jemig. Wordt dit een beginners RPG Women Island of zo?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Jemig. Wordt dit een beginners RPG Women Island of zo?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)


    WTF, hoezo?

    Als het goed is doe ik ook nog wel een jongen, wacht.


    night thinking, day dreaming

    After schreef:
    Jemig. Wordt dit een beginners RPG Women Island of zo?


    Hmm, er zijn maar twee jongens ..


    16 - 09 - '17

    Telephonic schreef:
    (...)

    WTF, hoezo?


    Omdat er allemaal beginners meedoen, mensen die nog niet ervaren RPG'en. Dat kun je zien aan hun personages, die zullen meestal niet zo lang zijn. En er zijn zowat alleen maar meiden.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:36 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Telephonic schreef:
    (...)

    WTF, hoezo?


    Dat lijkt me pittig duidelijk


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Omdat er allemaal beginners meedoen, mensen die nog niet ervaren RPG'en. Dat kun je zien aan hun personages, die zullen meestal niet zo lang zijn. En er zijn zowat alleen maar meiden.


    Euh sorry maar ik doe al langer aan RPG'en en mijn personages zijn ook nooit echt lang geschreven ..


    16 - 09 - '17

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Omdat er allemaal beginners meedoen, mensen die nog niet ervaren RPG'en. Dat kun je zien aan hun personages, die zullen meestal niet zo lang zijn. En er zijn zowat alleen maar meiden.


    Ik heb jaren lang RPG'en gedaan op andere sites + ik heb een meisje omdat ik dat makkelijker vindt schrijven maar ik wil best een jongen hoowr :)

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Euh sorry maar ik doe al langer aan RPG'en en mijn personages zijn ook nooit echt lang geschreven ..


    Ik had het ook niet per sé over jou. En ik schreef meestal. Ik schreef niet altijd dus...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Telephonic schreef:
    (...)

    Ik heb jaren lang RPG'en gedaan op andere sites + ik heb een meisje omdat ik dat makkelijker vindt schrijven maar ik wil best een jongen hoowr :)


    Mij maakt het niet zoveel uit of je een jongen of meisje neemt. Ik ben de RPG maakster niet.xD
    Maar ik had het dan ook niet over mensen in het algemeen, ik legde het alleen uit wat ik dacht dat After bedoelde.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Omdat er allemaal beginners meedoen, mensen die nog niet ervaren RPG'en. Dat kun je zien aan hun personages, die zullen meestal niet zo lang zijn. En er zijn zowat alleen maar meiden.

    Dit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jammer dat elk rpg topic waar ik kom alleen ervaren rpgers wilt, want ik denk niet dat ik echt goed ben, ook al doe ik het zes jaar en probeer het zo lang mogelijk te maken.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:51 ]


    night thinking, day dreaming

    Karmin schreef:
    Jammer dat elk rpg topic waar ik kom alleen ervaren rpgers wilt, want ik denk niet dat ik echt goed ben, ook al doe ik het zes jaar en probeer het zo lang mogelijk te maken.


    Ik snap je ^^