• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?


    RPG-topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078

    Lijstje;
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Seksualiteit*:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk**:
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***:
    Hoe op het eiland gekomen:

    *Voor het geval er relaties ontstaan tussen de lotgenootjes. Onbeandwoorde liefde kan altijd, maar als je echt een relatie wilt met iemand zul je dat moeten overleggen met die persoon.
    **Mag een foto zijn, mag ook gewoon een beschrijving zijn.
    ***Iedereen heeft een paar spulletjes bij als hij/zij aanspoelt. Dit mag een koffer zijn, een tasje, of wat spulletjes die toevallig in je broekzak zaten.


    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Rydel - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Naam: Melissa Merckx
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17
    Seksualiteit*: Hetero
    Nationaliteit: Belgisch
    Uiterlijk**:


    Persoonlijkheid: Ze is een verwend rijk meisje en past zich niet makkelijk aan. Ze heeft ook altijd bedienden gehad, dus in het begin zal ze waarschijnlijk proberen de andere mensen een beetje rond te commanderen. Ze haat het om vuil te worden en kan er niet tegen als haar make-up uitloopt.
    Melissa is ook altijd een vaderskindje geweest, maar tijdens de scheiding is beslist dat ze bij haar moeder bleef wonen. Soms gaat ze echter op bezoek bij haar vader in Amerika, want hij komt nooit langs bij haar. Ze verveeld zich snel, is opvliegend wanneer ze niet weet wat te doen (in zo'n geval is troost van een andere persoon nodig) en vertrouwt niet snel mensen, tenzij ze bewijzen dat ze goede vrienden kunnen zijn. Zo'n moment dat ze troost nodig heeft is dus ideaal.
    Ze is ook altijd enig kind geweest, maar wil meer dan wat dan ook in heel de wereld een broer of zus.
    Spulletjes***: Een handtas met een iPhone, een make-updoosje, een haarborstel en een doosje munt-tictacs.
    Hoe op het eiland gekomen: Ze zat in een privé-jet op weg naar haar vader in Amerika, maar er waren technische problemen en ze zijn neergestort in de zee. De piloot heeft het niet overleefd.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 12:04 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Dit doet me op één of andere manier aan Flight 29 Down denken, weet niet waarom xp
    Maar euhm, ik ga denk ik een rol invullen deze avond (:


    16 - 09 - '17

    Whoop, ik ga ook iemand invullen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Whoop, ik ga ook iemand invullen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan ik een meisje reserveren?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil btw ook een meisje :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Bell "Nima" Liv Pasquana
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Zeventien jaar
    Seksualiteit: Lesbisch
    Nationaliteit: Brits/Amerikaans
    Uiterlijk:


    Persoonlijkheid: Bell is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Soms is ze nogal opvliegend, maar ze biedt al gelijk haar excuses aan voor haar gedrag. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Het tegen over gestelde telt voor haar vrienden, want bij haar vrienden is ze helemaal zichzelf. Gek, druk en hyper, de drie perfecte woorden die passen bij Bell. Door haar drukke aard gaan er nogal vaak dingen stuk. Het is niet de bedoeling, alhoewel Bell het erg grappig vindt. Ze probeert iedereen te helpen die ze maar kan helpen, enkel als je gemeen doet tegen haar dan is zij nog twee keer zo erg terug. Toch zie je het eenzame, depressieve meisje in haar ogen die ze geweest is. Rond haar twaalfde zat ze altijd alleen in de pauzes op school, en nam niemand mee. Gepest werd ze niet maar vrienden had ze ook niet. Haar broer was de enige waar ze nog iets mee deed, zelfs haar ouders wisten niet wat er aan de hand was. Nu ze op het eiland zit mist ze haar oudere broer, Evan, verschrikkelijk.
    Spulletjes: Omdat Bell rookt heeft ze een paar pakjes sigaretten en een aansteker. Niet bepaald handig voor in een helikopter, zou je zeggen. Ook heeft ze haar telefoon nog kunnen redden maar ze heeft geen bereik.
    Hoe op het eiland gekomen: Ze had een helikopter ongeluk. De helikopter is in zee neergestort en het eindje heeft Bell gezwommen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Mike Jo Dickens
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 22
    Seksualiteit: Hetero
    Nationaliteit: Australisch
    Uiterlijk:


    Persoonlijkheid: Mike stond in de middelbare school bekend als een stoere jongen, hij gedroeg zich dan ook zo, vooral bij zijn vrienden. Maar eigenlijk is Mike best wel een rustige jongen, hij kan goed luisteren naar mensen die hun verhaal kwijt moeten, hij probeert te helpen waar nodig is en staat voor zijn vrienden en familie altijd klaar. Mike is een trouwe jongen als hij echt verliefd is en zal alles doen voor zijn meisje. Soms heeft hij een klein hartje, maar zijn emoties kan hij onder controle houden. Verder is Mike af en toe wel eens nieuwsgierig en weet graag de nieuwtjes, ook heeft hij gevoel voor humor en soms kan hij wel eens sneller kwaad worden dan de bedoeling is.
    Spulletjes: Mobiel, pakje kauwgom, zakmes
    Hoe op het eiland gekomen: Hij was op cruise met vrienden en de boot begon door een fout van de bouw te zinken.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 14:12 ]


    16 - 09 - '17

    Naam: Raven Elliot Cavett
    Geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 21
    Seksualiteit*: Biseksueel
    Nationaliteit: Engels/Brits
    Uiterlijk**:




    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***: Een dolkje, haar portemonnee en ......
    Hoe op het eiland gekomen: Raven is met haar vader gaan varen, tot er een storm opdook. Hun bootje sloeg om en Raven is gestrand op het eilandje, terwijl ze vreest dat haar vader het niet heeft gehaald.


    De rest komtttt/wordt uitgebreid

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 21:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam:
    Belinte Calis Smith
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Leeftijd:
    Negentien, verjaard 3 September
    Seksualiteit*:
    Biseksueel
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Uiterlijk**:


    Belinte heeft haar haren  maroon kleurig geverfd. Eerder had ze al verschillende tinten paars en blauw. Ondanks dat ze het vaak verft, zijn haar haren nog erg gezond. Belinte heeft donkerblauwe ogen met lange, volle wimpers eromheen gesierd, die vaak mooi opgemaakt zijn en ze heeft een erg lichte huid. Al te groot is ze niet, ze vind alles wel prima. Een kleding style heeft Belinte ook niet echt, ze draagt waar ze op die dag zin in heeft. .
    Persoonlijkheid:
    Komt.
    Spulletjes***:
    Komt.
    Hoe op het eiland gekomen:
    Komt.

    Uiterlijk heb ik even geknipt en geplakt.

    Edit: Ik verander haar uiterlijk waarschijnlijk nog.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 21:18 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil wel mee doen.^^
    Ik wil een meisje die dan al redelijk gek is.^^

    En als het me lukt wil ik ook wel een jongen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ik denk dat ik wel een rol voor jonge ga maken (maar waarschijnlijk is ie morgen pas af )


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik maak mijn rol morgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Luna Riley Moon
    Geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 17
    Seksualiteit*: Hetero
    Nationaliteit: Engels/Amerikaans
    Uiterlijk**:



    Luna heeft zwart haren, en licht blauwe grijzige ogen.
    Hij glimlach kan er nogal dromerig uitzien, meestal ziet haar glimlach er anders uit dan andere. Daardoor vindt niemand haar glimlach mooi, maar eigenlijk is haar glimlach wel mooi.
    Ze kan erg creepy lachen, maar ze kan ook wel gewoon lachen. Haar blik is meestal dromerig, of dof.
    Luna draagt altijd donkere kleding, je zult haar nooit zien lopen in lichte kleding. Ze draagt geen buiktruitjes.
    Persoonlijkheid: Luna is altijd voor gek bestempeld. Ze gaat naar een psycholoog maar het helpt niets. Als je haar goed kent merk je dat ze eigenlijk niet zo gek is, en dat ze eigenlijk best aardig is.
    Ze is zo geworden doordat ze geen familie meer heeft. Ze ging met haar hele familie op vakantie met het vliegtuig. Het vliegtuig stortte neer, en zei overleefde het. Nu kan ze niet meer normaal doen als ze een vliegtuig ziet, en is ze erg verandert. Ze heeft er ook veel littekens aan over gehouden.
    Luna kan soms aanvallen krijgen, van woedeaanvallen tot depressieaanvallen. Ze kan er soms ook gewoon gek uitzien.
    Ze kan soms echt diepzinnige dingen zeggen, die soms echt niemand begrijpt en ze kan soms ook voor uren niets zeggen.
    Er zijn maar weinig mensen die haar begrijpen als ze weer iets onbegrijpelijks zegt, dat zijn meestal de mensen die ze vertrouwt en haar goed kennen. Haar vrienden zijn.
    Echt vrienden heeft ze niet want ze vertrouwt niet zo snel mensen, dus ze heeft eigenlijk geen vrienden wat haar niets uitmaakt.
    Luna kan soms voor uren naar een punt kijken zonder verveelt te raken.
    Spulletjes***: Haar medicijnen voor een paar maanden. Voor de rest niets.
    Hoe op het eiland gekomen: De boot is omgeslagen

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki