• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is echt vreemd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O mijn god, ik heb zo lang niet meer met je gesproken en opeens zie ik dat je me een berichtje hebt gestuurd.. Dat verbaasde mij echt, maar ik vond het zo fijn! I've missed you so much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo blij dat het waait, dat maakt mijn kamer leefbaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    pff einedelijk zoon topic op iets


    ik zit echt ergens mee ..

    Weet je, als niks wat ik zeg je wat kan boeien, kunnen we misschien beter maar geen vrienden meer zijn, als we dat überhaupt al waren.


    i put the fun in funeral

    Zo heet hier, pffff..


    'Darling, just hold on'

    Sinistre schreef:
    Wow. Jesus 7,1 voor ak? Ik had me voorbereid op een 3.


    Dat had ik met wiskunde! Ik was er heilig van overtuigd dat ik een 2 zou hebben, want het ging echt slecht, blijk ik een 7 te hebben ;D

    Bieberen schreef:
    buh, één fout voor m'n engels en gelijk een 9.5 :c


    Zoiets is best wel normaal :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mierenneuker dat je bent


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damn you woman, my body needs sugar and fat. Lots of it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    lol

    Wees gewoon tevreden. Dit was toch wat je bedoelde?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Laatste schooldag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vooruit; in ganzenpas.



    Ik hou van die film.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 17:02 ]


    We need a bigger boat.

    Kwaad op de school die zeggen dat ik eerder niveu 3 kan doen en dan blijkt van niet. Pijn omdat mensen mij steeds pijn doen met hun gedrag. Veel dromen en denken en weten dat niks uit komt, maar toch onbewust hoop je. Niuews horen die je niet graag hoort. Mensen doen alsof je jouw mogen, maar eigenlijk niet mogen. Willen praten met je broertje en het vertellen en dan te horen krijgen dat hij vrij wilt hebben in de middag en dat hij alleen avond;s wil praten omdat die veel hw heeft. Mensen zeggen dat je leeft en dat je niet moet opgeven, maar hoe kan ik niet opgeven als ik het gevoel heb dat ik terecht kan bij mijn familie, maar ik kan niet alles tegen hun zeggen. Mijn verhaal tegen iemand kwaaad willen die mij helpt, maar ze is even afwezig vanwege prive dingen.
    Elke dag strijd met een brandende ziel en een huilende hart. Ik wil hier weg, weg op rondreis al die narigheid vergeten en weggaan. Waarom is dit leven zo'n klote. Mensen zeggen dat je wel eens vrolijk kan zijn, nou ik merk het. Heel af en toe, maar door heel mijn verleden, probemlen en mensen die mij gewoon niet mogen kan ik gewoon niet meer. Wat heeft iedereen tegen mij dat alles zowat mij tegenzit.

    Itsy bitsy spider


    AIN'T IT CUUUTE _O_

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 17:20 ]


    "I shut my eyes in order to see.'