• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meh. Ik wil echt nú in Groningen zitten. Dan kan ik weer eens vaker met vriendinnen afspreken en hoef ik daar geen geld voor te betalen om erheen te reizen.
    Het voelt nu net alsof ik iedereen kwijt raak. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je bent veels te druk bezig met andere dingen. You don't miss me at all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I want you. Why are you so far away?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik haat je echt om wat je mij hebt aangedaan... ik zie nu in dat je niets meer bent dan een.... laat ik dat maar niet zeggen..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Oké auwtch, die kwam hard aan. als een slaapwel al te veel is om te zeggen, dan tja, het spijt me ? Tzal wel weer aan mij liggen zeker, sigh.
    En dat net toen ik dacht dat je anders was dan andere jongens, gosh, stupid little girl.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 0:01 ]

    Damn ik schrok me kapot


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, great. Zegt whatsapp dat ik een nieuwe versie moet downloaden, maar kan dat niet eens >.<

    En ik wil niet fietsen D:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 7:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo vrolijk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bijna. Klaar. Nog heel even volhouden Mitchell.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil weekend, dan kan ik gewoon lekker in mijn nieuwe, heerlijke bed blijven liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een brand in een fabriek die aanmaakblokjes maakt, wat hou ik toch van ironisch nieuws..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil niet fietsen vanmiddag, beter kom je gewoon snel naar huis en kan je me met de auto brengen, ja, dat doe je wel he?

    Nope -_-


    'Darling, just hold on'

    Ik wil dat het morgenavond is.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil geen chemie -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zelfs mijn mentor verwachtte niet dat ik over zou gaan. Maar ik ben over :')