Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Filosofie is zo veel en ik ben bang voor mijn mondeling morgen. Ik heb al 11 kantjes geschreven :') Lang leve Plessner, Plato, Aristoteles, Descartes, Dennett, Darwin en Nietzsche :')
Crave schreef:
Filosofie is zo veel en ik ben bang voor mijn mondeling morgen. Ik heb al 11 kantjes geschreven :') Lang leve Plessner, Plato, Aristoteles, Descartes, Dennett, Darwin en Nietzsche :')
Ik zou Aristoteles niet zo serieus nemen, die heeft het grootste gedeelte van wat hij zegt toch ongelijk
En Plato mag ik niet vanwege zijn domme censuur wetten.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
Crave schreef:
Ik heb vrijdag een mondeling over deze filosofen, plus nog tien meer
Succes :c
Ik sta een 7 voor Duits! Mag ik huilen? Ja?
Ik moet nu wiskunde goed gemaakt hebben en dan ga ik gewoon over, en voor mijn gevoel heb ik dat best goed gemaakt . Ik kan alleen maximaal nog een 7.2 halen en ik heb een 6.5 nodig om over te gaan, maarja.