• The Paranoid
    Eens op een dag, komt erop het nieuws dat er mensen paranoide zijn geworden. Ze bijten en krabben mensen. Ze noemen het The Paranoid.Iedereen denkt dat het wel goed komt. Maar niet blijkt minder waar; het aantal Paranoids neemt alsmaar toe. En jij weet dat je moet vluchten. Op zoek naar andere Survivors. Maar hoe vind je ze? En vind je ze wel? (Je vind elkaar allemaal op een farm)



    ER KUNNEN NOG 7 MENSEN MEEDOEN!!!! WEES ER SNEL BIJ!!!!!
    Regels: Waar naartoe en wat te doen?
    - Je begint gwn thuis. Waar alles steeds raarder word. je begint met schrijven als je personage (met family of zonder) vertrekt omdat je het niet meer vertrouwde.
    - Je schrijft 1, 2 of 3 stukjes om naar de farm te komen (je personage moet het niet hebben bedoeld om naar de farm te lopen, hij loopt er gwn langs).
    - Dan schrijven we verder hoe we The Apocalypse overleven. Ik schrijf dan het stukje dat we met de groep vertrekken en dan moeten jullie gwn je fantasie gebruiken!

    Lijstje als je mee wilt doen!

    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Uiterlijk: (Via foto of Link):
    - Karakter:
    - Wapen: (kies 3 wapens/tools: meer krijg je niet!):


    Mijn Lijstje:
    - Naam: Dennis Potts
    - Leeftijd: 27
    - Uiterlijk: (Via foto of Link):


    - Karakter: Just a normal guy with a Normal life. Nouja dot dat je Paranoids in ze leven kwamen.
    - Wapen: (kies 3 wapens/tools: meer krijg je niet!): Revolver - Hamer - MedicPack -
    - Familieleden: niet belangrijk - Ik zou wel graag een Girlfriend willen hebben die ik op de farm ontmoet misschien een van jullie. maar dan moet je dat zeggen.
    Ik hoop jou mee te zien doen!

    Groeten, LaSz

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 19:25 ]

    Naam: Maia Lana Moore
    Leeftijd: 20 *Staat nog niet vast.*
    Uiterlijk:



    Maia heeft zwart stijl haar, wat
    Karakter:
    Wapen: Pijl en boog, zaklamp, mes


    De rest vul ik zo verder in.^^

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 19:03 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Macabre schreef:
    Ach, fuck it. Ik doe gewoon mee. Reserveer maar een meisje voor me, als dat nog kan.

    Zijn er overigens nog regels? 16+ allowed? Minimaal aantal regels/maximaal aantal karakters? etc.

    Ik denk dat jullie dat zelf wel in kunnen vullen. Gwn een paar regels is genoeg. Ik zie snel genoeg of het goed gaat of niet. Dus vul maar die lijstjes in!

    Naam: Jeroen Hayden Lockwood
    Leeftijd: 26, geboren op 25 september.
    Uiterlijk: -komt zo-
    Karakter: Hayden is een drukke jongen, die moeilijk stil kan zitten en vrij impulsief is. Hij denkt soms niet goed na voordat hij iets doet, al weet hij de gevolgen van zijn acties vaak wel. Hij geeft soms te weinig om zijn eigen veiligheid en heeft de neiging om eerst altijd voor andere te zorgen. Zolang een situatie niet levensbedreigend is kan hij er niet heel veel om geven en blijft hij vaak relaxed. Hij kan er niet tegen als andere hem vertellen wat hij moet doen en heeft een hekel aan andere hun regels volgen. Hij moet altijd zijn gelijk hebben, alsof hij zichzelf altijd moet bewijzen. Hij is niet heel erg slim en kan soms ook de domste opmerkingen maken. Hij is een beetje traag van begrip, maar daarentegen reageerd hij wel altijd vrij snel op dingen.
    Wapen: dragunov sniper rifle en zakmes

    Ik maak hem later af.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het zou leuk zijn als er nu wat oudere mensen zouden komen!

    Naam: Bryan Morrigan
    Leeftijd: 30
    Uiterlijk:


    Karakter: Bryan is een man die enorm koppig is. Hij wil altijd alles beter weten en laat zich niet kisten of op zijn plek wijzen. Hij kan erg onvriendelijk uit te bocht komen en kan erg lomp zijn. Toch kan hij ook wel een hart van goud hebben en is met zijn sarcasme en humor alles een stuk grappiger.
    Wapen: Hamer, keukenmes en kettingzaag.

    [ ik maak 'm later af]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 19:10 ]


    26 - 02 - '16

    Oh my god, Bryan. :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil wel een oudere man doen(als in... tussen de 40 en 60)
    ik vul hem zo in

    Macabre schreef:
    Oh my god, Bryan. :9~


    I know right? *wbw*


    26 - 02 - '16

    DevialAngel schreef:
    Ik wil wel een oudere man doen(als in... tussen de 40 en 60)
    ik vul hem zo in

    Goed! Heeft hij ook een Family waarvoor hij moet zorgen? In de zin van 3 á 4 mensen? Dan hebben we miss ook nog kinderen.

    Ik vind het een leuk idee, jammer dat alles zo onduidelijk en niet afgewerkt is. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het een leuk idee, jammer dat alles zo onduidelijk en niet afgewerkt is. ;c

    Ik ben nieuw hier. Ik weet nog niet precies hoe het allemaal moet. Maar tot nu gaat het goed dus ik heb er vertrouwen in.

    Komt er nog wel een lijstje met regels?
    Waar iedereen verblijft, hoe we beginnen? Waar ze naartoe moeten? Of er iemand is die hier meer van weet. Dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 19:21 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    LaSz schreef:
    (...)
    Ik ben nieuw hier. Ik weet nog niet precies hoe het allemaal moet. Maar tot nu gaat het goed dus ik heb er vertrouwen in.


    Jua, het gaat ook goed haha. :Y) Maar ik hou heel erg van duidelijkheid en gestructureerde RPG's. Regels in de beginpost, alle namen van de karakters en hun spelers erbij.


    Your make-up is terrible

    Unimaginable schreef:
    Komt er nog wel een lijstje met regels?
    Waar iedereen verblijft, hoe we beginnen? Waar ze naartoe moeten? Dat soort dingen.

    Ga ik nu maken!

    LaSz schreef:
    (...)
    Ga ik nu maken!

    Done!