• Ik draag een bril en ik zou graag ooit overstappen op lenzen.

    Dus zijn er hier mensen die ervaring hebben met lenzen? En is een lens moeilijk aan te doen of heeft het nog andere nadelen?


    Everyone smiles in the same language.

    Mijn moeder wilde lenzen, maar ze kreeg ze niet eens in. Een paar vriendinnen van mij hebben ook lenzen, en die zeiden dat het wennen & oefenen is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb ook eerst bril gehad en toen lenzen ^^

    lenz is helemaal niet moeilijk in te doen ;)


    I solemny swear i am up to no good

    je mag niet met lenzen zwemmen dacht ik.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb geen bril/lenzen.
    Maar net lenzen moet je heel zorgvuldig omgaan enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb lenzen

    je gaat er echt geen spijt van hebben. vroeger schaamde ik mij dood voor mijn bril. het is wel vervelend als je gaat zwemmen en laat in de avond voel je het wel aan je ogen. in het begin zijn ze ook moeilijk in te krijgen maar na een week gaat da rap- bij mij toch-xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb nooit een bril gehad. Meteen lenzen.
    Maar ik heb die bij een optieker gehaald. En de mijne gaf mij pas lenzen mee als ik ze in kon doen. Dus moest 2/3 daagjes komen oefenen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    draag toch al zo'n 3 jaar lenzen xD
    nee het is niet moeilijk om in te doen, misschien in het begin beetje raar maar dat wordt je wel gewend ;)

    maar je hebt natuurlijk wel keuze in daglenzen, maandlenzen, zachte of harde lenzen.

    ikzelf heb zachte maandlenzen ^^


    Live Your Life

    Ik heb ook lenzen, en ik raad ze echt aan.
    Ik vind het zo veel fijner als een bril. In het begin kán het moeilijk zijn om ze in te doen, maar daar had ik niet zoveel last van.


    Protège moi de mes désirs.

    softspoken schreef:
    laat in de avond voel je het wel aan je ogen.


    ja da heb ik ook altijd, da ligt blijkbaar aan feit dat 's avonds je ogen minder zuurstof krijgen. Je kan daarvoor lenzen kopen die meer zuurstof doorlaten, maar die zijn wel iets duurder


    Live Your Life

    Ik heb al ruim 3 jaar zachte maandlenzen. Op het begin was het even wennen, maar nu gaat in- en uitdoen ontzettend makkelijk en voel ik ze niet eens meer zitten. Ik vind ze nu echt veel fijner dan een bril en ik kan er ook veel meer mee.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik krijg ook lenzen (: en heb al zachte gehad, nu krijg ik harde.. in het begin is het echt wennen, maar ik vind het wel fijner.. ondanks dat ik stiekem een hekel had aan mijn zachte lenzen xd want die keerden de hele tijd binnenste buiten -_-'


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben net een week overgestapt op lenzen en ik heb een tip..
    Heb geduld xp
    De eerste keer is echt niet makkelijk! Ik heb een uur erover gedaan, een lens in te doen xp

    Ik heb zachte lenzen. Tip: Neem echt geen harde! Wat de optician ook zegt! Harde zijn veel moeilijker en ongemakkerlijker. Maak je lenzen goed schoon en als er een scheurtje in zit, nieuwe in doen. Je kan s'avonds las krijgen van je ogen, maar dat ligt eraan hoe laat je je lenzen hebt ingedaan. Succes!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rosebeat schreef:
    Ik heb geen bril/lenzen.
    Maar net lenzen moet je heel zorgvuldig omgaan enzo.