• The Paranoid
    Eens op een dag, komt erop het nieuws dat er mensen paranoide zijn geworden. Ze bijten en krabben mensen. Ze noemen het The Paranoid.Iedereen denkt dat het wel goed komt. Maar niet blijkt minder waar; het aantal Paranoids neemt alsmaar toe. En jij weet dat je moet vluchten. Op zoek naar andere Survivors. Maar hoe vind je ze? En vind je ze wel? (Je vind elkaar allemaal op een farm)



    ER KUNNEN NOG 7 MENSEN MEEDOEN!!!! WEES ER SNEL BIJ!!!!!
    Regels: Waar naartoe en wat te doen?
    - Je begint gwn thuis. Waar alles steeds raarder word. je begint met schrijven als je personage (met family of zonder) vertrekt omdat je het niet meer vertrouwde.
    - Je schrijft 1, 2 of 3 stukjes om naar de farm te komen (je personage moet het niet hebben bedoeld om naar de farm te lopen, hij loopt er gwn langs).
    - Dan schrijven we verder hoe we The Apocalypse overleven. Ik schrijf dan het stukje dat we met de groep vertrekken en dan moeten jullie gwn je fantasie gebruiken!

    Lijstje als je mee wilt doen!

    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Uiterlijk: (Via foto of Link):
    - Karakter:
    - Wapen: (kies 3 wapens/tools: meer krijg je niet!):


    Mijn Lijstje:
    - Naam: Dennis Potts
    - Leeftijd: 27
    - Uiterlijk: (Via foto of Link):


    - Karakter: Just a normal guy with a Normal life. Nouja dot dat je Paranoids in ze leven kwamen.
    - Wapen: (kies 3 wapens/tools: meer krijg je niet!): Revolver - Hamer - MedicPack -
    - Familieleden: niet belangrijk - Ik zou wel graag een Girlfriend willen hebben die ik op de farm ontmoet misschien een van jullie. maar dan moet je dat zeggen.
    Ik hoop jou mee te zien doen!

    Groeten, LaSz

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 19:25 ]

    Leuk idee. Ik zal wel even een karakter aanmaken, als ik weer tijd heb.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Leuk idee. Ik zal wel even een karakter aanmaken, als ik weer tijd heb.

    Mooi!

    Naam: Melissa Jane Smith
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Karakter: Melissa is een vrouw die zich altijd sterk probeert te houden, ze vecht als het moet en laat zich niet doen. Ze is soms hard met woorden, maar krijgt achteraf wel eens spijt van wat ze gezegd heeft. Ze houdt niet van enorme problemen, maar sinds The Paranoids er zijn moet ze er wel mee leren omgaan. Ze kan best zelfstandig werken, maar in een groep komt ze meer zelfzeker over. Ze staat klaar voor de mensen die haar nodig hebben en zal overal zo goed mogelijk proberen helpen. Ze is best aardig, maar wordt soms echt snel kwaad.
    Wapens/tools: Bijl, zaklamp, koevoet


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Naam: Melissa Jane Smith
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Karakter: Melissa is een vrouw die zich altijd sterk probeert te houden, ze vecht als het moet en laat zich niet doen. Ze is soms hard met woorden, maar krijgt achteraf wel eens spijt van wat ze gezegd heeft. Ze houdt niet van enorme problemen, maar sinds The Paranoids er zijn moet ze er wel mee leren omgaan. Ze kan best zelfstandig werken, maar in een groep komt ze meer zelfzeker over. Ze staat klaar voor de mensen die haar nodig hebben en zal overal zo goed mogelijk proberen helpen. Ze is best aardig, maar wordt soms echt snel kwaad.
    Wapens/tools: Bijl, zaklamp, koevoet

    Sweet! Leuk gedaan! Vooral karakter is goed bedacht! Kan niet wachten om te beginnen!

    LaSz schreef:
    (...)
    Sweet! Leuk gedaan! Vooral karakter is goed bedacht! Kan niet wachten om te beginnen!


    Thanks, bij karakter schrijf ik nooit veel omdat ik me er anders toch niet helemaal aan hou


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Thanks, bij karakter schrijf ik nooit veel omdat ik me er anders toch niet helemaal aan hou

    Niet veel? Ik heb pas weinig, ik kan dan niks bedenken! xD

    LaSz schreef:
    (...)
    Niet veel? Ik heb pas weinig, ik kan dan niks bedenken! xD


    Kort maar krachtig toch? Haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Kort maar krachtig toch? Haha

    Ja! Ja dat klopt!

    Mijn topics^^ ik zal proberen vanavond iemand in te vullen. Mag ik een jongen reserveren? Of is dat niet nodig?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Mijn topics^^ ik zal proberen vanavond iemand in te vullen. Mag ik een jongen reserveren? Of is dat niet nodig?


    *voor mij een meisje ^^

    Unimaginable schreef:
    Mijn topics^^ ik zal proberen vanavond iemand in te vullen. Mag ik een jongen reserveren? Of is dat niet nodig?

    is niet nodig, je mag gwn meedoen. Maar doe het zo snel mogelijk want er mogen uiterlijk 12 mensen meedoen ofzow.

    LaSz schreef:
    (...)
    is niet nodig, je mag gwn meedoen. Maar doe het zo snel mogelijk want er mogen uiterlijk 12 mensen meedoen ofzow.


    Daarom hoopte ik dat ik iemand mocht reserveren (: Dan weet ik zeker dat ik een plaatsje heb.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 18:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Daarom hoopte ik dat ik iemand mocht reserveren (: Dan weet ik zeker dat ik een plaatsje heb.


    Ik wil ook een meisje reserveren.^-^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga ook een meisje invullen waarschijnlijk, of een hele stoere jongen. I don't know yet.


    26 - 02 - '16

    Ach, fuck it. Ik doe gewoon mee. Reserveer maar een meisje voor me, als dat nog kan.

    Zijn er overigens nog regels? 16+ allowed? Minimaal aantal regels/maximaal aantal karakters? etc.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''