• 'Grandma, who are those five boys, on your poster?'
    'Oh dear, I wished you never asked that. It brings back sad memories.'
    'But who are they?'
    'They one where a boyband named One Direction.
    There names were Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne and Niall Horan.
    I was a big fan. But on a day, it changed.
    One direction started fighting.
    It was going wrong.
    They took a break.
    But after a year, they don't want to go back, and be One Direction again.
    One Direction was just a amaizing youth memory.



    In het One Direction kamp is ruzie! Louis en Zayn kunnen elkaar van de een op de andere dag niet meer uitstaan, maar waardoor? Harry is gespot toen hij met een of andere jongen kuste, Liam wil opeens solo gaan en Niall heeft er genoeg van. Waardoor komt het dat deze vijf vrienden elkaar van de een op de andere dag niet mer kunnen uitstaan en niet meer One Direction willen vormen?

    Ze besluiten een break te nemen. Na ongeveer een jaar komen ze weer samen. Maar ze hebben allemaal hun eigen draai gevonden, en willen niet meer terug. Ze besluiten voorgoed uit elkaar te blijven. Maar de beste vrienden van de jongens vinden dat maar een slecht plan. Ze besluiten een actie op gang te zetten. Iedereen moet proberen One Direction weer bij elkaar te krijgen, omdat ze zo een goede band zijn. Maar gat het ze lukken? Of breekt er nog een ruzie uit?

    Rollen:

    Harry Styles:
    Harry: hazzakins
    Relatie Harry: Ciela Fiona Greylake ||After
    Vrienden Harry:
    -
    -
    -


    Louis Tomlinson:
    Louis: GirlWithLove
    Relatie Louis: Emily Rose Mitchell ||MinnieMouseX
    Vrienden Louis:
    - Beste vriend || jake david Moore || bombersweet
    -
    -


    Zayn Malik:
    Zayn: GirlWithLove
    Relatie Zayn: Depay
    Vrienden Zayn:
    - Beste vriend || Josh Flynn Sky || MonkeySwag
    -
    -


    Niall Horan:
    Niall: MonkeySwag
    Relatie Niall: Emma Diana Berry || minimuisbeta
    Vrienden Niall:
    - Beste vriendin || Thayelinne "Thay" Emelia Jones || GirlWithLove
    -
    -


    Liam Payne:
    Liam: Appa
    Relatie Liam:
    Vrienden Liam:
    - Beste vriendin || allison "alli" claire mayer ||bombersweet
    -
    -


    Regels:
    - Minstens vijf regels
    - Geen Mary Sue 's of Gary Stu 's
    - Geen powerplay
    - Reserveringen blijven 24 u staan
    - Maximaal 2 personage per persoon



    Begin:
    De vrienden/relaties van de jongens komen aan bij een gebouw waar ze gaan bespreken wat ze gaan doen om 1D weer samen te krijgen. 1D zelf heeft 'toevallig' allemaal een kaartje gekregen van een muziekfestival, maar gaan er niet heen. Ze gaan dus bezig met hun nieuwe werk (solocarrière, modellenwerk etc.)


    Rollentopic

    Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    emma dianna berry

    ik glimlach alsik een smsje van Niall krijg. Hey, Het gaat goed hier, ga net naar stylist. HOVJ, Niall. ik moest denken aan thay, waarom was ik zo bitchi gaan doen? waarom moest ik nou weer alles verpesten. als thay een afkeurende blik naar me werpt en geirriteerd reageerd snap ik wat ik had gedann. ooit waren we bete vrienden, we zouden in elkaars amen rennen. maar nu zijn we uit elkaar gegroeid. ik denk na over een oplossing en weet al wat. ik loop naar binnen en ga op een van de banken zitten. als ik zie dat thay niet achter me aankomt, pak ik mijn mobiel. sorry schrijf ik. ik druk aarselend op het verzendt knopje. verzonden naar thay. staat er in het beeld. nu maar hopen dat ze het goed opvat. snel stuur ik ook sms naar Niall. ik was er vanavond graag bij geweest :( snel wat afspreken? xxxxx jou emma met extra veel kusjes, wat ik altijd doe als ik hem te lang niet heb gezien

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 15:43 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Thayellinne.


    Miss you 2... Waar ben je? Anders kan ik miss. naar je toe komen? Heb tot vanavond vrij. LY, xx Niall. Kort bijt ik op mijn lip. Ik wou graag met Niall praten, maar ik moest ook nog met de rest iets doen voor hem en de andere. ik nam mijn besluit. ik ging weg als Emma hier bleef. Ik liep naar buiten. "Josh, Emily ik ga, Aangezien zij hier is blijf ik geen seconde langer. Ik ben naar Niall." de laatste woorden richtte ik voornamelijk op Emma. Sorry Krijg ik ineens als sms van Emma. WAT DENKT ZE WEL NIET? Wat denk je wel niet, eerst je als een bitch gaan gedragen en dan sorry zeggen? sms ik haar terug.Rustig liep ik weg op mijn Vans. Ik opende de deur van mijn Auto, stap in en rij weg. Onderweg Sms ik Niall. Sure, mijn huis anders? Als je zin hebt haal ik pizza, ben nu toch onderweg. Je bent toch in de studio voor een shoot? LYF. Thay,

    Zayn Javvad Malik.

    'Luister. Ik zie je hier kapot gaan. Ik weet dat je ze ook mist. Ik... Ik wil alleen het beste voor jou. Ik wil je niet kwijt, maar ik kan het niet meer. Ik kan het niet meer, Zayn. Je weet zelf ook goed dat je jezelf kapot maakt. Dat je met iedere misdaad weer iets kapot maakt. En als jij kapot gaat. Ga ik ook kapot. Ik vraag je niet om dit nu allemaal te doen. Ik vraag je alleen of je erover nadenkt. Doe je dat, Zayn?' Zegt Josh half fluisterend tegen me. Ik bijt op mijn onderlip, een van de tekenen dat ik zenuwachtig werd. "Ik zal erover na denken, Joshephine" Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht na het laatste woord. Zo noem ik hem altijd, just for fun.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 17:51 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (@GirlWithLove vergeet je mijn sms niet?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [aangepast]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (ooh ruzie(huil))


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Thay is gemeen *stare* Ik moet haar echt beter opvoeden, maar zo is ze nou eenmaal, Sorry D:]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Emma Dianna Berry

    Ik kijk snel als er een berichtje binnen komt. Het is van Thay, mijn mobiel laad eerst heel lang. Vast om mij zenuwachtig te maken. Als hij uiteindelijk reageerd staar ik naar het scherm. Ik kon niet echt zeggen dat ze het goed had opgevat. Wat denk je wel niet, eerst je als een bitch gaan gedragen en dan sorry zeggen? Ik staar naar de woorden, een voor een. Wat had ik gedaan, Hoe kon dit? Ik moet iets doen. Bitch, wat denk je wel niet. gaat er door mijn hoofd. Zal ik terug smsen? Ik bedenk me dat dat misschien niet echt een goed plan is. Toch moet ik iets doen. Het spijt me echt, ik besef me nu pas wat ik heb aangericht, ik hoop dat ik het goed kan maken, ik zal alles doen schrijf ik. Als ik zie dat het bericht is verzonden voel ik me nog slechter. Gelukkig was ze niet hier, anders zou het echt een gevecht worden. Ik blijf naar het scherm van mijn iPhone staren, wachtend op een bericht van Thay, of liever Niall.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Thayelinne.

    Het spijt me echt, ik besef me nu pas wat ik heb aangericht, ik hoop dat ik het goed kan maken, ik zal alles doen. Ik kijk rustig naar mijn iphone, om deze vervolgens naar achter te gooien en mijn auto te parkeren op een veld. Ik stap rustig uit en begin tegen een boom te trappen en te slaan. Na een paar minuten laat ik me langs de boom naar beneden zakken, mijn handen half kapot. Een eenzame traan dwarreld naar beneden, mijn Iphone waar nu een schuur in zat pak ik van het veld op. Nee, Nee ik accepteer dit niet. Ik wil mijn auto starten, maar deze doet het niet. Fijn... Ik sms Niall. Ni...Kun je me op komen halen? Sta op parkeerplaats bij het Grote veld.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Niall heeft haar al iets gestuurd]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (ohja, aghja dan heeft ze in.iedergeval gezegd waar ze is)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    GirlWithLove schreef:
    (ohja, aghja dan heeft ze in.iedergeval gezegd waar ze is)

    [Ik bedoelde dat hij iets naar Emma heeft gestuurd xD. Ga nu post maken]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Josh Flynn Sky

    Zayn bijt op zijn onderlip. Een teken dat hij zenuwachtig is. 'Ik zal erover na denken, Joshephine.' Zegt hij, en hij glimlacht eventjes. Ik glimlach mee. Hij noemt me wel vaker Joshephine, en ik ga er meestal op in, maar nu ben ik er wel klaar mee om de hele tijd boos te zijn. 'Omdat ik geen zin heb in boos zijn, zie ik het door de vingers, Ziane.' Ik weet niet precies wat te doen en kijk maar een beetje in het rond. Er is niet heel veel te doen hier, in de buurt van Nialls huis. 'Waarom ben je hier eigenlijk? Ik dacht dat je niets meer met de jongens te maken wou hebben.' Zeg ik, en ik bedenk zelf snel een smoes. Gelukkig woont mijn oom Fred hier in de buurt, en hij is op vakantie, dus kan ik zeggen dat ik niet wist dat hij op vakantie is en hierheen kwam omdat ik zin had om hem weer eens te zien. Ik kijk Zayn afwachtend aan.

    Niall Horan

    Bericht van Thay, staat er op mijn scherm. IK open het bericht meteen. Sure, mijn huis anders? Als je zin hebt haal ik pizza, ben nu toch onderweg. Je bent toch in de studio voor een shoot? LYF. Thay, Ik schud mijn hoofd. Oke goed, maar over die pizza... Je bent mijn beste vriendin! Je moet toch wel weten dat ik áltijd zin heb ik pizza?! Ni. Stuur ik. Er komt niks van Emma, dus ga ik verder. De shoot gaat heel snel, want de regisseur is tevreden met me. Na de shoot zie ik dat Thay me nog een bericht heeft gestuurd. Ni...Kun je me op komen halen? Sta op parkeerplaats bij het Grote veld. Ik glimlach en stap meteen in de auto. Het grote veld... Niet ver van mijn huis. Ik parkeer mijn auto en zie Thay meteen. 'Hey Thay!' Mijn oog valt op haar handen, die kapot zijn. 'Wat heb jij nou gedaan?' vraag ik, en ik leun tegen haar auto.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik.
    Josh glimlacht ook, gelukkig.'Omdat ik geen zin heb in boos zijn, zie ik het door de vingers, Ziane.' Quasi-beledigd kijk ik Josh aan. " Als ik een meisje zou zijn zou ik in ieder geval net zo hot zijn als ik nu ben." Josh kijkt een beetje rond. 'Waarom ben je hier eigenlijk? Ik dacht dat je niets meer met de jongens te maken wou hebben.' Ik schud mijn hoofd ter bevesteging. "Ik kwas op weg van het park naar huis, beetje rondlopen en toen zag ik jou." een kleine glimlach Vormt zich om mijn lippen. "Maar wat doe jij hier eigenlijk? Ik bedoel..." Ik kijk even naar het huis. "bij Niall's huis." het laatste kwam er een beetje duister uit. Wat deed hij in godsnaam bij Niall's huis?

    Thayelinne.
    Oke goed, maar over die pizza... Je bent mijn beste vriendin! Je moet toch wel weten dat ik áltijd zin heb ik pizza?! Ni. een klein glimlachje speelt over mijn gezicht. Maar wie weet, misschien had hij wel zin in Nando's. Ik leg mijn telefoon naast me neer als Niall ineens tegen de auto staat. 'Hey Thay!' opgewekt zoals altijd dus. Ik zie hem naar mijn handen kijken en leg die vervolgens in mijn schoot. Wat heb jij nou gedaan?' vraagt hij. "Ik em...Niks,niks." ik schud mijn hoofd erbij en kijk hem half glimlachend aan. "Dus nog in voor die pizza?'' zeg ik snel om het onderwerp te veranderen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [@Monkeyswag: Hea xd, ik ben ook niet de slimste. Ook gepost :3]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (@monkeyswag niall heeft niet gereageerd op mijn laatste sms toch?
    Die van:
    ik was er vanavond graag bij geweest  snel wat afspreken? xxxxx jou emma )


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!