• 'Grandma, who are those five boys, on your poster?'
    'Oh dear, I wished you never asked that. It brings back sad memories.'
    'But who are they?'
    'They one where a boyband named One Direction.
    There names were Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne and Niall Horan.
    I was a big fan. But on a day, it changed.
    One direction started fighting.
    It was going wrong.
    They took a break.
    But after a year, they don't want to go back, and be One Direction again.
    One Direction was just a amaizing youth memory.



    In het One Direction kamp is ruzie! Louis en Zayn kunnen elkaar van de een op de andere dag niet meer uitstaan, maar waardoor? Harry is gespot toen hij met een of andere jongen kuste, Liam wil opeens solo gaan en Niall heeft er genoeg van. Waardoor komt het dat deze vijf vrienden elkaar van de een op de andere dag niet mer kunnen uitstaan en niet meer One Direction willen vormen?

    Ze besluiten een break te nemen. Na ongeveer een jaar komen ze weer samen. Maar ze hebben allemaal hun eigen draai gevonden, en willen niet meer terug. Ze besluiten voorgoed uit elkaar te blijven. Maar de beste vrienden van de jongens vinden dat maar een slecht plan. Ze besluiten een actie op gang te zetten. Iedereen moet proberen One Direction weer bij elkaar te krijgen, omdat ze zo een goede band zijn. Maar gat het ze lukken? Of breekt er nog een ruzie uit?

    Rollen:

    Harry Styles:
    Harry: hazzakins
    Relatie Harry: Ciela Fiona Greylake ||After
    Vrienden Harry:
    -
    -
    -


    Louis Tomlinson:
    Louis: GirlWithLove
    Relatie Louis: Emily Rose Mitchell ||MinnieMouseX
    Vrienden Louis:
    - Beste vriend || jake david Moore || bombersweet
    -
    -


    Zayn Malik:
    Zayn: GirlWithLove
    Relatie Zayn: Depay
    Vrienden Zayn:
    - Beste vriend || Josh Flynn Sky || MonkeySwag
    -
    -


    Niall Horan:
    Niall: MonkeySwag
    Relatie Niall: Emma Diana Berry || minimuisbeta
    Vrienden Niall:
    - Beste vriendin || Thayelinne "Thay" Emelia Jones || GirlWithLove
    -
    -


    Liam Payne:
    Liam: Appa
    Relatie Liam:
    Vrienden Liam:
    - Beste vriendin || allison "alli" claire mayer ||bombersweet
    -
    -


    Regels:
    - Minstens vijf regels
    - Geen Mary Sue 's of Gary Stu 's
    - Geen powerplay
    - Reserveringen blijven 24 u staan
    - Maximaal 2 personage per persoon



    Begin:
    De vrienden/relaties van de jongens komen aan bij een gebouw waar ze gaan bespreken wat ze gaan doen om 1D weer samen te krijgen. 1D zelf heeft 'toevallig' allemaal een kaartje gekregen van een muziekfestival, maar gaan er niet heen. Ze gaan dus bezig met hun nieuwe werk (solocarrière, modellenwerk etc.)


    Rollentopic

    Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [@MonkeySwag: I know, ik laat hem zo ook weggaan, als er iemand reageert Afc]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    i]MIjn topics, ik ga straks mijn stukje plaatsen.[/i


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Hi Ni, ja sorry dat ik er niet kan zijn, nogal druk. Rock them. Xxx Thay. Ik glimlach als ik het bericht krijg. Thay is echt mijn beste vriendin. Ik stuur een. Berichtje terug. Aloha Thay, dat je er nu niet bent maakt niet echt veel uit. In mijn hart en gedachten ben jij erbij. Jij en Emma zijn de twee belangrijksten in mijn leven. Misschien jij nog meere omdat we elkaar door en door kennen. Jjj was er voor mij toen ik het moeilijk had met de jongens. Jij stond voor me klaar bij de X Factor. Ik hou van je. Xxx Niall. Stuur ik, en ik glimlach. Alles wat ik stuurde is gemeend. Ze betekend zó veel voor me... Niemand op de wereld kan haar ooit vervangen. We zijn al altijd beste vrienden en zullen dat ook altijd blijven. Al zijn er soms vandie momenten waarop ik haar niet kan uitstaan.

    Josh Flynn Sky[/b

    Zayn stuurt me een berichtje, enik weet zeker dat hij liegt. Ik hoor dat ze iets zeggen, maar let niet op. Ik doe mijn ogen dicht en probeer de tranen stoppen. Ik moet in stilte toekijken hoe mijn beste vriend voor altijd kapot aan het gaan is. Ik weet dat het komt doordat de jongens weg zijn. De jongens hebbewn er altijd voor gezorgd dat hij niet het slechte pad op ging. Ik kan dat niet. Ik kan hem niet tegenhouden. Zayn komt aangelopen. Ik trek hem meteen mee, weg van de rest. 'Waar was je, Zayn Javvad Malik? Waar was je?! Ik weet dat er iets aan de hand is. Je gaat kapot maar zegt niets. Ik laat je niet kapot gaan!' roep ik, en ik schud hem hard. Ik zie het aan hem. 'Het heeft geen zin om tegen me te liegen, Zayn.' zeg ik, en ik merk dat ik bijna begin te huilen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thayelinne "Thay" Emelia Jones.

    Aloha Thay, dat je er nu niet bent maakt niet echt veel uit. In mijn hart en gedachten ben jij erbij. Jij en Emma zijn de twee belangrijksten in mijn leven. Misschien jij nog meer omdat we elkaar door en door kennen. Jjj was er voor mij toen ik het moeilijk had met de jongens. Jij stond voor me klaar bij de X Factor. Ik hou van je. Xxx Niall. Een paar zinnen beginnen door haar hoofd te spoken, In mijn hart en gedachten ben jij erbij.Misschien jij nog meer omdat we elkaar door en door kennen. Maar een ding krijgt haar aan het lachen, teminste ze bloost en glimlacht. Ik hou van je. Ze wist dat hij het alleen als vrienden bedoelde, maar ze mocht toch wel een beetje Crushen op hem? Als hij te weten zou komen wat ze voor hem voelde zou waarschijnlijk de hele vriendschap breken. En ze wou niet nogeens dat hij zo verdrietig werd als toen hij en de jongens uit elkaar gingen. Dagenlang had ze hem zitten troosten. "Guys, waar blijft de rest eigenlijk..? " mijn vingers glijden over het scherm van mijn telefoon. NiNi, Dat is heel erg lief van je. Over een paar dagen zit ik in Milaan voor een modeshow, Zou het leuk vinden als je kwam ^^. Ly2 Thay.


    Zayn Javvad Malik.

    Josh trok me mee, en daar gaan we weer. 'Waar was je, Zayn Javvad Malik? Waar was je?! Ik weet dat er iets aan de hand is. Je gaat kapot maar zegt niets. Ik laat je niet kapot gaan!' roept Josh in mijn gezicht, terwijl hij me hard door elkaar schud. 'Het heeft geen zin om tegen me te liegen, Zayn.' Hoe weet hij hiervan? Zou hij me gevolgd hebben? nee zoiets zou hij niet zomaar doen. Ik kijk op en merk dat hij bijna staat te huilen. "I'm Sorry Mate, Maar ik kan je niks vertellen hierover." Ik schud me los en zet een paar stappen naar achter. "Waar ik was? Zoals ik zei: Buiten door het park lopen. En nee er is niks aan de hand, Maak je nou maar geen zorgen over mij. Het komt wel goed." Na deze woorden geef ik hem een knuffel en loop ik ervandoor. Ik had geen zin om hem erbij te betrekken. Ik scrol door mijn contactenlijst, een paar oude en nieuwe vrienden tegenkomend. Mijn ogen blijven hangen bij de naam Liam. De neiging om hem te bellen en alles uit te leggen, om vervolgens om hulp te vragen komt in me op, maar sla dit algauw weer van me af. Inplaats daarvan Sms ik hem. Hey Liam, Ik heb je hulp nodig. Je bent de enige die kan helpen. Starbucks om 13;00? Zayn. Twijfelend druk ik op het knopje verzenden. Ik hoop dat dit goed gaat.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Harry Edward Styles

    Lichtjes leun ik naar achteren en kijk richting de fotograaf. "Anita!" Roept hij, ik zucht zachtjes, nog meer schmink? Nee toch? Anita komt met volle snelheid met haar hele make-up kistje aangesneld ze drukt mijn haar naar achteren en wuift haar hulpjes, of hoe ik ze graag noem 'popjes' erbij, Anita was mooi en vrolijk altijd in de weer, te veel make-up, maar ze kan er mee door. ze haalt haar reuze borstel uit en begint ermee over mijn gezicht te wrijven, zachtjes kucht ik, damn, poeder. "Harry sta stil." Mompelt ze. Ik blijf stil staan en kijk haar aan, de popjes beginnen ondertussen aan mijn kleren te trekken om onnodige plooien eruit te krijgen en eentje neemt de gel om mijn haren goed te leggen. Anita neemt een beetje afstand en de popjes volgen meteen haar voorbeeld, ze knikt kort en loopt weer weg. "Meisjes!" Ik richt me weer op de fotograaf. "Oké en nu gewoon mooi zijn, Harold."


    The artist is the kid that survived.

    Niall James Horan

    Ik laat me meetrekken naar buiten om wat fans te ontmoeten. Buiten zie ik een groep gillende Directioners. 'NIALL!!! NIALL I LOVE YOU!" Roepen ze. Ik glimlach en signeer wat briefjes. Ik glimlach een beetje en loop dan naar de interviewers. 'Er gaan geruchten rond dat One Direction weer samen komt. Is dat waar?' Vraagt een man. Iets in me staat stil bij het feit dat ik dat echt graag wil. Een ander deel lacht erom. 'Sorry. Ik moet jullie teleurstellen. One Direction is voorbij.' Zeg ik. Ik kijk naar de fans. Een paar huilen. Meteen voel ik me ongemakkelijk. Ik kan er niet tegen. Een leegte vormt zich in mijn hart. Ze willen het echt. 'Maar ik zou het echt leuk vinden om weer voor een keer een singletje op te nemen met diegenen, die dat willen. Dus Liam, Harry, Zayn of Louis, als jullie dit horen, goed idee?' Gillende fans. Geluk stroomt mijn hart weer binnen. Meteen als ik het gebouw weer inga weet ik wat ik moet doen. Ik doe mijn telefoon aan en zie dat Thay me iets heeft gestuurd. NiNi, Dat is heel erg lief van je. Over een paar dagen zit ik in Milaan voor een modeshow, Zou het leuk vinden als je kwam ^^. Ly2 Thay. Ik glimlach. Ze is geweldig. Natuurlijk! Ik kom sowieso. Miss you... Niall Daarna open ik de groepschat van 1D. Hopelijk hebben ze die nog niet verwijderd. Guys, miss. samen nog een singletje opnemen voor de fans? Niall

    Josh Flynn Sky

    'I'm Sorry Mate, Maar ik kan je niks vertellen hierover.' Ik kijk hem protesterend aan. 'Waar ik was? Zoals ik zei: Buiten door het park lopen. En nee er is niks aan de hand, Maak je nou maar geen zorgen over mij. Het komt wel goed.' Ik kijk hem boos aan. Hij sms't wat en ik voel me steeds bozer worden. Hij wil het niet zeggen. 'We zouden alles tegen elkaar zeggen, herinner je nog. Ik ben het zat oke? Ik ben het zat om iedere keer achter je aan te lopen en je iedere keer tegen te houden. Toen je nog in de band zat, was je geweldig. Je genoot. Nu zit je constant in de problemen, en je wil mijn hulp niet. Je moet kiezen. Mij, of die andere gozers. Anders ga ik wel met de rest van je oude band rondhangen.' Meteen als ik het heb gezegd heb ik spijt, maar ik laat het niet merken. Ik ben het helemaal zat met hem. He-le-maal


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ciela Fiona Greylake.
    Hoe gaan we het doen? Sorry dat ik er niet bij kon zijn, maar ben met Harry mee. x, stuur ik in een groepsbericht. Ik loop het grote gebouw binnen waar Harry nu werkt, en loop naar de receptie. Ze deden hier echt verschrikkelijk veel aan fotografie. "Hallo. Waar wordt Harry Styles gefotografeerd?" vraag ik aan de kauwgomkauwende receptioniste. Ze geeft me een onnozel lachje. "Ja, dat zou je wel willen weten, he, meiske?" sneert ze. "Sorry, maar ik laat geen fans binnen." Zegt ze, wijzend op de Canon-camera die om mijn nek hangt. Ik vloek binnensmonds. Ik volgde hier een opleiding in fotografie en deed zelf ook modellenwerk, maar hierdoor dacht ze dus dat ik met hem op de foto wilde. "Nee, u begrijpt het niet. Ik ben zijn vriendin." Ze lacht hysterisch. "Ja, zou je willen." hikt ze. Geirriteerd loop ik verder, en gooi een willekeurige deur open. Ik gooi deze snel weer dicht en kleur scharlaken. Weet ik veel dat ze hier ook naaktfoto's maken. De volgenden klop ik aan, maar geen Harry. Aan een lief, oud-uitziende dame die intrieur fotografeerd, besluit ik dat ik het wel kan vragen. "Mevrouw, weet u ook waar Harry Styles wordt gefotografeerd?" vraag ik. "De gang uitlopen, dan links en dan de derde deur." zegt ze met een vriendelijke glimlach. "Bedankt." glimlach ik ook. Ik loop naar de desbetreffende deur, en klop hier op voordat ik deze open. "Harry?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (mijn topics xD dit is echt zooo verwarrend)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Emma Dianna Berry

    Ik zit in de auto op wel naar Nialls huis. Ik weet de weg uit mijn hoofd, natuurlijk, en rijdt er blindelings heen. Als ik aankom gooi ik de deur van mijn auto dicht en doe hem op slot. Ik trek mijn jurkje goed en loop op mijn nieuwe hakken richting de deur. Ik zie iedereen al staan. 'Heei' zeg ik. Ik zie dat iedereen een beetje sip kijkt. Ik was er ook kapot van dat wij niet samen konden zijn, door onze vrienden. Ik zie Thayelinne lachend naar haar telefoon kijken. Ik was altijd een van haar goeie vriendinnen geweest, alleen was ik altijd bang dat Niall op haar verliefd zou worden. Daarom deed ik soms een beetje bitchie. Maar ik bedoelde het niet zo. Ik stuur een berichtje naar Niall: Heei lieff, Hoe gaat ie, duim voor je HVJ xx


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Thayelinne "Thay" Emelia Jones.

    Natuurlijk! Ik kom sowieso. Miss you... Niall Ik glimlachte, Niall was fantastisch. Alleen had hij wel een vriendin, en dat wás mijn beste vriendin. Maar ze begon gemeen te doen en ik had het gevoel alsof ze mij en Niall uit elkaar probeerde te halen. Ik kijk op, Als je het over de duivel hebt. Ze komt op haar hakken en in een jurkje hierheen gelopen. De glimlach was neit van mijn gezicht te slaan, maar kreeg een gemeen stukje erbij. "Morn'n Berry." was mijn simpele maar o zo gemene antwoord. In dit soort zaken was ook ik een bitch, en ik zou hoe dan ook van Emma winnen..Ooit. ik begon Niall terug te smsen. Gezellig ^^, Ik mis je ook. Elke seconde van de dag...Love You, xx Thay.

    Zayn Javvad Malik.

    Josh kijkt me boos aan, Het deed pijn om hem voor te liegen. Maar het was wel 't beste. 'We zouden alles tegen elkaar zeggen, herinner je nog. Ik ben het zat oke? Ik ben het zat om iedere keer achter je aan te lopen en je iedere keer tegen te houden. Toen je nog in de band zat, was je geweldig. Je genoot. Nu zit je constant in de problemen, en je wil mijn hulp niet. Je moet kiezen. Mij, of die andere gozers. Anders ga ik wel met de rest van je oude band rondhangen.' een vlaag van woede kwam in me op. " Als je zo graag met die groep Debielen om wilt gaan, hou ik je niet tegen Josh. Volkomen je eigen keuze. En ik zit niet in de problemen, ik verdien geld. Ik hoef dus geen hulp als er niks is. En ik kies niet tussen Jou en de andere." Met een schagerijnig gezicht keek ik naar Josh. Hoe durfde hij.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 11:21 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Harry Edward Styles

    "Harry?" Komt van ergens achter de doeken, meteen draai ik me om. "Wie? Ik?" Ik geef de fotograaf een excuserende blik en verdwijn dan achter het decor, ik herkende die stem, ik hoorde hem vaker, veel vaker. Lou was het niet, dat kon niet, ze zei dat ze nog boodschappen ging doen voor ze me kwam oppikken. Het kan maar één iemand zijn dan. "Ceila?" Waar was ze nou? Met veel moeite loop ik over de aantal kabels heen die hier liggen, waarom, zou je hier kabels leggen, mensen breken hun benen nog! Dan zie ik haar staan en met een glimlach sla ik mijn armen om haar middel. "Als het mijn lieve meisje niet is." Ik druk een kus op haar wang en draai haar om. "Wat doe je hier? Ik ben aan het werken hoor!" Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes. Ze kon echt de raarste momenten bedenken om ineens binnen te springen.


    The artist is the kid that survived.

    Ciela Fiona Greylake.
    Hij strompelde over een paar kabels. "Ciela?" zegt hij, en na nog een paar kabels is hij bij me. "Als het mijn lieve meisje niet is." Hij drukte een kus op mijn wang. "Wat doe je hier? Ik ben aan het werken hoor!" ik gniffel, en ook Harry lacht zachtjes. Ik omhels hem. "Ik miste je gewoon. En ik wilde ook wel eens kijken hoe ze het hier nou deden. Ik doe bodypaint, maar dat is heel anders." mompelde ik in zijn shirt. Ik liet hem los en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Het was weliswaar een moeilijke glimlach, maar hij kwam er uit. Ik wilde hem niet alleen zien omdat ik hem miste. Ik had net te horen gekregen dat mijn opa is overleden. En dat was mijn allerliefste opa, die me altijd aan het lachen maakte en me hielp met wat voor rare dromen ik ook had. Door hem was ik doorgegaan met fotografie. Onbewust hadden mijn ogen zich gevuld met tranen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik ga nog snel dit hoofdstukje afschrijven, eten en dan reageer ik, kusjes!]


    The artist is the kid that survived.

    [Whoops, wat heb ik gemist?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hij heeft een sms'je van Zayn, en van Niall:

    Zayn Javvad Malik.

    Josh trok me mee, en daar gaan we weer. 'Waar was je, Zayn Javvad Malik? Waar was je?! Ik weet dat er iets aan de hand is. Je gaat kapot maar zegt niets. Ik laat je niet kapot gaan!' roept Josh in mijn gezicht, terwijl hij me hard door elkaar schud. 'Het heeft geen zin om tegen me te liegen, Zayn.' Hoe weet hij hiervan? Zou hij me gevolgd hebben? nee zoiets zou hij niet zomaar doen. Ik kijk op en merk dat hij bijna staat te huilen. "I'm Sorry Mate, Maar ik kan je niks vertellen hierover." Ik schud me los en zet een paar stappen naar achter. "Waar ik was? Zoals ik zei: Buiten door het park lopen. En nee er is niks aan de hand, Maak je nou maar geen zorgen over mij. Het komt wel goed." Na deze woorden geef ik hem een knuffel en loop ik ervandoor. Ik had geen zin om hem erbij te betrekken. Ik scrol door mijn contactenlijst, een paar oude en nieuwe vrienden tegenkomend. Mijn ogen blijven hangen bij de naam Liam. De neiging om hem te bellen en alles uit te leggen, om vervolgens om hulp te vragen komt in me op, maar sla dit algauw weer van me af. Inplaats daarvan Sms ik hem. Hey Liam, Ik heb je hulp nodig. Je bent de enige die kan helpen. Starbucks om 13;00? Zayn. Twijfelend druk ik op het knopje verzenden. Ik hoop dat dit goed gaat.


    Niall James Horan

    Ik laat me meetrekken naar buiten om wat fans te ontmoeten. Buiten zie ik een groep gillende Directioners. 'NIALL!!! NIALL I LOVE YOU!" Roepen ze. Ik glimlach en signeer wat briefjes. Ik glimlach een beetje en loop dan naar de interviewers. 'Er gaan geruchten rond dat One Direction weer samen komt. Is dat waar?' Vraagt een man. Iets in me staat stil bij het feit dat ik dat echt graag wil. Een ander deel lacht erom. 'Sorry. Ik moet jullie teleurstellen. One Direction is voorbij.' Zeg ik. Ik kijk naar de fans. Een paar huilen. Meteen voel ik me ongemakkelijk. Ik kan er niet tegen. Een leegte vormt zich in mijn hart. Ze willen het echt. 'Maar ik zou het echt leuk vinden om weer voor een keer een singletje op te nemen met diegenen, die dat willen. Dus Liam, Harry, Zayn of Louis, als jullie dit horen, goed idee?' Gillende fans. Geluk stroomt mijn hart weer binnen. Meteen als ik het gebouw weer inga weet ik wat ik moet doen. Ik doe mijn telefoon aan en zie dat Thay me iets heeft gestuurd. NiNi, Dat is heel erg lief van je. Over een paar dagen zit ik in Milaan voor een modeshow, Zou het leuk vinden als je kwam ^^. Ly2 Thay. Ik glimlach. Ze is geweldig. Natuurlijk! Ik kom sowieso. Miss you... Niall Daarna open ik de groepschat van 1D. Hopelijk hebben ze die nog niet verwijderd. Guys, miss. samen nog een singletje opnemen voor de fans? Niall


    Niall Horan

    Ik glimlach als ik naar de haarstyliste loop. Ik mag haar. Mijn mobiel trilt. Emma sms't. Ik glimlach breder en open het berichtje. Heei lieff, Hoe gaat ie, duim voor je HVJ xx. Het is een beetje vreemd dat zij ook al niet kan komen vanavond. Hey, Het gaat goed hier, ga net naar stylist. HOVJ, Niall. Het is grappig hoe Thay en Emma van elkaar verschillen en toch zoveel voor me betekenen. Eerst waren ze beste vriendinnen, maar... Toen ik met Emma kreeg en veel omging met Thay ging er iets mis. Ik baal daar zo erg van. Ze betekenen echt alles voor me. Thay sms't. Ik glimlach. Gezellig ^^, Ik mis je ook. Elke seconde van de dag...Love You, xx Thay. Ik merk dat ik al aan het typen ben. Miss you 2... Waar ben je? Anders kan ik miss. naar je toe komen? Heb tot vanavond vrij. LY, xx Niall. Ik wil gewoon even met Thay praten. Ik kan me nog herinneren dat ik haar zag bij de fotoshoot. We waren al meteen vrienden. Nog steeds. Altijd.

    Josh Flynn Sky

    'Als je zo graag met die groep Debielen om wilt gaan, hou ik je niet tegen Josh. Volkomen je eigen keuze. En ik zit niet in de problemen, ik verdien geld. Ik hoef dus geen hulp als er niks is. En ik kies niet tussen Jou en de andere.' Ik kijk naar de grond. Durf ik het te zeggen? Durf ik het? Kan ik het waarmaken als hij het niet wil? Ja, ik moet wel. 'Luister. Ik zie je hier kapot gaan. Ik weet dat je ze ook mist. Ik... Ik wil alleen het beste voor jou. Ik wil je niet kwijt, maar ik kan het niet meer. Ik kan het niet meer, Zayn. Je weet zelf ook goed dat je jezelf kapot maakt. Dat je met iedere misdaad weer iets kapot maakt. En als jij kapot gaat. Ga ik ook kapot. Ik vraag je niet om dit nu allemaal te doen. Ik vraag je alleen of je erover nadenkt. Doe je dat, Zayn?' Zeg ik, en ik merk dat ik fluister en naar mijn schoenen staar. ik heb het gedaan. Ik heb het gezegd.


    Spoiler alert: you will save yourself