[Hij heeft een sms'je van Zayn, en van Niall:
Zayn Javvad Malik.
Josh trok me mee, en daar gaan we weer. 'Waar was je, Zayn Javvad Malik? Waar was je?! Ik weet dat er iets aan de hand is. Je gaat kapot maar zegt niets. Ik laat je niet kapot gaan!' roept Josh in mijn gezicht, terwijl hij me hard door elkaar schud. 'Het heeft geen zin om tegen me te liegen, Zayn.' Hoe weet hij hiervan? Zou hij me gevolgd hebben? nee zoiets zou hij niet zomaar doen. Ik kijk op en merk dat hij bijna staat te huilen. "I'm Sorry Mate, Maar ik kan je niks vertellen hierover." Ik schud me los en zet een paar stappen naar achter. "Waar ik was? Zoals ik zei: Buiten door het park lopen. En nee er is niks aan de hand, Maak je nou maar geen zorgen over mij. Het komt wel goed." Na deze woorden geef ik hem een knuffel en loop ik ervandoor. Ik had geen zin om hem erbij te betrekken. Ik scrol door mijn contactenlijst, een paar oude en nieuwe vrienden tegenkomend. Mijn ogen blijven hangen bij de naam Liam. De neiging om hem te bellen en alles uit te leggen, om vervolgens om hulp te vragen komt in me op, maar sla dit algauw weer van me af. Inplaats daarvan Sms ik hem. Hey Liam, Ik heb je hulp nodig. Je bent de enige die kan helpen. Starbucks om 13;00? Zayn. Twijfelend druk ik op het knopje verzenden. Ik hoop dat dit goed gaat.
Niall James Horan
Ik laat me meetrekken naar buiten om wat fans te ontmoeten. Buiten zie ik een groep gillende Directioners. 'NIALL!!! NIALL I LOVE YOU!" Roepen ze. Ik glimlach en signeer wat briefjes. Ik glimlach een beetje en loop dan naar de interviewers. 'Er gaan geruchten rond dat One Direction weer samen komt. Is dat waar?' Vraagt een man. Iets in me staat stil bij het feit dat ik dat echt graag wil. Een ander deel lacht erom. 'Sorry. Ik moet jullie teleurstellen. One Direction is voorbij.' Zeg ik. Ik kijk naar de fans. Een paar huilen. Meteen voel ik me ongemakkelijk. Ik kan er niet tegen. Een leegte vormt zich in mijn hart. Ze willen het echt. 'Maar ik zou het echt leuk vinden om weer voor een keer een singletje op te nemen met diegenen, die dat willen. Dus Liam, Harry, Zayn of Louis, als jullie dit horen, goed idee?' Gillende fans. Geluk stroomt mijn hart weer binnen. Meteen als ik het gebouw weer inga weet ik wat ik moet doen. Ik doe mijn telefoon aan en zie dat Thay me iets heeft gestuurd. NiNi, Dat is heel erg lief van je. Over een paar dagen zit ik in Milaan voor een modeshow, Zou het leuk vinden als je kwam ^^. Ly2 Thay. Ik glimlach. Ze is geweldig. Natuurlijk! Ik kom sowieso. Miss you... Niall Daarna open ik de groepschat van 1D. Hopelijk hebben ze die nog niet verwijderd. Guys, miss. samen nog een singletje opnemen voor de fans? Niall
Niall Horan
Ik glimlach als ik naar de haarstyliste loop. Ik mag haar. Mijn mobiel trilt. Emma sms't. Ik glimlach breder en open het berichtje.
Heei lieff, Hoe gaat ie, duim voor je HVJ xx. Het is een beetje vreemd dat zij ook al niet kan komen vanavond.
Hey, Het gaat goed hier, ga net naar stylist. HOVJ, Niall. Het is grappig hoe Thay en Emma van elkaar verschillen en toch zoveel voor me betekenen. Eerst waren ze beste vriendinnen, maar... Toen ik met Emma kreeg en veel omging met Thay ging er iets mis. Ik baal daar zo erg van. Ze betekenen echt alles voor me. Thay sms't. Ik glimlach.
Gezellig ^^, Ik mis je ook. Elke seconde van de dag...Love You, xx Thay. Ik merk dat ik al aan het typen ben.
Miss you 2... Waar ben je? Anders kan ik miss. naar je toe komen? Heb tot vanavond vrij. LY, xx Niall. Ik wil gewoon even met Thay praten. Ik kan me nog herinneren dat ik haar zag bij de fotoshoot. We waren al meteen vrienden. Nog steeds. Altijd.
Josh Flynn Sky
'Als je zo graag met die groep Debielen om wilt gaan, hou ik je niet tegen Josh. Volkomen je eigen keuze. En ik zit niet in de problemen, ik verdien geld. Ik hoef dus geen hulp als er niks is. En ik kies niet tussen Jou en de andere.' Ik kijk naar de grond. Durf ik het te zeggen? Durf ik het? Kan ik het waarmaken als hij het niet wil? Ja, ik moet wel. 'Luister. Ik zie je hier kapot gaan. Ik weet dat je ze ook mist. Ik... Ik wil alleen het beste voor jou. Ik wil je niet kwijt, maar ik kan het niet meer. Ik kan het niet meer, Zayn. Je weet zelf ook goed dat je jezelf kapot maakt. Dat je met iedere misdaad weer iets kapot maakt. En als jij kapot gaat. Ga ik ook kapot. Ik vraag je niet om dit nu allemaal te doen. Ik vraag je alleen of je erover nadenkt. Doe je dat, Zayn?' Zeg ik, en ik merk dat ik fluister en naar mijn schoenen staar. ik heb het gedaan. Ik heb het gezegd.
Spoiler alert: you will save yourself