• 'Grandma, who are those five boys, on your poster?'
    'Oh dear, I wished you never asked that. It brings back sad memories.'
    'But who are they?'
    'They one where a boyband named One Direction.
    There names were Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne and Niall Horan.
    I was a big fan. But on a day, it changed.
    One direction started fighting.
    It was going wrong.
    They took a break.
    But after a year, they don't want to go back, and be One Direction again.
    One Direction was just a amaizing youth memory.



    In het One Direction kamp is ruzie! Louis en Zayn kunnen elkaar van de een op de andere dag niet meer uitstaan, maar waardoor? Harry is gespot toen hij met een of andere jongen kuste, Liam wil opeens solo gaan en Niall heeft er genoeg van. Waardoor komt het dat deze vijf vrienden elkaar van de een op de andere dag niet mer kunnen uitstaan en niet meer One Direction willen vormen?

    Ze besluiten een break te nemen. Na ongeveer een jaar komen ze weer samen. Maar ze hebben allemaal hun eigen draai gevonden, en willen niet meer terug. Ze besluiten voorgoed uit elkaar te blijven. Maar de beste vrienden van de jongens vinden dat maar een slecht plan. Ze besluiten een actie op gang te zetten. Iedereen moet proberen One Direction weer bij elkaar te krijgen, omdat ze zo een goede band zijn. Maar gat het ze lukken? Of breekt er nog een ruzie uit?

    Rollen:

    Harry Styles:
    Harry: hazzakins
    Relatie Harry: Ciela Fiona Greylake ||After
    Vrienden Harry:
    -
    -
    -


    Louis Tomlinson:
    Louis: GirlWithLove
    Relatie Louis: Emily Rose Mitchell ||MinnieMouseX
    Vrienden Louis:
    - Beste vriend || jake david Moore || bombersweet
    -
    -


    Zayn Malik:
    Zayn: GirlWithLove
    Relatie Zayn: Depay
    Vrienden Zayn:
    - Beste vriend || Josh Flynn Sky || MonkeySwag
    -
    -


    Niall Horan:
    Niall: MonkeySwag
    Relatie Niall: Emma Diana Berry || minimuisbeta
    Vrienden Niall:
    - Beste vriendin || Thayelinne "Thay" Emelia Jones || GirlWithLove
    -
    -


    Liam Payne:
    Liam: Appa
    Relatie Liam:
    Vrienden Liam:
    - Beste vriendin || allison "alli" claire mayer ||bombersweet
    -
    -


    Regels:
    - Minstens vijf regels
    - Geen Mary Sue 's of Gary Stu 's
    - Geen powerplay
    - Reserveringen blijven 24 u staan
    - Maximaal 2 personage per persoon



    Begin:
    De vrienden/relaties van de jongens komen aan bij een gebouw waar ze gaan bespreken wat ze gaan doen om 1D weer samen te krijgen. 1D zelf heeft 'toevallig' allemaal een kaartje gekregen van een muziekfestival, maar gaan er niet heen. Ze gaan dus bezig met hun nieuwe werk (solocarrière, modellenwerk etc.)


    Rollentopic

    Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag schreef:
    (...)

    [Welke rol had je? Sorry kan 'm nu even niet vinden]


    [Je had mijn gebruikersnaam nog niet aangepast. Hour > After.

    Maar ik bedoel dat meteen helemaal aan het begin van de RPG Niall een keuze zal moeten maken tussen BFF en GF. Dat dat nogal... no comment because I would hurt feelings.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik dacht gewoon, Some Drama x] ]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:59 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Thayelinne Emelia Jones.

    Ik zie het, ik zie het aan hem. Ik heb het verpest. 'Op welke manier bedoel je? Ik bedoel, als vrienden? Want dan kan ik je vertellen dat ik echt hetzelfde voel ,maar... Ik weet niet of... Nou ja...' ik schud mijn hoofd. "A-as in really love you Niall..." ik sta op. "S-sorry ik had je niet moeten laten komen.." rustig loop ik weg van hem, maar ik kan het niet..Toch blijf ik stug door lopen. Ik had het gezegd en aan de ene kant voelde het goed, maar de andere kant.. ik had een vriendschap geruïneerd. ik draaide me om, hem niet rechtaan kijkend. "G-ga maar naar Emma. Voordat ze denkt dat er iets gebeurd is." ik bijt zacht op mijn onderlip. 'loop weg thay...loop weg voordat je iets doet wat je niet moet doen.' zelfs mijn gedachten waren tegen me op dit moment. Langzaam stap ik naar Niall. Kort maken mijn lippen contact met de zijne, als ik me omdraai en richting het park begin te lopen. Ik zag de flitsen heuswel, hadden ze ookweer wat om om te praten. Ik zet me neer op een bankje ergens middenin het park en laat mijn tranen lopen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Emma Dianna Berry

    Nou... Ze was een beetje kapot van die ruzie die jullie hadden... Niall ik kijk naar het scherm. Thay had dus met hem gepraat over mij. Misschien ook wel over dat ik het goed wou maken. Ik hoop het, ik hoop dat hij me kan helpen om haar zover te krijgen om het goed te maken. Ik denk lang na over het bericht dat ik terug zou sturen. Ik vond het raar dat nog niemand de 'bijeenkomst' had geopend of dat er ook maar iemand iets had gezegd, maar daar dacht ik ook niet verder over na. Ik hoop dat ik het weer goed kan praten met haar, ik snap niet waarom ze mijn sorry niet accepteert, kan jij mij daarbij helpen? ps heel misschien kan ik vanavond nog even komen.xxx tot zo snel mogelijk ;) schrijf ik dan maar naar niall. Het lijkt mee geen goed plan om Thay te smsen dus ik leg mijn telefoon weg en loop naar de mensen die nog buiten staan. 'Gaan we zo beginnen?' zeg ik dan rondkijkend of ik Thay misschien nog zie.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [ Guys, blijven we wel posten? Anders loopt dit topic strx nog dood ;x]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Ik zit nog steeds te wachten op Hazzakins.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'A-as in really love you Niall...' Zegt ze, en ik kijk naar de grond. 'S-sorry ik had je niet moeten laten komen..' Zegt ze, en ze loopt weg. Net als ik iets wil zeggen doet zij dat al. 'G-ga maar naar Emma. Voordat ze denkt dat er iets gebeurd is.' Ik denk even na. 'Ja, ik ga naar Emma, maar niet alleen. Jij gaat mee.' Ze kust me en ik weet niet wat ik moet doen. Ze laat zelf alweer los, en rent weg. Ik ren achter haar aan, en pak haar arm vast. 'We gaan dit oplossen. Nu.' Ik kijk naar mijn mobiel, waarop een nieuw bericht van Emma te zien is. Ik hoop dat ik het weer goed kan praten met haar, ik snap niet waarom ze mijn sorry niet accepteert, kan jij mij daarbij helpen? ps heel misschien kan ik vanavond nog even komen.xxx tot zo snel mogelijk. Ik trek Thay mee, de auto in, en rij naar Emma toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    || Thayelinne Emelia Jones ||

    Ik zat nu tegen mijn zin in een auto opweg naar mijn ex-vriendin. " This is Thaynapping." Grom ik zacht. "Komaan Niall ik wil niet naar Emma.." Mijn gezicht kan haast niet zieliger als ik hem aankijk. Ik zie dat we er al bijna zijn dus sms ik Ciela. Ciela kun je me zometeen ophalen? Emma's huis. x Thay Ik kijk met een sjacherijnige blik voor me. "Waarom naar haar Niall? Als je naar haar toe wilt hoef jij mij niet persé mee te nemen hoor." Mijn groene ogen kijken hem schattend aan. Ik wou niet, voor zelfs geen miljoen dat kind zien. Eerst gaat ze ruzie lopen maken en vervolgens wil ze het goed maken. Ik open een nieuwe sms, naar Emma. Emma, Niall -en ik tegen mijn zin maar ben meegesleurd- Komt naar jou toe. -Thayelinne. Ik druk snel op verzenden voor ik me bedenk.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:17 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.