• 'Grandma, who are those five boys, on your poster?'
    'Oh dear, I wished you never asked that. It brings back sad memories.'
    'But who are they?'
    'They one where a boyband named One Direction.
    There names were Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne and Niall Horan.
    I was a big fan. But on a day, it changed.
    One direction started fighting.
    It was going wrong.
    They took a break.
    But after a year, they don't want to go back, and be One Direction again.
    One Direction was just a amaizing youth memory.



    In het One Direction kamp is ruzie! Louis en Zayn kunnen elkaar van de een op de andere dag niet meer uitstaan, maar waardoor? Harry is gespot toen hij met een of andere jongen kuste, Liam wil opeens solo gaan en Niall heeft er genoeg van. Waardoor komt het dat deze vijf vrienden elkaar van de een op de andere dag niet mer kunnen uitstaan en niet meer One Direction willen vormen?

    Ze besluiten een break te nemen. Na ongeveer een jaar komen ze weer samen. Maar ze hebben allemaal hun eigen draai gevonden, en willen niet meer terug. Ze besluiten voorgoed uit elkaar te blijven. Maar de beste vrienden van de jongens vinden dat maar een slecht plan. Ze besluiten een actie op gang te zetten. Iedereen moet proberen One Direction weer bij elkaar te krijgen, omdat ze zo een goede band zijn. Maar gat het ze lukken? Of breekt er nog een ruzie uit?

    Rollen:

    Harry Styles:
    Harry: hazzakins
    Relatie Harry: Ciela Fiona Greylake ||After
    Vrienden Harry:
    -
    -
    -


    Louis Tomlinson:
    Louis: GirlWithLove
    Relatie Louis: Emily Rose Mitchell ||MinnieMouseX
    Vrienden Louis:
    - Beste vriend || jake david Moore || bombersweet
    -
    -


    Zayn Malik:
    Zayn: GirlWithLove
    Relatie Zayn: Depay
    Vrienden Zayn:
    - Beste vriend || Josh Flynn Sky || MonkeySwag
    -
    -


    Niall Horan:
    Niall: MonkeySwag
    Relatie Niall: Emma Diana Berry || minimuisbeta
    Vrienden Niall:
    - Beste vriendin || Thayelinne "Thay" Emelia Jones || GirlWithLove
    -
    -


    Liam Payne:
    Liam: Appa
    Relatie Liam:
    Vrienden Liam:
    - Beste vriendin || allison "alli" claire mayer ||bombersweet
    -
    -


    Regels:
    - Minstens vijf regels
    - Geen Mary Sue 's of Gary Stu 's
    - Geen powerplay
    - Reserveringen blijven 24 u staan
    - Maximaal 2 personage per persoon



    Begin:
    De vrienden/relaties van de jongens komen aan bij een gebouw waar ze gaan bespreken wat ze gaan doen om 1D weer samen te krijgen. 1D zelf heeft 'toevallig' allemaal een kaartje gekregen van een muziekfestival, maar gaan er niet heen. Ze gaan dus bezig met hun nieuwe werk (solocarrière, modellenwerk etc.)


    Rollentopic

    Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ja volgesmij wel]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Zo ja, wat heb je dan gereageerd?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Emma Dianna Berry

    Ik zit stil op de bank als ik een smsje krijg. Ik durf hem eigenlijk niet te openen maa doe het toch. Het is van Thay: Nee, Nee ik accepteer dit niet. Ik wordt boos van binnen, waarom wil ze het niet goed make. Het was altijd zo leuk samen. Aangezien nog niet iedereen binnen is en nog staat te kletsen loop ik naar buiten om even frisse lucht in te kunnen ademen. Ik ga in het gras liggen en probeer na te denken. Maar het lukt niet. Ik stap in mijn auto en doe muziek aan. Ik zing hard mee en er rollen steeds meer tranen over mijn wangen. Ik moet een plan verzinnen om dit goed te maken. Ik wil mijn beste vriendin weer terug. Zij is veel leuker dan ik, ik hoop zo dat Niall dat niet door heeft. Ik wil hem niet kwijt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Thayelinne Emelia Jones.

    Ik kan er niks aan doen, maar uit het niets trek ik Niall naar me toen en knuffel hem. Ik had gewoon iemand nodig die me op zulke momenten steun kon geven. En Niall was eigenlijk een van de weinige die dat kon. En trouwens, hij zou sowieso niks voor me voelen, Emma was drie keer zo mooi als ik was. Langzaam stromen de tranen over mijn gezicht, evenals het snikken dat ik onmogelijk tegen kan houden. Ik blijf van hemvasthouden, ik was echt niet van plan om hem los te gaan laten. Smal glimlachend kijk ik hem aan om vervolgens mijn hoofd op zijn schouder te leggen met mijn gezicht in zijn nek. Langzaam huil ik verder. Ik heb echt geen idee waar ik ineens al die tranen vandaan haal. Het enige wat ik me afvroeg, Wat Als Emma Ons Zo Ziet?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Harry Edward Styles

    "Ik miste je gewoon. En ik wilde ook wel eens kijken hoe ze het hier nou deden. Ik doe bodypaint, maar dat is heel anders." Ik knik langzaam en kijk een beetje in het rond wanneer ik een traan opmerk. "Gaat het wel?" Vraag ik zachtjes terwijl ik langzaam haar kin naar boven druk om haar naar me doen kijken. "Niet gaan huilen nu." Langzaam veeg ik met mijn duim onder haar oog en doe een traantje vallen. God, ik haat het als mensen huilen, door word ik zelf zo sentimenteel van, straks ga ik ook nog huilen, nee, dat mag niet, dan krijgt Anita een hartaanval, ik ben haar kunstwerk. Als ik nu ga huilen, ontslaan ze me nog en dan is mijn reputatie ook verknoeit, alles ineens kwijt. Snel haal ik mijn zakdoek uit mijn zak en geef deze aan Ciela. "Misschien moet je gaan vragen voor wat thee en koekjes in de kantine?" Stel ik voor. "Ik heb dadelijk toch een pauze." Voeg ik nog snel toe terwijl ik me omdraai om eventjes naar de fotograaf, Antony, te wuiven. Toffe jongen, die Antony.


    The artist is the kid that survived.

    Ciela Fiona Greylake.
    Hij probeerde me te laten ophouden, maar hiervan ging ik alleen maar harder snikken. "Misschien moet je gaan vragen voor wat thee en koekjes in de kantine? Ik heb dadelijk toch een pauze." Hij wuift even naar de fotograaf. "Harry, het is echt heel belangrijk." Snik ik. Ik keek hem aan met betraande ogen. Ik omhels hem weer. "Opa..." mompelde ik. Harry was vaak genoeg meegeweest naar het huis van opa, dus hij kende hem wel. Ik veegde mijn ogen af en ik ging op een stoel zitten in het hoekje van de kamer. "Ik zit hier wel." zeg ik stilletjes. Ik beet op mijn lip. Hij was bezig met zijn werk op het moment, en ik kon hem nou niet afleiden terwijl hij bezig was. Mijn blik was gericht op mijn schoot.

    [Sorry, wat kort.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (OMG ANTHONY!! ITS KURT)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Niall Horan

    Als Thay gaat huilen, voel ik me meteen al ongemakkelijk. Ik heb dat sowieso als er iemand huilt, maar omdat het Thay is... Ik aai haar troostend over haar hoofd. 'Wat is er? Je weet dat je me echt alles kan vertellen.' Zeg ik, en ik sla mijn arm stevig om haar heen. Op dat moment trilt mijn mobiel. Bericht van Emma. Staat er op mijn beeldscherm. Ik open de sms. ik was er vanavond graag bij geweest :( snel wat afspreken? xxxxx jou emma. Ik glimlach zwakjes en sms terug. Kan je morgen? Ben nu met Thay. Waarom kan je niet trouwens? LY, Niall. Schrijf ik, en ik druk op verzenden. Ik kijk naar Thay. 'Dus... Zeg het maar. Ik luister naar je.' Zeg ik, en ik kijk haar aan met een blik die ik altijd speciaal voor haar bewaar.

    Josh Flynn Sky

    "Als ik een meisje zou zijn zou ik in ieder geval net zo hot zijn als ik nu ben." Zegt hij, en ik lach om zijn grapje. "Ik was op weg van het park naar huis, beetje rondlopen en toen zag ik jou." Antwoord hij mijn vraag, en ik knik. Ik snap het wel. Ik hoop zó dat het waar is... Maar daar ben ik niet helemaal zeker van. "Maar wat doe jij hier eigenlijk? Ik bedoel..." Hij kijkt even naar het huis. "bij Niall's huis." Oke Josh, i'ts your time to lie. Ik heb het altijd al lastig gevonden om tegen Zayn te liegen. Maar nu al helemaal. "Je kent mijn Oom Fred toch wel? Nou, ik dacht, ik ga bij hem op bezoek, toen ik bij een dichte deur kom. Wat blijkt, hij is op vakantie naar Alaska. En toen zag ik jou en daarna ken je het wel." Zeg ik, blij dat het liegen is gelukt.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 17:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thayelinne Emelia Jones.
    Troostend aait hij over mijn rug. 'Wat is er? Je weet dat je me echt alles kan vertellen.' Ik schud langzaam mijn hoofd. "It's just.. Emma en..En nog iets maar dat is onbelangrijk." Als ik zijn arm om me heen voel word ik vanbinnen warm. Zijn mobiel trilt en hij kijkt. ik zie hem wat terug tikken, Naar Emma.
    'Dus... Zeg het maar. Ik luister naar je.' Hij kijkt me met die speciale blik aan, iets waarvan ik automatisch altijd de waarheid ga spreken. " It's just.. Emma, ik zag haar en gewoon het was een beetje een moeilijke situatie.. And And.. "Ik stop mijn zin, ik kan het hem niet vertellen? of wel..? ik ga maar voor de wel.Zacht mompelend zeg ik het laatste. "I love you, Niall i always did." ik bijt op mijn onderlip, ik had het verknalt, Alweer.

    Zayn Javvad Malik.
    Josh lacht gelukkig weer, nu weet ik zeker dat hij niet boos meer op me is.. "Je kent mijn Oom Fred toch wel? Nou, ik dacht, ik ga bij hem op bezoek, toen ik bij een dichte deur kom. Wat blijkt, hij is op vakantie naar Alaska. En toen zag ik jou en daarna ken je het wel." Zeg hij blij. Waarom was hij zo blij? "En waarom ben je daar dan zo blij om? " vraag ik grinnikend. Mijn broekzak trilt, ik vis mijn telefoon eruit. De dealer, hij wilt meer in een uur. Ik zucht. "Ik moet zo wel weer weg" Zeg ik snel met een glimlach naar hem.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Emma Dianna Berry

    Ik kijk naar buiten uit het raam en zie vogels fluiten, zo vrolijk. Ik word uit mijn dagdroom gehaald door een sms. Ik Zie dat het van Niall is en ik lees het snel. Kan je morgen? Ben nu met Thay. Waarom kan je niet trouwens? LY, Niall Ik moet goed nadenken voor een excuus waarom ik niet kan. Ik besluit maar terug te sturen dat ik weer eens mijn vader moest helpen, met zijn nieuwe huis. Mijn ouders zijn gescheiden en hij had moeite met het alleen zijn, dat wist Niall. Ik moet weer eens oude paps helpen, Tuurlijk kan ik morgen! kijk ernaar uit!! xxx, ps gaat alles goed met Thay? ze deed heel raar. Ik verstuur het bericht en lees het nog een keer. Thay was dus naar Niall gevlucht. Expres? Ik werd bang van het idee dat mijn vriend en zijn beste vriendin samen waren, maar ik moest vertrouwen hebben in Niall. Hij heeft me nog nooit wat aangedaan, waarom dan nu wel? Ik kijk weer naar buiten en de vogels zijn weg. Nu kijk ik naar beneden, een paar vlinders fladderen door de tuin en gaan samen op een zonnebloem zitten.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 14:39 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Guys gaat er vanaaf nog iemand reageren? Ik zit bomvol inspiratie ^^]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Ga nu post maken]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [BAM, let's put some drama in the entire beginning of this RPG.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan

    'It's just.. Emma en..En nog iets maar dat is onbelangrijk.' Zegt ze, en ik kijk naar de grond. Emma en Thay... Het blijft maar in mijn hoofd rondspoken dat ze ruzie hebben door mij. 'It's just.. Emma, ik zag haar en gewoon het was een beetje een moeilijke situatie.. And And..' Ze lijkt te denken of ze iets wil zeggen of niet. Ik wil net zeggen dat ze echt alles kan vertellen, als ze het doet. 'I love you, Niall i always did.' Een grote brok vormt zich in mijn keel. Is dit? Of... 'Op welke manier bedoel je? Ik bedoel, als vrienden? Want dan kan ik je vertellen dat ik echt hetzelfde voel ,maar... Ik weet niet of... Nou ja...' Ik bijt op mijn lip, en op dat moment krijg ik een sms van Emma. Ik moet weer eens oude paps helpen, Tuurlijk kan ik morgen! kijk ernaar uit!! xxx, ps gaat alles goed met Thay? ze deed heel raar. Wat? Hoezo dat nou weer. Heeft Emma argwaan? Dat is niks voor haar. Nou... Ze was een beetje kapot van die ruzie die jullie hadden... Niall. 'Thay... Waar ging die ruzie over?'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    After schreef:
    [BAM, let's put some drama in the entire beginning of this RPG.]


    [Welke rol had je? Sorry kan 'm nu even niet vinden]


    Spoiler alert: you will save yourself