• Ik had een bff en doordat we in het middelbaar naar andere scholen gingen zijn we uit elkaar gegroeid en we zijn met ruzie uit elkaar gegaan en dat vind ik echt jammer want ik mis ze vreselijk en wil terug bevriend zijn maar haar ouders zijn gescheiden en haar moeder mag me niet maar haar vader wel dus ja allesinds ik zou graag weer bevriend met haar worden maar ook niet te opdringerig of te stalkerig overkomen ajb help me ik ben radeloos! ps. lagere school is 2jaar geleden maar ja

    Ik had ook zo'n vriendin maar na de middelbare sprak ik haar niet meer en we zijn gewoon té anders waardoor het niet lekker meer loopt dus ja..
    Bevriend op fb? Start een chatberichtje daar ofzo, praat dan maar gewoon.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wauw, ik wist niet dat je zo'n lap tekst in twee zinnen kon proppen. (cat)
    Anyway, je groeit gewoon uit elkaar op die leeftijd en vind weer nieuwe vrienden. Koester wat je had en ga door.


    Your make-up is terrible

    Leestekens niet gevonden

    Ik denk dat je haar beter met rust kan laten. het is tenslotte 2 jaar geleden. En als je echt zo graag contact wilt maken, misschien even bellen of bericht via internet?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is echt heel naar. Maar je moet beseffen dat dit allemaal bij het leven, en vooral bij de puberteit hoort. Ik heb dat ook genoeg meegemaakt dat ik en vrienden uit elkaar groeiden of zelfs ruzie kregen. Doordat we ons in de puberteit ontwikkelde of doordat we elkaar nauwelijks meer spraken. Welkom in het echte leven, dat ga je echt nog wel vaker meemaken, zeker nu je nog zo jong bent. Het is naar, maar het hoort erbij.

    Maar goed, ik snap dat je het vreselijk vind. Probeer gewoon met haar te praten dat je het rond vind over hoe jullie uit elkaar zijn gegaan en dat je het niet zo bedoelde. Als je het lastig vindt face to face te praten, stuur dan een brief of een mailtje. Je moet geen vage dingen op whatsapp of skype/msn doen, dat kan soms nog wel eens verkeerd overkomen.

    Ik hoop dat het goedkomt en anders moet je het een plekje leren geven. Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw, dat dat één zin is. ;O

    Maar veel vrienden hou je niet voor het leven. En als ik jou was zou ik gewoon met andere mensen omgaan en kijken wat voor vriendschap er daaruit groeit.
    En als je per se met haar bevriend wil zijn, stuur dr eens een berichtje via een of andere social media site. Gewoon een simpele ''hallo hoe gaat het met je'' zal vast al wel voldoende zijn. En mocht ze daar niet, of onaardig, op reageren weet je gelijk dat je geen vriendschap meer met haar kunt opbouwen. Sterkte. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •