• En ik heb eindelijk vakantie! Met een boel privéproblemen ben ik er door geraakt. Nu 9 weken uitrusten. Ik ben echt blij, alleen zit ik nu nog helemaal in de zenuwen voor straks want dan moet ik mijn rapport halen. Maar goed, wie zijn vakantie is ook al begonnen of moet nog beginnen?

    Ik geniet er al een paar weken van (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De mijne is ook al begonnen, moet morgen alleen nog een uurtje naar school om te horen te krijgen dat ik geslaagd ben of niet :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Maz schreef:
    De mijne is ook al begonnen, moet morgen alleen nog een uurtje naar school om te horen te krijgen dat ik geslaagd ben of niet :')
    Succes! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fijn dat je nu van je vakantie kunt genieten, maak er iets leuks van!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De mijne is al drie daagjes bezig (nog niet officieel, maar oké ). En morgen nog snel achter m'n rapport gaan en dan echt vakantie. Ik begin 'm echt te stressen haha. :]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 14:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De mijne is al meer dan een maandje bezig haha. Heeeeeerlijk!

    Ik heb over een maand pas vakantie en dan ook maar drie weken, maarja, dat komt er van als je al werkt *sigh*


    'Darling, just hold on'

    Nee, jammer genoeg niet. Ik moet nog tot woensdag, want dan is mijn toetsweek afgelopen en ben dan eindelijk vrij.
    Al begint mijn vakantie officieel 13 Juli.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb vandaag mijn laatste examen gehad dus voor mij is de vakantie ook begonnen :)
    De hele maand juni heb ik examens gehad dus ik ben echt super blij dat het eindelijk voorbij is.
    Mijn punten krijg ik pas op 5 juli dus daar moet ik nog even op wachten.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Dinsdag de laatste dag van de toetsweek , en dan vakantieee ! :)
    heb er echt heel erg veel zin in !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gefeliciteerd!
    En hier is vanaf morgen de vakantie twee maanden gedaan :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb sinds februari al vakantie, maar dat komt omdat ik gestopt ben met school. Ik ga in september weer beginnen.

    Ik zit midden in de proefwerkweek


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik heb al een jaar vakantie XD Nah, gewerkt enzo. Ik begin in september weer.


    Life is hard and then we die

    Fijn dat je vakantie hebt!

    Dit is mijn laatste week gelukkig. Kan niet wachten..


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."