• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz
    - | -
    - | -

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    Begin

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de favoriete modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:56 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Justin Drew Bieber

    Ik trok èèn wenkbrauw op en keek Cara aan. Eigenlijk wilde ik de tweede ook wel optrekken, maar dat kon dus niet. Ik was namelijk vijf keer tegen een glazen deur opgebotst. Het zag er heel stom uit en deed nog pijn ook. Wist ik veel dat die deuren daar zaten. Maar nu deed mijn linkerwenkbrauw dis niks meer. 'Nee, jij hebt gewoon kleine handen' lachte ik opgewekt. Ik kende heel mijn kasten uit mijn hoofd dus pakte ik een paar films van mijn favorieten waar Cara uit kon kiezen. Het was voornamelijk horror en komedie. Toch zaten er meer dan genoeg romantische films bij. Ik hield er gewoon van. 'Ik heb ze allemaal minstens drie keer gezien, dus zeg maar welke' grijnsde ik, doelend op werkelijk alle films uit de kasten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    Ik trok èèn wenkbrauw op en keek Cara aan. Eigenlijk wilde ik de tweede ook wel optrekken, maar dat kon dus niet. Ik was namelijk vijf keer tegen een glazen deur opgebotst. Het zag er heel stom uit en deed nog pijn ook. Wist ik veel dat die deuren daar zaten. Maar nu deed mijn linkerwenkbrauw dis niks meer. 'Nee, jij hebt gewoon kleine handen' lachte ik opgewekt. Ik kende heel mijn kasten uit mijn hoofd dus pakte ik een paar films van mijn favorieten waar Cara uit kon kiezen. Het was voornamelijk horror en komedie. Toch zaten er meer dan genoeg romantische films bij. Ik hield er gewoon van. 'Ik heb ze allemaal minstens drie keer gezien, dus zeg maar welke' grijnsde ik, doelend op werkelijk alle films uit de kasten.


    Cara Delevingne.

    'Nee, jij hebt gewoon kleine handen' lacht hij opgewekt. ‘Dat valt best wel mee.’ Ga ik er gniffelend tegenin. 'Ik heb ze allemaal minstens drie keer gezien, dus zeg maar welke' Ik keek naar de films. Hm, The Hangover is harstikke grappig, maar horror is ook geweldig. Uiteindelijk kies ik toch voor The Hangover. ‘Doe maar The Hangover.’ Zeg ik, waarna ik mezelf op de bank laat neerploffen. Ik ga liggen zodat Justin er niet meer bij kan. Ik steek mijn tong uit en kijk naar de dvd in zijn handen. Ik heb The Hangover al duizenden keren gekeken, maar die Alan is zó grappig en elke keer lach ik er weer om. Daarbij is een van die acteurs, Bradley Cooper, ook nog is best knap.

    [Sorry voor dit absurd slechte stukje haha.]

    [Jankowski > Facinelli]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chris Hemsworth
    Ik loop naar mijn auto toe en voel mijn mobiel in mijn zak trillen. Een appje. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en lees het appje die ik van mijn baas, Robert Pattinson, heb gekregen. Vanavond, 10 uur, lokale pub. Sounds good. Ik open het tekstvlak en typ wat in. Sure. Ik ben er om 10 uur. Dat is dan ook weer geregeld. Ik stap in mijn auto en leg mijn mobiel naast me op de bestuurdersstoel die omhult is door leren bekleding. Ik start de motor en rij rustig weg. Ik heb nu geen zin in een bekeuring. Natuurlijk is een ritje zonder muziek niet leuk, dus al gauw staat de radio volop aan. Armin van Buuren's 'this is what it feels like' galmt door de auto. Luidkeels zing ik mee. Helaas kan ik niet zingen, maar dat maakt me nu niks uit. Ik rijd de lange oprijlaan van mijn villa op en parkeer de auto voor de garage. Ik klem mijn mobiel in mijn hand en stap uit de auto. Mijn sleutels bungelen half uit mijn zak en snel pak ik ze voordat ze kunnen vallen. Ik steek de sleutel in het slot van de mooie voordeur en stap naar binnen. Home, sweet home.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 12:38 ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Francisco Lachowski

    Ik had er al een half uur tel-sell opzitten, toen ik een berichtje terugkreeg van Robert.
    Huh? Nou ja, toevallig wel. Maar Demi dan? Neemt ze jou niet mee?
    Terwijl ik mijn schaaltje en lepel in de vaatwasser zette, bedacht ik me wat ik terug kon sturen.
    Ik stelde de vaatwasser alvast zo in, dat hij aan zou gaan over een paar uurtjes.
    Mijn appartement was niet zo klein als men dacht. Ik zei altijd dat ik in het penthouse woonde, maar ik had ook nog de verdieping daaronder tot mijn beschikking. Ik had bij mijn onderste verdieping alle muren eruit gesloopt. Eveneens de keuken en badkamer en ik had er nu een zwembad, bioscoop en sauna in. Er stond ook een pooltafel, tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel. Waar daar ooit een master bedroom was, stond nu een draaitafel, een bar en een soort dansvloer. Ik hield hier dan ook wel wat feesten.
    De bovenste verdieping die ik tot mijn beschikking had, leefde ik meer. Daar was mijn keuken, badkamer, slaapkamer, woonkamer, noem maar op.
    Ik besloot eerst Demi te sms'en voordat ik zou reageren op Robert zijn sms.
    Ontsla me maar, want ik ben niet van plan om morgen met jou mee te gaan
    Ik drukte op verzenden en opende meteen een nieuw bericht.
    Na een klein meningsverschilletje nam ik net ontslag
    Ik verzond het naar Edward en ik stopte mijn mobiel in mijn broekzak, waarna ik een schaaltje fruit voor mezelf maakte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Robert Pattinson

    Ik was alweer terug in mijn atelier. Mijn leven bestond uit werk, werk en euh, werk.
    Een vijftiende papiertje belandde in de prullenbak. Ik kan me niet concentreren. Ik heb nog steeds geen berichtje van Chris of Edward terug.
    Alsof ik het over de duivel had, kreeg ik ineens een berichtje van Chris.
    Sure. Ik ben er om 10 uur.
    Ik voelde me vijf kilo lichter, doordat er net een last van opluchting van mijn schouders viel.
    Je bent echt mijn reddende engel, Chris
    Met een glimlach van oor tot oor verzond ik het berichtje. Nu alleen nog kijken wat er nu met Francisco en Demi was.
    Na een klein meningsverschilletje nam ik net ontslag
    Ik trok beide wenkbrauwen omhoog. Vreemd.
    Kan ik je spreken om tien uur, hier in de pub bij mij op het hoekje?
    Gelukkig wist hij al waar ik woonde. Ik kende hem al een tijdje en het was een goede gast.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chris Hemsworth
    Met een veel te zelfverzekerd loopje loop ik door mijn huis heen. Ik grinnik even om mezelf. Relaxt loop ik naar de grote schuifdeuren die naar het terras leiden toe. Het uitzicht vanaf hier is geweldig. Een mega tuin, een groot zwembad, een jacuzzi en tot slot nog een tuinhuis waarin mijn personal gym zich bevind. Je moet natuurlijk wel fit blijven. Weer grinnik ik. Het begint een beetje warm te worden hier binnen. Ik zucht en trek mijn shirt uit. Dat is beter. Veel beter. Ik schuif de deur open en loop over het terras. Een gek kriebeltje gaat door mijn bovenbeen, wat aangeeft dat iemand mij een appje heeft gestuurd. Oké, dus ik ben Robert's reddende engel? Ik lach eventjes en loop weer naar binnen. Daar maak ik een lekker drankje klaar en ik nestel me in mijn leesstoel. Nu nog een goed boek en ik kan de dag door.


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    [Hoe laat is het ongeveer in de RPG? Dan kan ik daar even rekening mee houden, hahaha!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Iets van 9 uur 's avonds ofzo.. Beau ligt al in bed namelijk en het is beter als het voor 10 uur is, want anders kan Chris zich niet klaarmaken om naar de pub te komen.. ;p]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Justin Drew Bieber

    'Goede keus' grijnsde ik en ik stopte The Hangover in de dvd speler. Dit keer was het gewoon een grote tv, natuurlijk duur. Wie zou ik zijn om een goedkope te kopen? Ik was tenslotte één van de rijkste tieners ter wereld. De thuisbioscoop zat in mijn penthouse in Londen, maar ik had er ook nog een in Milaan. Het was een geweldige film, al waren mijn favorieten vooral horror. En trouwens, waarom zou ik de film hebben als ik er niks aan vond? Toen ik terug naar de bank liep grinnikte ik om Cara. 'Dan moet het maar zo, hé' grijnsde ik. Zonder enige moeite tilde ik haar op, ging liggen en legde haar vóór me neer zodat we beiden op de bank lagen. 'Zo is het beter' mompelde ik met een glimlach. De film begon al snel en mijn ogen bleven hangen op het beeldscherm terwijl ik tussendoor even naar Cara keek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    'Goede keus' grijnsde ik en ik stopte The Hangover in de dvd speler. Dit keer was het gewoon een grote tv, natuurlijk duur. Wie zou ik zijn om een goedkope te kopen? Ik was tenslotte één van de rijkste tieners ter wereld. De thuisbioscoop zat in mijn penthouse in Londen, maar ik had er ook nog een in Milaan. Het was een geweldige film, al waren mijn favorieten vooral horror. En trouwens, waarom zou ik de film hebben als ik er niks aan vond? Toen ik terug naar de bank liep grinnikte ik om Cara. 'Dan moet het maar zo, hé' grijnsde ik. Zonder enige moeite tilde ik haar op, ging liggen en legde haar vóór me neer zodat we beiden op de bank lagen. 'Zo is het beter' mompelde ik met een glimlach. De film begon al snel en mijn ogen bleven hangen op het beeldscherm terwijl ik tussendoor even naar Cara keek.


    ‘Dan moet het maar zo, hé' grijnsde Justin. Ik keek hem verbaasd aan maar al snel kreeg ik door wat hij van plan was. Hij tilde me en legde me daarna meteen weer voor hem neer zodat we beiden op de bank lagen. Zijn lichaamswarmte brandde door mijn blouseje heen. Ik nestelde me wat meer tegen hem aan aangezien hij erg warm was. ‘Je bent warm.’ Fluisterde ik, waarna ik gefixeerd naar het scherm keek. Ik lachte om de grappen van de hoofdrol spelers terwijl mijn lach telkens de kamer vulde. Ik verwikkelde onbewust mijn blote benen met die van Justin. Het was al erg afgekoeld. Was het vanmiddag nog warm geweest, was het nu koud. Ik schudde mijn haar wat naar voren zodat het niet in Justin’s gezicht kwam. Mijn blik gleed naar de ramen, waar ik zag dat de lucht al wat donkerder was geworden. Ik hield van de nacht. Opnieuw verliet een genietende zucht mijn mond, waarna er een grijns op mijn gezicht kwam te staan door Alan, één van de hoofdrol spelers.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 0:24 ]

    Justin Drew Bieber

    Een onbewuste grinnik verliet mijn mond. Niet om de film, maar om Cara die zo gefixeerd keek. Op de film lette ik trouwens niet meer zo, op dit moment. Hij was leuk, dat zeker, alleen ik was meer met Cara's haar bezig. Lichtelijk streek ik zachtjes met mijn vingertoppen door haar -haar, en hield mijn ogen op haar. Noem me hoe je wilt maar ik toonde veel interesse in de film noch het meisje voor me. Terwijl ik met de blonde haren aan het spelen was keek ik gewoon op het scherm, heel af en toe maar wegkijkend. Toen Cara naar de ramen keek, volgde ik haar blik. Ah, eindelijk werd het donker. Dat klonk eigenlijk best fout. Voor goede nachtrust zou ik dadelijk nog even in de jacuzzi naast het zwembad gaan zitten, en ondertussen maar wat schrijven. Zeker, ik schreef zelf ook muziek. Ik zei dat ik er niet zo mee bezig was en er geen tijd voor had, dat betekende nog niet dat ik het niet leuk vond. Tuurlijk, de liedjes waren niet de beste maar niemand zou er toch ooit achter komen. Pattie wist het, en alleen zij. Van mijn gedachten afdwalend bleef ik met mijn mondhoeken omhoog gekruld naar het beeldscherm kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cara Delevingne.

    Zijn handen streken vederlicht door mijn haren en genietend van zijn aanrakingen sloor ik mijn ogen. Vaak als iemand met mijn haar speelde sloot ik mijn ogen en genoot. Dat deed ik ook altijd bij een styliste, het gevoel als ze met je haren speelt. Ik draaide me om zodat ik recht in zijn ogen keek. De aftiteling van de film verscheen in beeld, dat kon ik zien via de weerspiegeling van het raam. Eindmuziek van de film drong mijn gehoorbuis binnen. Het was een vrolijk maar toch ook spannend deuntje en vrolijk luisterde ik ernaar. Muziek was geweldig! In elke vorm, soundtracks, achtergrondmuziek, karaoke, en gewoon muziek. The Script is geweldig. Net zoals Passenger en al die boybands. Eerlijk gezegd luisterde ik overal we naar. Ik sloot mijn ogen en probeerde een liedje te herinneren die ik laatst had gehoord in de kleedkamer, maar hoe hard ik het probeerde: het lukte niet. Daardoor begon ik het deuntje maar te neuriën. Plotseling wist ik het weer: The Script met Millionairs. Ik grijnsde even en ging wat comfortabeler tegen Justin aanliggen.

    [Sorry voor dit belabberde stukje, ben zo moe ;o & nog gefeliciteerd met je broer, haha.]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:29 ]

    [Dankjewel! Ik reageer morgen denk ik weer, want ik kan niet stoppen in mijn boek en sta op het punt om elk moment in slaap te vallen :Y).]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bieberen heeft zich uitgeschreven.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5