• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz
    - | -
    - | -

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    Begin

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de favoriete modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:56 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Justin Drew Bieber

    De McDonalds zat hier tegenover. Grijnzend stopte ik de sleutel weer terug in mijn broekzak en liep het gebouw uit. Ik had al een idee. Mijn telefoon stopte ik in mijn andere zak terwijl ik doorliep. Aan de overkant zag ik Cara lopen die overstak. Bij alle anderen had ik gezegd, eerder geschreeuwd, dat ze zich aan hun eetschema moesten houden. Tja, maar bij wie nog geen grammetje aankwam was dat anders. Cara was mijn favoriet omdat ze natuurlijk een prachtig lichaam had en behoorlijk knap was, maar haar karakter was ook erg mooi. Een perfect model, dus. Met een sprintje kwam ik bij haar aan en ik wenkte haar om mee te komen. 'Zin om achterop te gaan?' vroeg ik haar. Niet een perfecte dag om hier zo te komen, maar als je iets nieuws had moest je het natuurlijk uitproberen. Gelukkig had ik altijd twee helmen bij, voor het geval dat. Van mijn zwart shirt had ik de mouwen opgerold. Eronder had ik een zwarte broek aan en knalrode schoenen met zilveren studs. Kleurden goed bij mijn outfit én mijn Ducati. Dat klonk wel heel erg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics, waar beginnen we? Deed iedereen dezelfde modeshow zeg maar, of een anderen?]

    [Dezelfde, typfoutje in beginpost. Als jullie niks kunnen doen, andere modellen kunnen elkaar tegen komen of een andere ontwerper]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Cara Delevingne.

    'Zin om achterop te gaan?' Zijn stem deed me opschrikken, maar algauw toverde ik een glimlach op mijn gezicht. Ik vond zijn Ducati echt geweldig, het liefst had ik ook zo'n ding gehad, maar hey, dan had ik eerst een examen af moeten leggen en daar heb ik het geduld niet voor. Ik liep vrolijk met hem mee en nam één van de twee helmen aan. Ik zette hem op mijn hoofd maar al mijn haar zat ervoor, zodat ik geen zicht had. Zuchtend draaide ik een beetje aan de helm en uiteindelijk lukte het. Vrolijk keek ik hem aan. ‘En? Staat deze helm me?’ Vroeg ik mierzoet waarna ik in een echte modellen houding ging staan, oftewel; zo sexy mogelijk. Ik schoot in de lach toen ik bedacht hoe het eruit zou moeten zien voor anderen. Ik nam weer mijn normale houding aan: twinkelende ogen, een grijns op mijn gezicht, en mijn benen wijd. Bewonderend keek ik naar de Ducati. Hoe duur zou zo'n speeltje zijn? Waarschijnlijk zo duur dat alleen Justin het kon betalen. Ik stapte alvast achterop en keek hem afwachtend aan. ‘Nou, mister badboy, gaan we naar jou huis?’ Vroeg ik lachend, doelend op zijn zwarte look en de Ducati waar ik op zat.

    [God, I'm obsessed with this RPG.]

    Barbara Palvin

    Nadat de make-up eraf was gehaald, stond ik op uit de stoel. Ik zwaaide kort naar die en gene, om vervolgens mijn eigen outfit weer aan te trekken. Deze bestond uit een blouse, een short en mijn favoriete converse gympen. De simpelste dingen trok ik altijd aan ná een modeshow, omdat ik meestal super moe was en geen zin meer had om er over na hoeven te denken. Het was drie uur in de middag, dus ik had nog wel eventjes de tijd. '
    Demi en Francisco kon ik nergens vinden, dus ik zou mijn eigen weg wel gaan. 'Ik ben weg!' riep ik naar één van de beveiligers en zwaaide kort naar hem. Terwijl ik mijn tas over mijn schouder gooide, greep ik naar mijn iphone die in mijn zak zat. Ik had Cara vandaag nog wel gezien, maar echt geen enkel idee waar ze nu zou uithangen. Babe, waar zit je? Ik heb niks te doen op dit moment.. xB Wachten op haar antwoord deed ik niet, ik liep regelrecht naar mijn auto toe die op de parkeerplaats stond hier. Mijn blauwe cabrio was als liefde op het eerste gezicht, hij was gewoon perfect voor mij.
    Starbucks, juist dáár had ik zin in. Ik startte de motor en reed met vol gas van het terrein af, richting de Starbucks drive-in. Ik opende een vakje, waar onder andere mijn zonnebril in zat en autopapieren. De radio was hard te horen, maar deze ging nóg harder toen ik Rock Me van One Direction hoorde. Ik was geen fan van ze, maar dit nummer was wel lekker. Zo'n 5 minuten later reed in de drive-in binnen en bestelde een frappuccino.

    Ik zit vaak op mijn iphone op quizlet, dus dan weet ik nooit zeker of ik de 5 regels haal, I'm sorry for that than :3

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 21:51 ]

    Justin Drew Bieber

    Na heel wat moeilijk doen lukte het Cara om haar -haar goed te doen terwijl ze de helm opzat. 'Weet je, je kon ook gewoon de helm afzetten en je haar achter je oren doen. Dat gaat beter en sneller' grinnikte ik. 'En? Staat deze helm me?' vroeg ze en ze nam een pose aan wat er niet uitzag doordat ze de helm opzat. Mijn ogen liet ik over haar lichaam glijden en ik maakte een goedkeurend geluidje. 'Het staat je prachtig' grijnsde ik plagend. Ze schoot in de lach en ging weer normaal staan waardoor ik haar lachend aankeek. Ik zag haar bewonderend naar de motor kijken die naast ons stond en alweer grinnikte ik even. Nog geen week geleden had ik mijn motorrijbewijs gehaald. Het was gemakkelijk omdat het niet veel verschilde van een auto en een fiets. Toen Cara achterop zat pakte ik de sleutel uit mijn zak. 'Nou, mister badboy, gaan we naar jou huis?' vroeg ze. 'Nee, we gaan naar Narnia' besloot ik maar. De garagedeuren van de parkeerplaats gingen open en ik stapte op de Ducati. Mijn helm deed ik ook op en ik stak de sleutel in het slot om hem te starten en al snel hard weg te rijden. De weg naar mijn huis was niet ver weg, op zijn hoogst tien minuten rijden. Na een kleine zeven minuten kwamen we bij de grote villa aan en de poorten gingen open. In de garage aangekomen stopte ik en zette ik de motor uit. De helm zette ik van mijn hoofd af waarna ik een snelle hand door mijn haar haalde. In dezelfde ruimte stonden ook de andere voertuigen. Mijn auto's, quads, enzovoort. Ik hing de helm aan het stuur, die had ik voorlopig niet meer nodig. De sleutel hing ik aan één van de haakjes en afwachtend keek ik naar Cara. 'Zin om te zwemmen?' vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 21:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cara Delevingne.

    'Nee, we gaan naar Narnia' Vond Justin. Een wenkbrauw schoot de lucht in, Narnia is best wel gaaf. Al snel stapte Justin ook op de Ducati en reed de weg op. Snel sloot ik mijn armen om Justin's lichaam heen zodat ik niet zou vallen. Na een tiental minuten kwamen we aan bij zijn villa. Ik probeerde bewonderend te fluiten maar doordat de helm in de weg zat lukte dat niet echt. De deuren van zijn garage gingen zonder problemen open en de Ducati kwam langzaam tot stilstand. Justin haalde de sleutel eruit en stapte af. Hij deed ook zijn helm af een ging met zijn hand door zijn haren. Ik volgde zijn voorbeeld en voelde mijn iPhone trillen in mijn broekzak. Ik staarde naar het berichtje en typte gauw terug. ‘N'aww, ik ben bij Justin. Anyway; shoppen is een goede remedie tegen verveling.’ Ik keek Justin afwachtend aan. ‘Zin om te zwemmen?’ Vroeg hij me. Vrolijk knikte ik. Justin had vast wel een bikini voor me uit één van zijn duizenden collectie's. ‘Heb je dan wel een bikini voor me?’ Vroeg ik hem voor de zekerheid.

    Demi Lovato

    Ik keek even naar mijn outfit. Ik had het zelf ontworpen. De tas hoorde niet echt bij het setje. Die had ik gewoon in de primark gekocht. Vroeger dacht ik echt niet dat ik een bekende zangeres of mode ontwerper zou worden. Ik pakte mijn IPhone uit mijn tas. Ben je er nog? x. smste ik naar Barbara, in de tijd dat ze voor me werkte is ze één goeie vriendin geworden net zoals Francisco, maar met Barbara kon ik net iets beter over weg. Misschien ook om het feit dat we totaal anders zijn van elkaar. Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik hardhandig bij mijn schouder werd gepakt. ´Sorry, maar ik zal je vriendelijk willen verzoeken dit pand te verlaten´. Ik draaide mijn hoofd een kwartslag. Ik zat nog in het publiek geen wonder dat ik wegmoest. Was ik zolang in gedachten verzonken. Mijn blik gleed even af naar mijn horloge.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Francisco Lachowski

    Meerdere lagen make-up kwamen van mijn gezicht, toen ik er met een vochtig doekje overheen wreef.
    De gebruikte doekjes gooide ik in een vuilnisbak in de hoek van de kleedkamer en ik stapte van de stoel.
    Ik trok mijn boxer recht. De kleding die Demi ontworpen had, had ik bij binnenkomst van de kleedkamer al uit gedaan.
    Mijn eigen setje kleding lag nog op een tafeltje en ik trok het aan.
    Met het hoedje op mijn hoofd en de zonnebril op mijn neus, verliet ik de kleedkamer.
    Door het aantal mensen op de gang, kon ik zien dat ik een lange tijd in mijn kleedkamer had gezeten. De gang was namelijk bijna leeg.
    Tussen de rekken kleding door, zag ik hier en daar wel iemand lopen, maar Demi of Barbara kon ik nergens vinden.
    Fluitend liep ik weg, richting de parkeergarage van dit pand.
    Mijn zwarte, glanzende Volvo XC 90 zag ik al in de hoek van de parkeergarage staan. Toch trots dat ik die helemaal zelf heb kunnen betalen. Ik was dan ook geen slecht betaald model, en Demi was zeker geen slechte baas.
    Ik ontgrendelde de auto en hoorde een klikje. Ik gooide mijn tas achterin, waarna ik zelf achter het stuur plaatsnam.
    Zelf ben ik altijd al koffie verslaafd geweest, maar mijn verslaving nam af toen ik wist dat je van te veel koffie, bruine tanden kon krijgen. Dit kon je je als model natuurlijk niet veroorloven, maar ik vond dat ik mezelf wel mocht trakteren op een caramel macchiato.
    Gelukkig was de Starbucks hier om de hoek, dus ik reed de parkeergarage uit en reed richting de Drive-in Van de Starbucks.
    Voor me in de rij stond een blauwe cabrio. BMW. Ik herkende het meisje achter het stuur als Barbara.
    Ik toeterde glimlachend en wees naar de parkeerplaatsen als teken dat ze daar even op me moest wachten.
    Ik mocht Barbara graag en wilde graag een praatje maken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Justin Drew Bieber

    'Natuurlijk. Ik woonde hier eerst met Selena, maar nu heb ik het laten verbouwen en heb ik hier een paar collecties' legde ik uit. Selena had het uitgemaakt vanwege dat ik haar niet als model in de modeshows wilde. Heel kinderachtig en egoïstisch als je het mij vraagt. Ze was dan wel een heel mooi meisje, alleen had maar een paar baantjes als model gehad. Voor de rest had ze het te druk met haar zangcarière. Ze mocht niet meelopen omdat ik het niet wilde, de media zou van alles denken. Ze was geen slecht model, maar een professional was ze ook weer niet. En daarom was ik nu weer single. Niet dat ik het echt erg vond, want je had het kunnen verwachten met haar. Drie keer vreemdgaan en dan nog poeslief doen alsof er niks aan de hand is. 'Kom maar mee' glimlachte ik en ik liep met Cara de tuin in. Het buitenzwembad was groot, maar niet zo groot als het binnenzwembad. Ik zag Kilian en Jason weglopen en begroette ze even. 'Hè, Justin' grijnsde Jason. 'Cara Delevingne? Sinds wanneer neem jij modellen mee?' lachte Kilian opgewekt. 'Heel leuk. Nou wegwezen' grinnikte ik. 'We gingen toch al. Tot morgen, en geen seks in het zwembad!' riepen ze in koor. Mijn twee beste vrienden hadden een sleutel dus ze mochten binnenlopen wanneer ze wilden. 'Kilian en Jason. Ze wonen hier praktisch' zei ik tegen Cara. Het was waar, de twee waren er zo'n beetje elke dag. Binnen kwamen we in een grote hal aan en ik begeleidde Cara naar boven, om daar een deur voor haar te openen. Het was een slaapkamer waar een badkamer en inloopkast inzat. 'Pak wat je wilt. Ik ben me omkleden' meldde ik en ik liep een andere deur in die naar mijn kamer leidde. Deze villa was kleiner dan de anderen, die stonden allemaal in het buitenland. Toch was het wel redelijk. Ik koos een elektrisch blauwe zwembroek en kleedde me om, om daarna weer naar beneden te gaan en daar weer naar het zwembad te gaan. Met een sprong dook ik het zwembad in en kwam ik weer boven. Mijn haar zat niet meer in een kuif, maar zo slecht zat het ook weer niet.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cara Delevingne.

    Huppelend loop ik met Justin mee, die uitlegt dat hij nog een paar collecties heeft liggen. ‘Kom maar mee,’ grinnikt Justin, waarna we samen de tuin in lopen. Ik kijk mijn ogen uit, jezus, wat is dit groot zeg. Plotseling zie ik twee jongens lopen. Ze begroeten Justin vrolijk, waarna ze mij opmerken. 'Cara Delevingne? Sinds wanneer neem jij modellen mee?' Lacht één van de twee jongens. Ik schiet in de lach. Ik ben dus een van de eerste die hij mee neemt naar zijn villa. 'Heel leuk. Nou wegwezen.' Grinnikt Justin. 'We gingen toch al. Tot morgen, en geen seks in het zwembad!' Het rood stijgt naar mijn wangen en door het lachen stik ik bijna. Ik kan mezelf nog net redden van de dood door mezelf op mijn borst te slaan. Hikkind van het lachen houd ik mijn buik beet. 'Kilian en Jason. Ze wonen hier praktisch' verteld Justin me. Samen lopen we verder naar een andere kamer. 'Pak wat je wilt. Ik ben me omkleden.' Meld hij. Ik knik braaf en laat mijn blik door de kamer glijden. Honderden bikini's! Dit is echt een meisjesdroom. Na een paar minuten heb ik de perfecte bikini gevonden. Het is een rode fringe bikini, die bij het topje nog een keertje omdraait. Ik kleed me vlug om. Ik loop naar het raam toe en zie dan dat Justin al buiten is. Ik snel naar de hal om daarna mijn weg te vervolgen naar het zwembad. Ik grinnik als ik zie dat zijn haar plat op zijn hoofd ligt. ‘Aloha.’ Roep ik vrolijk, waarna ik het zwembad inspring. Als ik bovenkom, zet ik mijn haar achter mijn oren, helaas is mijn haar door het water erg zwaar geworden en valt het gewoon weer terug op de plek waar het eerst zat. Na één poging geef ik al op en begin ik baantjes te zwemmen. ‘Dus..’ Begin ik. ‘Is er al een planning voor morgen?’ Vraag ik dan nieuwsgierig.

    [Sorry voor dit slechte stukje, mijn iPad doet raar.]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 0:13 ]

    [mijn topics, ik ben wat laat, ik weet het. Ik reageer na school. ;p Dat is vandaag na 3 uur.]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Robert Pattinson

    Vele mensen in de zaal stonden op. Zelf bleef ik nog even zitten.
    Was ik tevreden?
    Ik dacht na, en altijd als ik dat deed, beet ik op de binnenkant van mijn wang of op mijn onderlip.
    Maar ja, ik was tevreden. Mijn modellen liepen goed en lieten goed mijn creaties zien naar het publiek.
    Mijn twee oogappeltjes Alena en Arthur sprongen er dan wel echt uit, maar hé, sommige moeten de beste zijn.
    Ik stond op en kraakte mijn rug even. Die stoelen hier, echt, alsof je op de hel zelf zat.
    Ik liep naar de deur die me toegang gaf naar de kleedkamers van de modellen ofwel backstage.
    Een beveiliger hield me tegen. 'Dit is niet toegestaan voor bezoekers.'
    Nu snap ik waarom de meeste beveiligers geen diploma hebben.
    Ik rolde met mijn ogen en liet hem een pasje zien.
    'Ik ben ook geen bezoeker.'
    Hij controleerde het backstage-pasje en liet me naar binnen.
    'Duurt lang,' mompelde ik chagrijnig.
    Ergens in de ruimte waar ik me in bevond, zocht ik naar Arthur of Alena.
    Al snel had ik Arthur gevonden en ik liep naar hem toe.
    'Arthur, Arthur, Arthur. Je was weer even geweldig als altijd. Jij rockte mijn show echt,' zei ik en gaf hem een mannelijke knuffel. 'Heb je Alena nog gezien?'
    Ik keek hem vragend aan. 'Laat maar. Ik bel haar zo wel. Ik moet nu naar mijn atelier, er liggen nog stapels werk op me te wachten. Ik bel je nog,' beloofde ik hem en ik verliet het pand.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Justin Drew Bieber

    Cara kwam aan en sprong vrolijk in het zwembad. Toen pas realiseerde ik me dat mijn haar dus wél slecht zat. Gefronst wilde ik het goed doen, maar het zakte helemaal in Dus ik liet het maar zoals de vorige jaren slap op mijn hoofd hangen. Cara deed ook een poging om haar -haar goed te doen, maar dat lukte ook niet. Mokkend keek ik haar aan. 'Niet lachen. Mijn haar lijkt nu op een champignon' mompelde ik lachend. Ze begon baantjes te zwemmen, dus ik bleef aan de kant zitten en keek gefascineerd naar haar. Toen ze vroeg of er al een planning voor morgen was knikte ik. 'Morgen heb je eerst even een fotoshoot en daarna gaan jij en Beau met mij mee. Eén of ander mens heeft bedacht dat ik samen moet werken met anderen. Ik sta wel open voor iets nieuws' zuchtte ik. 'Jammer genoeg is het met Lovato, Pattinson en Lavigne' zei ik, niet bepaald blij met de keuzes die ze gemaakt hadden. 'Red me, Cara' pruilde ik. Als ze nou eens andere mensen hadden gekozen, dan was het geen enkel probleem. Met veel mensen had ik al samen gewerkt maar met hun? Vermoord me liever. Dit voelde best raar. Maar goed. Drie jaar geleden werkte ik nog in een kledingwinkel, en nu heb ik er zelf duizenden. Toch besloot ik maar nog een poging te doen en probeerde mijn haar goed te zetten. Eerst bleef het in een Elvis Presley kapsel zitten, maar daarna hing het weer slap. Dat ging hem dus niet worden. Geamuseerd begon ik zelf ook te zwemmen en merkte dat het wel fijn was in het water.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beau Peter Brooks
    Ik slaak een diepe zucht. Ik zit thuis op de bank. Laat ik maar eens kijken of iemand nog wat over mij heeft gepubliceerd. Ik zet de televisie aan en zap wat rond. Mijn oog valt op een roddelprogramma. Een foto met mij erop staat vol in beeld. Vanochtend hadden we een show. Ik droeg een originele set van nieuwe creaties. Helaas vindt niet iedereen mij goed, want ik zie al weer dat er enorme roddels volgen. "Vanochtend heeft een model van het label Kidrauhl een nieuwe set kleding geshowd. Natuurlijk zijn het goede outfits, maar die Brooks bakt er niks van." Ik voel hoe de woede komt opzetten. "Meerdere mensen vinden dat hij niet goed is in dit vak. Hij is deze carrière niet waard. Hij hoort nu met zijn vriendje in de kroeg te zitten." Mijn mond zakt open. Hoe weten ze dit?! Ja, ik ga om met een jongen en het gaat al best goed tussen ons twee, maar we hebben nooit close gedaan in het openbaar. Hier moet ik iets aan gaan doen. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak. Ik zie dat Justin mij een berichtje heeft gestuurd. Er staat: 'Morgen bij mij. Eerst een photoshoot, daarna wil ik jou en Cara meenemen. Zie je dan. Justin.' Oké, hij zal morgen wel wat willen doen met Cara en mij. Ik ben benieuwd wat. Ik zak onderuit op de bank. Mijn lieverd en ik moeten echt voorzichtiger zijn in het openbaar... Anders kan het mijn carrière kosten...


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood