• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz
    - | -
    - | -

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    Begin

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de favoriete modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:56 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Jènné Isa Thurner

    Ik plof neer op een stoel en pak mijn telefoon erbij. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik verveel me de pleuris. Uiteindelijk spring ik op en loop richting Avril.
    "Ennnn...." begin ik. "Morgen?"
    Veel zeg ik niet. Ze zal me wel begrijpen. Ik ga zitten en haal een hand door mijn gekleurde haren. Die nog slotdiger gaan zitten en waardoor ik weet dat ik er waarschijnlijk als een hamster uit zie. Een ontplofte hamster welliswaar. Ach, mij kan het niet schelen. Misschien zou het leuk zijn als ik mijn haar weer groen-blauw zou verfen? Misschien dat als het wat langer is ik een stukje af kan scheren? Maar ja... Ik denk niet dat Avril daar erg blij mee zal zijn. Ik kan het natuurlijk altijd vragen. Maar ik heb geen zin in ruzie. Ik weet niet of ik ruzie zou krijgen, maar tja. Ik heb geen zin om daar aandacht in te steken. Nou ben ik zeker niet lui. ik ben een driftkikker, een bitch en ongeduldig. Maar lui ben ik zeker niet.


    Reality's overrated.

    Cara Delevingne.

    Afwachtend kijk ik Justin aan. 'Niet lachen. Mijn haar lijkt nu op een champignon' Lachend duikel ik -per ongeluk- onder water, waardoor ik weer hoestend bovenkom. ‘Het mijne lijkt op eh-, ja, waarop eigenlijk?’ Antwoord ik meer in mezelf dan tegen hem. 'Morgen heb je eerst even een fotoshoot en daarna gaan jij en Beau met mij mee. Eén of ander mens heeft bedacht dat ik samen moet werken met anderen. Ik sta wel open voor iets nieuws' Legde Justin me uit. Ik knike begrijpend toen hij zijn verhaal vervolgde. 'Jammer genoeg is het met Lovato, Pattinson en Lavigne.’ Mijn gezicht betrok. Wwar slaat dat op? Dat zijn de grootste rivalen ooit en dan zetten ze hén samen? Belachelijk. 'Red me, Cara' Zegt hij met een pruillipje. ‘Ofcourse I will. Ik ben SuperCara, remember?’ Dat was ook de meest standaard naan voor een superheld, maar toch. Justin begon opnieuw zijn haar te doen en daarna weer te zwemmen. Vrolijk zwem ik achter hem aan, en ga min of meer, op zijn rug zitten, voor zover dat kan. Plotseling zie ik iemand Justin's tuin in komen rennen. Voordat ik kan vragen wat hij hier doet haalt hij een Nikon tevoorschijn en maakt hij een paar foto's. Verbulft kijk ik naar de plek waar hij net nog stond. Hij is net zo snel gekomen als verdwenen. Rotpers, als ik ergens wel een hekel aan heb is het de pers. En dan krijgen we natuurlijk ook nog de roddels. Zuchtend glijd ik van Justin's rug af.

    [Sorry, ik zie nu pas dat er een paar dingen in de verleden tijd staan en sommige in de tegenwoordige tijd, ik verander dit zo.]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:09 ]

    Justin Drew Bieber

    Lachend zwom ik verder met Cara op mijn rug. Zij was de enige die me echt kende buiten de arrogante Justin. Toen een onbekende kwam keek ik even raar op. Al vloekend schoot ik uit het zwembad en rende naar de poorten. 'Ze hebben ze niet dichtgedaan, hoor' mompelde ik en ik duwde de poorten dicht. Daarna liep ik terug en dook weer in het zwembad. 'Jason en Kilian hebben de poorten niet dichtgedaan. Fijn' gromde ik. Maar ik ging hier nu niet chagrijnig doen, gewoon laten rusten. Abel zou het wel regelen. 'Het valt me nu pas op dat ik bijna niks weet over je' merkte ik op. Een grijns sierde mijn mond. 'Kruisverhoor' besloot ik. 'Heb je broertjes of zusjes? Wat is je lievelingskleur? Lievelingsfilm?' vroeg ik door. Een beetje veel vragen, maar goed.

    [Sorry voor de korte reactie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Avril Ramona Lavigne

    Ik pulkte wat aan mijn nagels en keek toen naar mijn haar, ik wilde het weer gaan verven. Ik keek op toen Jènné voor me opdoemde. Ze vroeg wat we morgen gingen doen en ik dacht gelijk na. ''Oh ja, we hebben morgen iets met Pattison, Bieber en Lovato. Geloof ik. Ik glimlachte even naar Jènné en grinnikte. Ik had er wel zin in, maar van mij mochten ze wel andere meer ervaren ontwerpers sturen. Ze waren dan wel beroemd, maar niet zo ervaren. Ik zuchtte en keek Jènné. ''Ik ga waarschijnlijk mijn haar weer in highlights verven, in roze en groen.'' grinnikte ik. Ik was dan wel de 'baas' van iedereen en van al mijn modellen, maar ik was niet echt bazig. Eigenlijk was ik gewoon een kind in het lijf van een achtentwintig jarige. Ik gedroeg me altijd heel vaag en vanwege mijn stemmingswisselingen kon het er raar uitzien, maar ach ja. Zo was ik eenmaal en je kon mij niet veranderen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Frida Gustavsson

    Voor de tweede keer haalde ik het doekje over mijn gezicht. Zo, alle make-up was er af. Ik liet me even vallen in een stoel en keek ik de spiegel. Ik zag mezelf echt honderd keer liever zonder make-up, dan met. Ik stond weer op, haalde het elastiekje uit mijn haar die het in een strakke staart omhoog hield. Ik boog naar voren en ging met mijn handen er doorheen Daarna pakte ik een borstel en haalde die er ook nog een aantal keer doorheen. Losjes liet ik mijn haar over mijn schouders vallen. Ik ging weer voor de spiegel naar mijn outfit. Ik smeerde een klein laagje lipgloss op en bracht licht wat mascara aan. Klaar. Ik trok mijn witte All Stars aan en liep naar de ruimte waar Jènné en Avril al zaten. 'Hai,' glimlachte ik naar beide en ging zitten.


    Do what people say you can't.

    Cara Delevingne.

    ‘Jason en Kilian hebben de poorten niet dichtgedaan. Fijn.’ Gromde Justin. Al snel kreeg hij weer een glimlach op zijn gezicht, waarna hij me een paar vragen stelt. ‘Ik heb twee zussen. Mijn lievelingskleur is paars en mijn lievelingsfilms zijn Disturbia en Mirrors. Ik hou wel van horror.’ Antwoord ik wenkbrauwwiebelend. Ik hijs me op aan de kant om daarna wat zonnebrand van de tafel af te grissen. Ik smeer het op mijn armen en benen. ‘Kan jij mijn rug doen?’ Vraag ik poeslief. Het zou wat zijn als mijn buik morgen bruin zou zijn en mijn rug rood. Ik ga op een van de stoelen liggen en bedenk in mijn hoofd een paar vragen die ik aan Justin kan stellen. ‘Mijn beurt. Lievelingsfilm? Lievelingsboek? Kan je koken? Heb je huisdieren?’ De vragen rollen mijn mond uit en met twinkelende ogen kijk ik hem aan. Ik ga wat beter liggen en voel de zon op mijn rug branden.

    Barbara Palvin

    Strawberries & Crème Frappuccino Blended Crème was toch één van mijn favorieten bij de Starbucks, echt gewoon goddelijk was die. Iemand achter me toeterde, zeker omdat ik te lang stond te wachten. Met een boos gezicht draaide ik me om, tot ik zag dat het Francisco was. Hij glimlachte naar me en wees naar een parkeerplaats, waarschijnlijk als tegen of ik daar op hem wilde wachten. Ik knikte en zwaaide kort waarna ik me weer omdraaiden. 'There you go madame,' een mevrouw gaf me mijn beker aan, terwijl ik mijn portemonnee zocht. Ik gaf haar een briefje van tien euro, en wachtte op het wisselgeld. Ik glimlachte vriendelijk naar haar toen ze me het geld terug gaf, waarna ik gelijk gas gaf. Ik reed naar een vrije plek, waarnaast ook nog een vrije plek was zodat Fransico zijn auto daar kon staan. Ik dronk wat van mijn Frappuccino terwijl ik mijn auto uitstapte, en tegen de deur ging staan; wachtend op Francisco.
    Mijn iphone trilde kort, een sms'je dus. Ben je er nog? X. Ik mompelde tegen mijn iphone, een sms'je van Demi dus. Nee, zit bij de Starbucks.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:10 ]

    Beau Peter Brooks
    Ik word wakker door het geluid van een deur die wordt dicht geslagen. Ik schiet meteen overeind. Daar staat hij dan. Mijn lieverd. "Hi Beau." zegt hij met zijn schattige stem die me kippenvel bezorgt. "Hi Daniel." glimlach ik. "Hoe gaat het met meneer Brooks vandaag?" vraagt hij, terwijl hij naar me toe loopt en naast me op de bank gaat zitten. Hij slaat zijn arm om me heen en kijkt me lief aan. Ik zucht diep. Meteen staat Daniel's gezicht serieus. "De pers weet van ons." zeg ik zielig. Daniel's gezicht veranderd van serieus naar geschrokken. "Nee... Ik wil niet dat je carrière nu al eindigt!" Ik kijk hem zielig aan. Ik zucht weer. "Mijn carrière maakt me op dit moment niks uit.. Het gaat me meer om jou. Ik ben bang dat de media je op gaat peuzelen alsof je een heerlijk broodje gezond bent..." Daniel grinnikt even om mijn woordkeuze en haalt zijn schouders op. "Je hebt net de beste carrière die je maar kan hebben bereikt. Dat laat ik niet van je afgenomen worden. Weetje wat Beau...?" Ik kijk hem afwachtend aan. "Misschien is het beter dat we afstand van elkaar nemen en elkaar niet meer zien voor de komende tijd..." De tranen springen in mijn ogen. Heeft hij dat nou net serieus gezegd?! Ik kijk Daniel vol ongeloof aan. "Are you serious?" Mijn stem slaat aan het einde van de zin over. Daniel knikt en staat op. "Sorry Beau." zegt hij voordat hij mijn huis uitstormt. De tranen beginnen over mijn wangen te rollen. Dit kan niet waar zijn!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:06 ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Arthur Sales

    'Arthur, Arthur, Arthur. Je was weer even geweldig als altijd. Jij rockte mijn show echt,'Hoorde ik de bekende stem van Robert naast me en ik draai me om en glimlach dan. Hij haf me een korte -mannelijke- knuffel en liet me dan weer los.
    'Heb je Alena nog gezien?' vroeg hij me dan en ik dacht even na. "Ik heb haar voor het laatst in de kledingkamers gezien ,maar ik denk dat ze alweer weg is."zeg ik dan.
    'Laat maar. Ik bel haar zo wel. Ik moet nu naar mijn atelier, er liggen nog stapels werk op me te wachten. Ik bel je nog,' beloofde hij en ik knikte ,waarna ik hem zag weg gaan. Ik besloot maar ook eens te gaan en ga het gebouw uit. Ik neem mijn autosleutels uit en open mijn wagen ,waarna ik instap en weg rij .

    (Iemand voor Arthur? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Drew Bieber

    Grijnzend zwom ik naar de kant en hees mezelf uit het zwembad. Al snel stond ik bij Cara en spoot zonnebrandcrème op mijn hand. Terwijl ik haar rug in begon te smeren antwoordde ik op haar vragen. 'Ik heb geen echte lievelingsfilm. Ik hou van horror en komedie. Lievelingsboek is toch wel de hele Harry Potter serie, ik kan heel goed koken omdat ik elke dag voor mezelf kook. Ik had een aapje, Mally, maar die is nu in Duitsland want daar heeft ie het beter. Ook heb ik een hamster genaamd Pac gehad. Nu zit ik eraan te denken om een kitten te kopen' knikte ik. Ik was dol op dieren. Honden, katten, hamsters, cavia's, wilde dieren. Echt van elk dier hield ik. 'Mijn beurt. Wat is je lievelingsliedje? Favoriete muziekgenre? Lievelingseten? Favoriete dier?' vroeg ik allemaal door. Ondertussen had ik Cara's rug helemaal ingesmeerd en plofte naast haar neer op een andere ligstoel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Francisco Lachowski

    Boos draaide Barbara haar gezicht om, waardoor ik moest lachen. Ik trok even gekke bekken naar haar en lachte weer.
    Toen ze zag dat ik het was, zwaaide ze draaide zich weer om naar het raam waar ze haar bestelling aanpakte.
    Ze reed naar de parkeerplaats en wachtte op een plek, waarnaast er nog een vrij was, zodat ik daar kon staan.
    Mijn auto reed naar voren en ik pakte mijn grande coffee aan.
    'Houdt het wisselgeld maar,' zei ik toen ik de vrouw betaalde.
    Ik zette de beker in de bekerhouder van mijn auto en ik parkeerde mijn auto naast die van Barbara.
    Ik stapte uit en leunde tegen mijn auto aan. Ik nam een slok van mijn koffie en ik zette mijn zonnebril op mijn hoedje.
    'Hoe ging het net?' vroeg ik Barbara toen ik mijn koffie had doorgeslikt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cara Delevingne.

    Ik schiet in de lach als hij verteld over zijn dieren. ‘Een aapje is wel gaaf.’ Geef ik toe. 'Mijn beurt. Wat is je lievelingsliedje? Favoriete muziekgenre? Lievelingseten? Favoriete dier?' Hij gaat in de stoel naast me zitten en met twinkelende ogen kijk ik hem aan. ‘Hmm, ik vind het nieuwe liedje van Michael Bublé wel leuk, het blijft de hele tijd in je hoofd zitten. It's a beautiful day, heet die. Ik hou van alle muziekgenres, vooral pop. Lasagna, dat is absoluut het beste eten ooit, en McDonalds is ook geweldig. Ik houd ook heel erg veel van kip. Mijn favoriete dier is een drommedaris, omdat ik een keertje erop heb gereden.’ Vrolijk bestudeer ik zijn gezicht. Zijn ogen, neus, mond, sixpack, benen, waarna ik mijn blik weer richt op zijn gezicht. Ik zucht even. ‘Ik heb echt geen zin in morgen, met die andere ontwerpers en modellen, bedoel ik.’ Ik sluit mijn ogen en na een tiental minuten pak ik een handdoek die ik vervolgens om me heen sla.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:42 ]

    val dood


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    val dood


    [Dat slaat echt nergens op?]

    [Sorry?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf