• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz
    - | -
    - | -

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    Begin

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de favoriete modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:56 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    En we hebben een nieuw model :Y).

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 15:13 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik toch, of niet? :) Okay, I'm stupid als ik het wel ben, want dan wist ik het niet zeker.. xD]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Appa schreef:
    (...)

    Justin Drew Bieber

    Mijn gezicht betrok ietwat toen ze McDonalds opnoemde. 'Je moet wel oppassen met wat je eet' waarschuwde ik haar. Omdat ze niks aankwam betekende het niet dat ze elke dag vet mocht eten. Niet dat Cara dat zou doen, natuurlijk niet, maar ik nam geen risico's. Ik was vanmiddag helemaal uitgebarsten op een model dat een kilo aan was gekomen. Na geen seconde twijfelen had ik haar ontslagen en door de beveiligers eruit laten zetten. Het maximale gewicht was ongezond, maar daar kon ik niks aandoen. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Of je nou anorexia er van kreeg of je lijf het goed oppakte. Want dat boeide me dus echt niks, misschien een heel klein beetje dan. Cara's ogen gleden over mijn lichaam en dit keer kreeg ik ook de kans om haar helemaal te bekijken. Zoals ik al zei, prachtig lichaam en mooi gezicht. Perfect. Ik maakte een instemmend geluidje toen ze vertelde dat ze geen zin in morgen had. 'Ik ook niet echt, maar het zal toch echt moeten' zuchtte ik. Door een geluidje hoorde ik dat er weer een nieuw artikel was en ik pakte mijn telefoon. Haastig las ik het door en woede borrelde in me op. Dus Beau was homo. Ik had er niks op tegen, maar als het openbaar werd kon ie zijn carrière mooi vergeten. Snel typte ik een bericht naar hem. Als ik jou en dat vriendje van je nog èèn keer over straat zie lopen, kan je wel fluiten naar je carrière. Zorg niet dat ik het nogmaals zie. Ik wil er niets van horen. Snel verzond ik hem en legde mijn telefoon weer weg. 'Wist jij dat Beau homo was?' vroeg ik aan Cara. Ik schudde mijn hoofd erna. 'Natuurlijk niet, niemand wist er van' mompelde ik even tegen mezelf. 'Wil je blijven eten? Dan kan je mijn kookkunsten proeven' stelde ik aan haar voor en mijn mondhoeken krulden omhoog.


    Cara Delevingne.

    'Je moet wel oppassen met wat je eet' waarschuwt Justin me. ‘Maar ik train al twee uur per dag in de sportschool.’ Verdedig ik mezelf. Toch ben ik het er ergens wel mee eens, er was vanmiddag een model aangekomen en meteen ontslagen. 'Ik ook niet echt, maar het zal toch echt moeten' zucht hij, waarna hij zijn mobiel oppakt. Zijn gezichtsuitdrukking verandert en nieuwsgierig kijk ik hem aan. 'Wist jij dat Beau homo was?' Vraagt hij, waarna hij zijn vraag al zelf beantwoord. 'Natuurlijk niet, niemand wist er van' mompelt hij. Dus Beau is homo? Niet dat het me veel uitmaakt, die knul moet doen waar hij zin in heeft. 'Wil je blijven eten? Dan kan je mijn kookkunsten proeven' ‘Dan hoop ik maar dat jou kookkunsten goed zijn.’ Knipoog ik. Ik heb geen zin om vanavond alleen in mijn appartement te eten, ik weet toch al dat ik dan iets ongezonds ga eten, en met Justin's waarschuwing van daarnet moet ik ervoor zorgen om van die slechte gewoonte af te komen. Ik heb een eigen appartement, want mijn ouders wonen in Noord-Engeland, en dat is veel te ver weg om de hele tijd op en neer te reizen. Glimlachend kijk ik Justin aan. ‘Kan ik dan wel even douchen?’ Vraag ik. Chloor is nogal slecht voor je haar, heb ik me ooit laten vertellen door één van mijn visagistes; Rosie. Met een klein sprongetje sta ik op om daarna de handdoek weer terug te leggen op zijn oude plaats. Ik loop alvast richting het huis en blijf voor de deur stilstaan. ‘Kom je nog?’ Glimlach ik.

    Justin Drew Bieber

    'Nu klink je alsof ik voor geen meter kan koken' Zielig keek ik haar aan. 'Ja hoor' knikte ik en ook ik sprong op. Vrolijk liep ik met een glimlach door, nog altijd zeiknat, en liep de villa weer in. Vervolgens liep ik terug om Cara mee te nemen, haar eerst vergetend. 'Sorry' grinnikte ik. Boven maakte ik de deur van de badkamer open en gebaarde dat ze haar gang mocht gaan. 'Ik ben beneden, het eten klaarmaken. We eten lasagne' grijnsde ik en ik liep eerst naar mijn eigen kamer. Daar droogde ik me af en trok ik in een recordtijd een nieuwe outfit aan. Overdreven blij huppelde ik naar beneden en doorzocht de keuken naar de benodigde ingrediënten. Gelukkig had ik alles in huis en pakte ik een schaal, de ingrediënten, verwarmde de oven alvast voor en ging aan de slag. Koken kon ik wel, als Pattie net terug kwam van haar werk kookte ik altijd, als Jazzy en Jax kwamen kook ik altijd en als ik geen zin had om wat te bestellen of gewoon wat fatsoenlijks wilde eten kookte ik ook altijd. Tot mijn grootste geluk was het altijd eetbaar en nog lekker ook. Chocolate van The 1975 zingend danste ik haast door de keuken, het eten klaarmakend.

    [Sorry voor het slechte stukje, ik ben bijna klaar en dan kan ik weer normaal reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (internet s uit ik leageer op mobiel)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    'Nu klink je alsof ik voor geen meter kan koken' Zielig keek ik haar aan. 'Ja hoor' knikte ik en ook ik sprong op. Vrolijk liep ik met een glimlach door, nog altijd zeiknat, en liep de villa weer in. Vervolgens liep ik terug om Cara mee te nemen, haar eerst vergetend. 'Sorry' grinnikte ik. Boven maakte ik de deur van de badkamer open en gebaarde dat ze haar gang mocht gaan. 'Ik ben beneden, het eten klaarmaken. We eten lasagne' grijnsde ik en ik liep eerst naar mijn eigen kamer. Daar droogde ik me af en trok ik in een recordtijd een nieuwe outfit aan. Overdreven blij huppelde ik naar beneden en doorzocht de keuken naar de benodigde ingrediënten. Gelukkig had ik alles in huis en pakte ik een schaal, de ingrediënten, verwarmde de oven alvast voor en ging aan de slag. Koken kon ik wel, als Pattie net terug kwam van haar werk kookte ik altijd, als Jazzy en Jax kwamen kook ik altijd en als ik geen zin had om wat te bestellen of gewoon wat fatsoenlijks wilde eten kookte ik ook altijd. Tot mijn grootste geluk was het altijd eetbaar en nog lekker ook. Chocolate van The 1975 zingend danste ik haast door de keuken, het eten klaarmakend.

    [Sorry voor het slechte stukje, ik ben bijna klaar en dan kan ik weer normaal reageren]


    Cara Delevingne.

    Hij begeleid me vrolijk naar de badkamer. 'Ik ben beneden, het eten klaarmaken. We eten lasagne' Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik stap de badkamer in en draai die op slot. Ik ontdoe me van de bikini en stap snel onder de douche. De warme stralen verwelkomen me. Ik pak wat shampoo en smeer het in mijn haar. nu ruik ik naad Justin en mannenshampoo. Na ongeveer twintig minuten ben ik klaar, en stap ik de douche uit. Ik droog me goed af en doe mijn gewone kleding weer aan, waarna ik alles even opruim. De handdoek gooi ik met een mooie worp in de wasmand. Ik leg de bikini even op de grond, bij een klein raampje waar er zonlicht doorheen komt, zo valt het op de bikini zodat het droogt. Daarna loop ik op blote voeten de badkamer uit, naar beneden waar ik Justin hoor zingen. ‘Je kan hartstikke mooi zingen!’ Roep ik enthousiast uit. Ik ga op een kruk aan het kookeiland zitten. Ik pak wat modebladen en blader er doorheen, terwijl de geur van lasagna mijn neusgaten binnendringt. Gretig snuif ik die op. Plotseling zie ik een foto van mij en Beau, waar ik lachend op zijn rug zit. Soms hebben we ook wel eens photoshoot's samen. Op de volgende bladzijde staat een interview met Justin, die ik aandachtig doorlees. Na nog een paar bladzijdes te hebben gelezen zie ik een foto waarin ik in de lingerie van hunkemöller poseer. Snel sla ik de bladzijde om, ik hou er niet van om halfnaakt ergens op de staan, maar dat hoort erbij. ‘En is het gelukt?’ Vraag ik aan Justin, doelend op de lasagne.

    Justin Drew Bieber

    Net toen ik de lasagne in de oven had gezet hoorde ik Cara. Een kreetje verliet mijn mond en ik sprong op waardoor ik mijn hoofd tegen het aanrecht stootte. Gelijk verliet een pijnlijk geluidje mijn mond. 'Fuck' mompelde ik en ik ging rechtstaan. 'Ja, tuurlijk. Daarom heb ik nu ook een carrière als zanger' mompelde ik erachteraan. 'Muziek maken is leuk, maar zingen doe ik niet aan' zuchtte ik. Toen ze vroeg of het gelukt was glimlachte ik. 'Ik durf te wedden dat het heerlijk wordt' grinnikte ik. De oven zette ik precies goed en ik glimlachte weer. 'Nu nog wachten' knikte ik. Ik haalde de witte snapback van mijn hoofd, haalde een hand door mijn haar en zette hem weer op. Het ging automatisch. 'Waarom wilde je eigenlijk model worden?' vroeg ik aan Cara, terwijl ik alles weer opruimde en ik alvast borden en bestek voor dadelijk klaarlegde. De tekening van Jaxon die er nog lag legde ik aan de kant. Gefronst zocht ik naar plakband dat ik al snel vond en hing de tekening op aan de muur. Nieuwsgierig naar haar antwoord keek ik Cara aan. 'Oh, sorry. Wil je wat te drinken?' vroeg ik onmiddellijk. Wat voor een iemand was ik om iemand te laten stikken van de dorst. Niet een al te beleefd iemand, in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    Net toen ik de lasagne in de oven had gezet hoorde ik Cara. Een kreetje verliet mijn mond en ik sprong op waardoor ik mijn hoofd tegen het aanrecht stootte. Gelijk verliet een pijnlijk geluidje mijn mond. 'Fuck' mompelde ik en ik ging rechtstaan. 'Ja, tuurlijk. Daarom heb ik nu ook een carrière als zanger' mompelde ik erachteraan. 'Muziek maken is leuk, maar zingen doe ik niet aan' zuchtte ik. Toen ze vroeg of het gelukt was glimlachte ik. 'Ik durf te wedden dat het heerlijk wordt' grinnikte ik. De oven zette ik precies goed en ik glimlachte weer. 'Nu nog wachten' knikte ik. Ik haalde de witte snapback van mijn hoofd, haalde een hand door mijn haar en zette hem weer op. Het ging automatisch. 'Waarom wilde je eigenlijk model worden?' vroeg ik aan Cara, terwijl ik alles weer opruimde en ik alvast borden en bestek voor dadelijk klaarlegde. De tekening van Jaxon die er nog lag legde ik aan de kant. Gefronst zocht ik naar plakband dat ik al snel vond en hing de tekening op aan de muur. Nieuwsgierig naar haar antwoord keek ik Cara aan. ‘Oh, sorry. Wil je wat drinken?’ vroeg ik onmiddellijk. Wat voor een iemand was ik om iemand te laten stikken van de dorst. Niet een al te beleefd iemand, in ieder geval.


    Cara Delevingne.

    ‘Sorry.’ Piep ik, als Justin zich pijnlijk stoot aan het aanrecht. 'Muziek maken is leuk, maar zingen doe ik niet aan' Antwoord hij. ‘Hm, ik denk dat je best ver zou komen met een carrière als zanger.’ Ga ik er koppig tegenin. 'Ik durf te wedden dat het heerlijk wordt' Een lach verschijnt op mijn gezicht. ‘Ik heb best trek eerlijk gezegd, en het ruikt geweldig.’ Ik stap van de kruk af en leg het modeblad opzij. 'Waarom wilde je eigenlijk model worden?' Vraagt hij dan. Dromerig staar ik hem aan. ‘Ik wilde het eigenlijk al van kleins af aan worden, maar ik was nogal een stevig kind. Ik vertelde mijn moeder van mijn droom en ze hield er rekening mee. Ze waarschuwde me als ik wilde snoepen et cetera. Toen ik twaalf was kreeg ik een klein rolletje in een commercial. Het was geweldig en toen ik nog een keertje mocht poseren voor een blad wist ik het zeker.’ Antwoord ik zuchtend. Vertederd kijk ik toe hoe hij een tekening op hangt. ‘Heb je een broertje of zusje?’ Vraag ik oprecht geïnteresseerd. Als Justin vraagt of ik wat wil drinken veer ik op. ‘Hm, doe maar cola, nee water, water is goed.’ Verbeter ik mezelf, ik moet oppassen met wat ik zeg.

    [Sorry voor dit korte stukje.]

    Justin Drew Bieber

    Gefascineerd luisterde ik naar haar verhaal. 'Dat gebeurd niet vaak bij de meesten. Maar goed dat je moeder je hielp, zo'n talent als jij vind je zelden' knikte ik. Toen ze naar een broertje of zusje vroeg werd ik gelijk enthousiast. Maar dat werd ik altijd als ik aan die twee dacht, niks nieuws. 'Ik heb een klein zusje en een klein broertje. Jazmyn en Jaxon heten ze. Jaxon is vier en Jazmyn is net zes geworden. Ze zijn de kinderen van mijn vader en zijn vriendin, maar ik zie ze zo niet. Ik zie ze gewoon als mijn broertje en zusje' legde ik kort uit. Wat hield ik van ze. 'Jammer genoeg zie ik ze niet vaak meer. Maar daar gaat zeker verandering komen' besloot ik terwijl ik een glas pakte en die vulde met water. Voor mezelf pakte ik ook water, gewoon omdat ik niet echt de behoefte aan wat anders had. Ik gaf èèn glas aan Cara en ik nipte van mijn eigen glas. 'Hoe zit het eigenlijk met jou zussen? Heb je een goede bad met ze?' vroeg ik. De thuissituatie's van anderen boeiden me werkelijk, altijd was ik al nieuwsgierig naar alles geweest. Mijn blik ging voor een halve seconde naar de oven. Niet lang nog totdat de lasagne klaar zou zijn, maar het was sowieso niet lang wachten. Dat was wel een voordeel. Nog een voordeel was -was dat het heerlijk smaakte. Hopelijk was hij goed gelukt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Mijn gezicht staat op de koffie gericht. Van koffie word je dik. Van chocola ook maar ik ben geen model. Ik word uit mijn gedachten gehaald door fransisco die iets zegt. ''Het gaat hoor'' ik keek hem even aan. ''Drinken jullie koffie?'' ik wacht niet op een antwoord en trek mijn jas uit. Ik leg het netjes op het muurtje waar ik op wil gaan zitten en ga vervolgens zelf op mijn jas zitten. Ik deed de zonnebril op het puntje van mijn neus om ze allebij goed te kunnen zien. ''Waarover ik het dus wou hebben'' ik keek ze weer één voor één even aan. ''We gaan morgen naar Bieber, Lavigna en Patterson toe. Één of andere slimme gast kwam op het idee.'' Mijn blik richte ik weer even op de koffie zelf nam ik een slok van mijn drinken. ''Jullie gaan mee. Er zijn nog zes andere modellen''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Barbara Palvin
    Demi was ondertussen erbij gekomen, en staarde naar onze koffies. ''Het gaat hoor'' antwoorde ze kort op de vraag van Fransico en ze keek hem even aan. ''Drinken jullie koffie?'' Ik hield mijn beker omhoog en knikte, ik zie het probleem niet maar kennelijk zij wel. Ze wachtte niet echt op het antwoord en trok haar jas uit die ze netjes op het muurtje legde waar ze op wilde gaan zitten. Ze schoof haar zonnebril op het puntje van haar neus om ons denk ik goed te bekijken. ''Waarover ik het dus wou hebben,'' ze keek ons één voor één aan, zucht vast weer zo'n drama verhaal dat we het niet goed deden naar haar mening. ''We gaan morgen naar Bieber, Lavigne en Pattinson toe. Één of andere slimme gast kwam op het idee,'' bij die gedachte kreunde ik, Lavigne gadver. In tegenstelling tot Bieber was ik opzich wel blij, Cara was model voor hem. Ze richtte haar blik weer op haar koffie en nam er een slokje van. Ik deed hetzelfde, tot hij op was. ''Jullie gaan mee. Er zijn nog zes andere modellen,'' - ''Uhm oke, voor hoe lang? En waar?'' Hopelijk niet ergens in Europa, Azië of die kant op. Nee, ik wou in Los Angles blijven, of niet verder dan Amerika gaan. Amerika was zo'n beetje mijn thuisbasis geworden, ondanks dat er delen van mijn familie nog in Hongarije woonden, kwam ik daar weinig.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:24 ]

    Francisco Lachowski

    'Het gaat hoor,' zei Demi, maar ik zag dat ze ergens mee zat. 'Drinken jullie koffie?'
    Barbara knikte en hield haar frappuchino in de lucht. Barbara keek alsof ze Demi haar probleem niet snapte. Ik wel. Koffie maakt je dik en van te veel koffie krijg je een bruine aanslag op je tanden.
    'Niet meer,' zei ik en kneep de lege, kartonnen beker tot moes voordat ik hem in de dichtsbijzijnste prullenbak wierp. 'Maar ik sport elke dag minstens twee uur en poets mijn tanden minstens drie keer per dag, dus wees niet bang Lovato.'
    Het was waar. Ik deed veel sporten en ik liep elke dag een uur hard, waarna ik minstens nog een uur iets anders deed. Basketball, voebal, volleyball, handbal, turnen of schaatsen. Als het winter was, ging ik altijd een weekje naar Europa om te snowboarden of te skiën.
    Demi deed haar jasje uit en legede die op een muurtje, waarna ze erop ging zitten. Ze zette haar zonnebril op het puntje van haar neus en keek ons beiden aan.
    'Waar ik het dus over wilde hebben,' begon ze. Nu komt het hoor. Ze keek Barbara en mij beide aan. 'We gaan morgen naar Bieber, Lavigne en Pattinson toe. Één of andere slimme gast kwam op het idee.'
    Dit is totaal niet wat ik verwacht had. 'Wie?' vroeg ik fronsend.
    'Jullie gaan mee. Er zijn nog zes andere modellen,' vervolgde ze.
    Ik dacht meteen aan Cara Delivigne. Zonder twijfel zou Bieber haar meenemen.
    'Uhm oke, voor hoe lang en waar?' vroeg Barbara.
    Als we hier weg gingen wilde ik wel naar een grote modestad hoor. New York, Parijs of Milaan.
    Ik wist even niet wat ik moest denken. Ik had op zich wel zin, maar aan de andere kant ook weer niet.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cara Delevingne.

    'Dat gebeurd niet vaak bij de meesten. Maar goed dat je moeder je hielp, zo'n talent als jij vind je zelden' Ik bloosde eventjes en keek naar mijn naakte voeten. ‘Ik heb een klein zusje en een klein broertje. Jazmyn en Jaxon heten ze. Jaxon is vier en Jazmyn is net zes geworden. Ze zijn de kinderen van mijn vader en zijn vriendin, maar ik zie ze zo niet. Ik zie ze gewoon als mijn broertje en zusje' Vertederd luisterde ik naar hem, hij klonk veel enthousiaster als hij over zijn familie vertelde. 'Jammer genoeg zie ik ze niet vaak meer. Maar daar gaat zeker verandering komen' Besloot hij. Justin vulde twee glazen met water en gaf er eentje aan mij waar ik af en toe van nipte. 'Hoe zit het eigenlijk met jou zussen? Heb je een goede bad met ze?' Vroeg hij aan me. 'Met Poppy heb ik wel een goede band, ze is redelijk sociaal en we whatsappen iedere dag. Met Chloe is dat anders, ze is druk bezig met haar opleiding dus meestal bellen we één keer per week.' Vertelde ik hem kort. Ik grinnikte toen ik de oven hoorde piepen. 'Het ruikt lekker.' Knipoogde ik.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:03 ]

    /

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 18:12 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Beau Peter Brooks
    Na een zware sessie in de sportschool kom ik thuis aan. Het voelt alsof ik elk moment over mijn nek kan gaan, maar dat is goed. Dan weet ik dat ik mijn best heb gedaan. Normaal gesproken is Daniel rond deze tijd ook in de sportschool, maar hij wist vast en zeker dat ik na ons laatste gesprek weer hevig zou gaan trainen. Ik gooi de deur van mijn appartement dicht en laat mezelf op de bank vallen. Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Daniel's woorden blijven door mijn hoofd spoken. De tranen komen weer tevoorschijn. Waag het niet, Beau, waag. het. niet. Helaas. De tranen beginnen te rollen en meteen verlaat een grom mijn lippen. Ik heb een hekel aan huilen. Het laat mensen je zwakheden zien. En dat probeer ik juist te voorkomen. Ik ga het de komende tijd nog wel moeilijk genoeg krijgen. Ik sta op en loop naar mijn badkamer toe. Ik kleed mezelf uit en de geur van zweet dringt al snel mijn neus binnen. Ik trek een vies gezicht. Ik heb snel een douche nodig. Dit laat ik me geen tweede keer zeggen en stap snel onder de warme stralen van de douche. Ik was mijn haren en mijn lichaam en spoel mezelf af. Na een paar minuten doe ik de kraan uit en droog ik mezelf af. Ik bind de handdoek om mijn middel en stap de douchekabine uit. Ik werp een blik in de spiegel en knik goedkeurend. Niet verkeerd, maar ik moet echt oppassen met wat ik eet. Je weet maar nooit bij Justin.
    Ik trek een boxer aan en loop naar mijn kamer. Ik kijk op de wekker die zich naast mijn bed bevind. Bijna 12 uur 's nachts. Laat ik maar eens gaan slapen.
    Ik kruip onder de dekens en sluit mijn ogen. Niet veel later val ik in een diepe, maar onrustige slaap.


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood