• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz
    - | -
    - | -

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    Begin

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de favoriete modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:56 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:24 ]

    Jankowski schreef:
    [Sorry?]
    donde rop kutwijfen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)donde rop kutwijfen


    [Liever niet.]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:25 ]

    Robert Pattinson

    'Ik heb haar voor het laatst in de kleedkamers gezien, maar ik denk dat ze alweer weg is,' had Arthur gezegd voor ik weg was.
    Ik ontgrendelde mijn auto, een zwarte Bentley, en nam plaats achter het stuur.
    Ik liet even mijn hoofd op het stuur rustten, waardoor de claxon een paar seconden lang afging.
    Hoe moest ik Arthur en Alena vertellen dat we vanaf morgen met Lovato, Lavigne en Bieber moesten werken? Ik had helemaal geen zin om met die ontwerpers samen te werken. Ik heb veel meer ervaring dan zij, en als ik eerlijk ben, vind ik mijn creaties ook mooier dan die van hen.
    Ik zette mijn auto in zijn achteruit en draaide de parkeerplek uit. Ik verliet de parkeergarage op weg naar mijn atelier, wat hier niet zo ver vandaan was.
    Ik moest nog zo veel doen voor mijn nieuwe collectie.
    Ik parkeerde mijn auto en liep het gebouw in. Ik begroette mijn collega's, of nou ja, werknemers en ik liep mijn kantoortje in, waar ik plaats nam achter het bureau.
    Na een uur hard doorgewerkt te hebben, was het volgens mijn klok half vijf.
    Ik opende Whatsapp op mijn iPhone 5 en stuurde een berichtje naar Arthur en Alena dat ik ze die avond uitnodigde naar een van de beste restaurants van de stad. Ik zal daar om zes uur op ze wachten en het ze dan maar vertellen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ll Alles wat hier boven is gezegd heb ik niet gezegd!! ll

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sempra schreef:
    Cara Delevingne.

    Ik schiet in de lach als hij verteld over zijn dieren. ‘Een aapje is wel gaaf.’ Geef ik toe. 'Mijn beurt. Wat is je lievelingsliedje? Favoriete muziekgenre? Lievelingseten? Favoriete dier?' Hij gaat in de stoel naast me zitten en met twinkelende ogen kijk ik hem aan. ‘Hmm, ik vind het nieuwe liedje van Michael Bublé wel leuk, het blijft de hele tijd in je hoofd zitten. It's a beautiful day, heet die. Ik hou van alle muziekgenres, vooral pop. Lasagna, dat is absoluut het beste eten ooit, en McDonalds is ook geweldig. Ik houd ook heel erg veel van kip. Mijn favoriete dier is een drommedaris, omdat ik een keertje erop heb gereden.’ Vrolijk bestudeer ik zijn gezicht. Zijn ogen, neus, mond, sixpack, benen, waarna ik mijn blik weer richt op zijn gezicht. Ik zucht even. ‘Ik heb echt geen zin in morgen, met die andere ontwerpers en modellen, bedoel ik.’ Ik sluit mijn ogen en na een tiental minuten pak ik een handdoek die ik vervolgens om me heen sla.


    Justin Drew Bieber

    Mijn gezicht betrok ietwat toen ze McDonalds opnoemde. 'Je moet wel oppassen met wat je eet' waarschuwde ik haar. Omdat ze niks aankwam betekende het niet dat ze elke dag vet mocht eten. Niet dat Cara dat zou doen, natuurlijk niet, maar ik nam geen risico's. Ik was vanmiddag helemaal uitgebarsten op een model dat een kilo aan was gekomen. Na geen seconde twijfelen had ik haar ontslagen en door de beveiligers eruit laten zetten. Het maximale gewicht was ongezond, maar daar kon ik niks aandoen. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Of je nou anorexia er van kreeg of je lijf het goed oppakte. Want dat boeide me dus echt niks, misschien een heel klein beetje dan. Cara's ogen gleden over mijn lichaam en dit keer kreeg ik ook de kans om haar helemaal te bekijken. Zoals ik al zei, prachtig lichaam en mooi gezicht. Perfect. Ik maakte een instemmend geluidje toen ze vertelde dat ze geen zin in morgen had. 'Ik ook niet echt, maar het zal toch echt moeten' zuchtte ik. Door een geluidje hoorde ik dat er weer een nieuw artikel was en ik pakte mijn telefoon. Haastig las ik het door en woede borrelde in me op. Dus Beau was homo. Ik had er niks op tegen, maar als het openbaar werd kon ie zijn carrière mooi vergeten. Snel typte ik een bericht naar hem. Als ik jou en dat vriendje van je nog èèn keer over straat zie lopen, kan je wel fluiten naar je carrière. Zorg niet dat ik het nogmaals zie. Ik wil er niets van horen. Snel verzond ik hem en legde mijn telefoon weer weg. 'Wist jij dat Beau homo was?' vroeg ik aan Cara. Ik schudde mijn hoofd erna. 'Natuurlijk niet, niemand wist er van' mompelde ik even tegen mezelf. 'Wil je blijven eten? Dan kan je mijn kookkunsten proeven' stelde ik aan haar voor en mijn mondhoeken krulden omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 22:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik kom eraan, ik moet iets met jullie bespreken. Drive of binnen?. Ik draaide binnen 5 seconde mijn sleutel in de gat van het auto. Ik keek even naar achteren om het juiste moment te vinden om naar achter te gaan zodat ik niet met mijn kont in iemands hoofd zat. ''Starbucks'' mompel ik. Ik buig naar voren om de dichtstbijzijnde Starbucks te zoeken. Ik boog me weer achterover toen de route was berekend. Ik was ze helemaal vergeten te vertellen dat we morgen voor een paar weken, maanden of misschien wel jaren moeten brainstormen over ideeën met Bieber, Lavgine en Pattinson. Ik wist niet welke malloot op dit idee kwam maar ik wist zeker dat degene niet helder kon nadenken. De 4 bekendste merken moesten ''Samenwerken''. Ik stapte weer uit mijn auto en zette mijn zonnebril op het puntje van mijn neus. Ik liet mijn ogen even alles doorzoeken tot ik Barbara en Fransico had gevonden. Toch de drive. Zelf had ik onderweg al een Hot Choclate gekocht. ''Barbara Fransico''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jankowski schreef:
    Francisco Lachowski

    Boos draaide Barbara haar gezicht om, waardoor ik moest lachen. Ik trok even gekke bekken naar haar en lachte weer.
    Toen ze zag dat ik het was, zwaaide ze draaide zich weer om naar het raam waar ze haar bestelling aanpakte.
    Ze reed naar de parkeerplaats en wachtte op een plek, waarnaast er nog een vrij was, zodat ik daar kon staan.
    Mijn auto reed naar voren en ik pakte mijn grande coffee aan.
    'Houdt het wisselgeld maar,' zei ik toen ik de vrouw betaalde.
    Ik zette de beker in de bekerhouder van mijn auto en ik parkeerde mijn auto naast die van Barbara.
    Ik stapte uit en leunde tegen mijn auto aan. Ik nam een slok van mijn koffie en ik zette mijn zonnebril op mijn hoedje.
    'Hoe ging het net?' vroeg ik Barbara toen ik mijn koffie had doorgeslikt.


    Barbara Palvin
    Enkele minuten later kwam Fransisco aangereden en ook hij stapte uit. Hij leunde tegen zijn auto aan een nam een slok van zijn koffie, waarna hij zijn zonnebril af deed. 'Hoe ging het net?' Vroeg hij toen hij zijn koffie had doorgeslikt. Ik knikte, 'Het ging goed! Zelf ben ik nogal tevreden, de outfits waren echt mooi! Jij deed het trouwens ook super goed, van wat ik heb gezien dan,' ik lachte zachtjes en dronk werr wat van mijn frappucino. Mijn iphone begon zoals gewoonlijk weer te trillen, weer een sms'je van Demi. Ik kom eraan, ik moet iets met jullie bespreken. Drive of binnen? Ik glimlachte zacht, en begon zelf te typen. Is goed, zie je zo. We staan op de parkeerplaats, ik ben met m'n blauwe auto! xB Ik keek op van mijn iphone, om tegen Fransisco te praten. 'Demi komt er aan, ze moet wat bespreken ofzo met ons,' ik duwde mijn iphone terug in het gebruikelijke auto vakje, waarna ik deze dicht schoof en mijn frappucino weer pakte. Dit weer was lekker, de zon mocht altijd wel schijnen. Te klagen hadden we niet, de zon scheen hier áltijd. 'Barbara, Fransisco,' de stem van Demi klonk ineens vlak naast me.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 23:22 ]

    [Sorry , maar ik wil me uit schrijven. Ik ben te druk op dit moment]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jènné Isa Thurner

    ''Oh ja, we hebben morgen iets met Pattison, Bieber en Lovato. Geloof ik," zegt Avril.
    Ik knik. Nice, nog meer ontwerpers en natuurlijk modellen om te pesten. Ik heb er nu al zin in. Nou ben ik niet gemeen tegen iedereen, tegen Avril bijvoorbeeld niet. Maar ik weet al vrij snel of ik iemand aardig vind of niet. Nou, eigenlijk weet ik dat al vanaf het eerste moment.
    "Cool," mompel ik. Om maar iets te zeggen.
    ''Ik ga waarschijnlijk mijn haar weer in highlights verven, in roze en groen," grinnikt Avril dan.
    Ik grinnik ook en haal dan weer een hand door mijn haar. "Leuk, ik zou ook wel willen. Ik denk alleen niet dat je het goed gaat vinden, of wel? Want dan ben ik weg."
    Met een beetje ondeugende grijns kijk ik haar vragend aan.


    Reality's overrated.

    Beau Peter Brooks
    Ik heb nog een tijdje huilend op de bank gezeten. Ik voel mijn mobiel in mijn zak trillen. Ik ontgrendel hem en zie dat Justin de afzender van het berichtje is. Ik schrik van de inhoud die het bevat. Als ik jou en dat vriendje van je nog één keer over straat zie lopen, kan je wel fluiten naar je carrière. Zorg niet dat ik het nogmaals zie. Ik wil er niets van horen. De tranen beginnen weer over mijn wangen te rollen. Ik had dit al wel verwacht, maar het komt alsnog hard aan. In plaats van een instemming terug sturen, gooi ik mijn mobiel op de andere bank. Waarom moet ik nou weer op jongens vallen?! Ik rol mezelf op in een bolletje en laat alle emoties uit me vloeien. Van angst tot woede. Na een tijdje sta ik op en veeg ik mijn tranen ruw weg. Laat ik de woede maar eens uit me sporten. Ik pak mijn sporttas en loop de voordeur uit. Die doe ik op slot en ik snel naar mijn dure auto toe. Dit gaat een vermoeiende sessie worden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 14:44 ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Francisco Lachowski

    Barbara knikte.
    'Het ging goed! Zelf ben ik nogal tevreden, de outfits waren echt mooi! Jij deed het trouwens ook supergoed, van wat ik heb gezien dan', lachte ze zachtjes en dronk van haar frappucino.
    'That's how I roll,' grapte ik. 'Ik vond de outfits dit keer ook erg mooi en ik vond het bij mezelf ook erg goed gaan. Jij was ook supergoed. Demi kan trots op ons zijn.'
    Barbara pakte haar mobiel en las een berichtje. Ik ben niet zo nieuwsgierig aangelegd, dus ik las niet mee en vroeg niet van wie het kwam. Terwijl Barbara terug sms'te, nam ik nog een paar slokken van mijn koffie.
    'Demi komt er aan, ze moet wat bespreken of zo met ons,' zei ze.
    Ik trok een wenkbrauw op. 'Oke? Over wat?'
    Ik had werkelijk geen idee. Meestal communiceerden we via telefoon. Wat zou er nou zo belangrijk kunnen zijn, dat Demi ervoor naar ons toe komt?
    Ik sloot mijn ogen even.
    'Barbara, Francisco,' riep iemand.
    Geërgerd deed ik mijn ogen open en keek om. Het was Demi.
    'Oh, hello Demi. Whatsup?'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    We zoeken een nieuw model


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik bied me aan. Ik zou wel nog een model willen doen. :) ]


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood