• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz
    - | -
    - | -

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    Begin

    Net is de modeshow achter de rug, om de nieuwe kleding te presenteren. Alle modellen kleden zich om, de ontwerpers zijn er ook. De rest van de dag mag je zelf kiezen waar je personage heen gaat. Ontwerpers mogen elkaar tegenkomen, modellen ook. Pas de volgende dag moeten de ontwerpers in het gebouw zijn. De modellen, dit zijn de favoriete modellen van de ontwerpers, mogen mee. Iedereen gaat naar huis, het is ongeveer drie uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:56 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [MT + hoe beginnen we?]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 18:29 ]

    Mt


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn Topics.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sempra schreef:
    [MT + hoe beginnen we?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Appa schreef:
    [Mijn topics.]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cara Delevingne.

    Nadat ook alle make-up eraf is gehaald zucht ik opgelucht. Van mij hoeft dat allemaal niet, maarja, dat hoort bij het modellenwerk. Ik sta op, bedank de visagiste en kleed me om. Als ik weer in mijn eigen setje sta, wat bestaat uit een shortje, een wit shirtje, en een rode beanie, loop ik mijn kleedkamer uit. Gelukkig zijn er al veel mensen weg, dus hoef ik geen handtekeningen uit de delen, of wat dan ook. Ik loop het gebouw uit en sprint richting de McDonalds. Eigenlijk heb je een bepaald eetschema waar je je aan moet houden als model, maar dat is de enige regel die ik links laat liggen. Ik bestel een grote milkshake banaan, Franse frietjes en een McFlurry twix. Als ik alles heb, kies ik een tafeltje uit en eet alles in alle rust op. Ik pak mijn zwarte iPhone uit mijn tas en kijk bij mijn whatsapp, waar ik een paar berichtjes heb van vrienden. Ik beantwoord alles om daarna de chat van mijn en Justin te openen, hoewel ik voor Justin werk is hij een goede baas. Zuchtend typ ik een berichtje in. ‘Wat ben je aan het doen?’ Als ik me verveel word ik altijd enorm irritant. Verveeld wacht ik een berichtje af.

    Arthur Sales

    Nadat ik voor de laatste keer op de catwalk gelopen had ,ging ik weer naar de kleedkamers ,waar ik me op mijn gemak omklede en mijn normale kleren weer aan deed. De kleren ,die ik daarnet aanhad en speciaal ontworpen waren voor deze catwalk ,hang ik zorgvuldig op aan de hangers en legde die weer op hun plaats. Ikzelf vond de kleren echt fantastisch ,maar ze gingen vast heel erg duur zijn ,zodra ze in de winkels zouden liggen. Ookal was ik niet zo'n fan van de twilight-saga ,ik vond het wel origineel.
    Ik liep daar één van de vele spiegels en deed mijn haar nog een beetje goed ,mijn groene ogen staarden naar mijn spiegel beeld en ik doe de knoopjes van mijn hemt ,nu beter toe. Zo was het wel goed. Ik glimlach even en ga dan de kleedkamers uit ,wachtend tot er nog iets gebeurt .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jènné Isa Thurner

    Ik trek mijn broek aan en haal een hand door mijn haar. De make-up heb ik al van mijn gezicht afgehaald en meer ga ik niet aan mijn uiterlijk doen. Ik ben niet bepaald ijdel. Mijn haar is een warrige bos. Maar het is te kort om er echt iets mee te doen. Niet dat ik dat wil. Het is ook nog veel korter geweest. En ook heel veel kleurtjes. Tegenwoordig is het kastanjebruin, gewoon omdat dat lekker rustig is. En ik denk niet dat mijn baas er blij mee is als ik met blauw haar aankom. Hoewel ik het geen probleem vind een risico te wagen hou ik van dit werk, dus ga ik hier het risico eens een keer niet wagen. Toen ik een krantenwijk had en ik de kranten bij de verkeerde personen bezorgde werd ik ontslagen. En nou is dit zo ongeveer het zelfde.
    Mijn hoge hakken tikken op de grond. Weer haal ik een hand door mijn haar. Een soort van tic. Ik doe mijn leren jasje over mijn shirt. Dan zucht ik. Ik heb geen idee wat ik nu moet gaan doen. Of naar mijn hotelkamer gaan - ik heb een soort van geen huis, dus ga van hotel naar hotel - of weet ik veel wat. Oh, en in mijn hotelkamer heb ik ook geen idee wat ik moet doen. Misschien moet ik nog even hier blijven hangen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 13:51 ]


    Reality's overrated.

    Justin Drew Bieber

    'Hoezo niet? Ja, dan regel je het maar. Pardon? Weet je wel tegen wie je het hebt? Je hebt het tegen dé Justin Bieber. Dus schiet een beetje op, wil je' siste ik in de telefoon. 'Bekijk het maar' gromde ik en ik drukte het telefoongesprek weg. Ik wilde dat alles perfect zou zijn voor de volgende show. 'Waar zijn Cara en Beau?' vroeg ik aan een beveiliger. 'Cara is weer weg, Beau is er nog waarschijnlijk' antwoordde hij. Met een knikje liep ik weg. Abel zou het wel verder regelen, ik kon naar huis. Verafschuwd keek ik naar de taxi's die voorbij kwamen toen ik buiten kwam. 'Openbaar vervoer' mompelde ik. Het was vies en irritant. Je moest altijd een uur wachten voordat je ergens in kon om vervolgens doodeng ergens heen te worden gereden, en honderden andere mensen hadden op dezelfde plaats gezeten. Zeg nou niet dat ik overdrijf want het was gewoon zo. Na even lopen kwam ik bij de andere kant van het gebouw aan en hoorde opeens mijn iPhone. Snel viste ik hem uit mijn zak om vervolgens het berichtje van Cara te openen. Niet veel, ik ging nou net naar huis. Wat ben jij aan het doen? Appte ik terug. Met de modellen had ik geen contact, maar dat was toch echt anders bij Beau en Cara. De deur duwde ik open en ik liep naar mijn Ducati toe. Het was een binnen parkeerplaats voor alle mensen die hier werkten, maar ik kon mijn gloednieuwe motor toch niet buiten laten staan? Leunend tegen de motor aan wachtte ik op een berichtje van Cara.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cara Delevingne.

    Opgelucht keek ik naar mijn iPhone toen die een bekend geluidje maakte. ‘Niet veel, ik ging nou net naar huis. Wat ben jij aan het doen?’ Waarschijnlijk is hij gestresst door de show, dat is altijd zo namelijk. ‘Ik zit in de McDonalds. Kan ik naar je toekomen? Heb echt niks te doen.’ Ik zucht even en sta dan op. Ik pak vlug mijn tas en loop dan weg. Mijn rode, gloednieuwe Vans maken piepende geluiden op de tegels. Plotseling hoor ik gefluister naast me. Ik zie twee meisjes van ongeveer veertien naar me kijken. ‘Cara Delevingne?’ Vraagt er eentje verlegen. Ik glimlach geruststellend. ‘Ja?’ Vraag ik. Ze wijst naar haar mobieltje als teken dat ze op de foto met me wilt. Ik ga naast haar staan en haar andere vriendin maakt de foto. Dan worden de rollen nog omgedraaid en komt het andere meisje naast me staan. Daarna geef ik ze nog een handtekening en loop ik door. Ik loop alvast richting het gebouw toe. Misschien is er iemand die me naar Justin wilt brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:48 ]

    nvt

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:55 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics, ik kan pas morgen reageren.]


    Do what people say you can't.