• Klik voor topic 1


    St. Joseph High staat er al jaren om bekend één van de beste Glee clubs in de staat van Californië te hebben. Ook dit schooljaar zullen er zich weer velen inschrijven voor de audities, maar of ze toegelaten zullen worden is de vraag. Enkelen zullen in de voetsporen van hun ouders treden, en anderen zullen een geheel nieuwe traditie starten.
    Maar één ding staat vast: The Sopranos zijn wat zingen betreft net zo intimiderend als de echte maffia. Muziek is hun passie en ze zijn vastberaden om het ver te schoppen.
    Wat hen betreft kan het schooljaar niet meer stuk.

    Rollen: Je personage hoeft niet bij The Sopranos te zitten, en de groepen kunnen overschreden worden (dus zowel bij The Sopranos als bij de andere groep. Indien je dit wilt, vul dan gewoon het formulier voor The Sopranos in.)

    Leraren (2):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Paris Michel||24||Javert||

    Jocks (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Sport:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Conan Innis Morgan-Smelting||17||Gatsby||
    Dré Rave Stenvers||17||CityOwls||
    Carlos Fernando Días Muñoz||17||Mebarak||
    Lycan Unknown||16||Ninuturu||

    Cheerleaders (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Faith Aurora Stenvers||15||AroonCat||


    The Sopranos:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Favoriete genre:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Miles West||18||Morticia
    Eoin Connor Morgan-Smelting||16||CityOwls||
    Kian Romano Lesley Grimes||17||LilAssKicker||
    Evangelynn Suavez-Brown||16||Gatsby||
    Meja Viktoria Mette Heimersson||17||Mebarak||
    Sammy Emmaline Roberts||16||ST0RMY||

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 10 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.
    - Off-topic tussen haakjes
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Topics worden enkel aangemaakt door CityOwls of Theodora

    Jaarindelingen;
    12-13 = jaar 1
    13-14 = jaar 2
    14-15 = jaar 3
    15-16 = jaar 4
    16-17 = jaar 5
    17-18 = jaar 6


    Klassen 1&2. 3&4, 5&6 volgen gezamenlijk lessen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jocks
    Volledige naam: Carlos Fernando Días Muñoz. Zijn officiële roepnaam is gewoon Carlos, maar in plaats van die naam te gebruiken, gebruikt men zijn doopnaam (Fer)Nando vaker.
    Leeftijd: 17 - geboren op 17 oktober
    Jaar: 10th grade – vierde jaar, want hij doet dit jaar over gezien zijn taal achterstand.
    Sport: Basketbal
    Karakter: Nando heeft een echte winnaarsmentaliteit. Hij moet en zal overal het beste, snelste en succesvolste in zijn. Niet om een wit voetje te halen, maar meer omdat hij niet snel tevreden is met zichzelf. Nando legt de lat voor zichzelf altijd extreem hoog, waardoor zijn prestaties er niet aan kunnen tippen en hij zichzelf dan ook keer op keer teleurstelt. Hij kan dan ook slecht tegen zijn verlies en zet zichzelf daar ook niet makkelijk overheen. Echter, als hij een wedstrijd heeft, zal hij strijden van het begin tot het einde. Hij zal nooit opgeven voordat het einde heeft geklonken en dat is wat hem in karakter zo sterk maakt.
    Nando legt deze lat niet alleen bij sport zo hoog voor zichzelf, maar ook op schoolvlak wilt hij zichzelf constant verbeteren. Hij is leergierig, maar een langzame leerling. Nando heeft een hekel aan het studeren en dat terwijl hij het goed kan gebruiken want bijster slim kan je de Latino niet noemen.
    Zijn ‘gebrek aan intelligentie’ maakt hij daarentegen ruimschoots goed met de aardige kant van zijn karakter. Nando is een echt gezelschapsdier, vertrouwd mensen snel en is zeer loyaal. Hij heeft anderen nodig om zichzelf bij te kunnen houden en op te kunnen bouwen aangezien hij zichzelf, met al zijn verwachtingen, aardig vaak onderuit haalt. Nando is een spontane jongen en is altijd in voor een lolletje of een nieuwe actie. Als het op meisjes aan komt is Nando niet vies van een scharreltje hier of daar, maar als Nando echt de meerwaarde van een meisje ziet zal hij zich zeer galant opstellen.
    Uiterlijk:


    Nando’s lichaamsbouw is massief. Hij heeft een atletisch figuur en traint dit dan ook vaak en veel. Hij heeft een gemiddelde lengte van 1.86 en weegt rond de 85 KG. Wat vooral opvalt aan Nando is zijn hoofd. Hij heeft een typisch gezicht door zijn kleine baardje en zijn volle wenkbrauwen. Zijn haar zit, zoals hij het altijd noemt, keurig in de war.
    Nando is een duidelijke Latino. Zijn olijfkleurige huid, hondsbruine ogen en chocolabruine krullen maken hem de cliché Zuid-Amerikaan.
    Qua kledingstijl is Nando makkelijk. Door het warme vochtige klimaat dat heerst in Californië draagt hij voornamelijk wijde hemdjes. Hij heeft een gruwelijke hekel aan strakke kleding en voornamelijk aan T-shirts. Zijn moeder verafschuwt Nando’s kledingstijl want ze vindt hem er onverzorgd uit zien, maar Nando zelf trek zich niets aan van zijn moeders oordeel. Een short of spijkerbroek en een leuk paar gympen maken zijn outfit af.
    Klik, Klik & [url=http://data.whicdn.com/images/57041285/tumblr_mkj9fuV7sx1qh8983o1_500_large.png
    ]Klik[/url]
    Familie & geschiedenis: Nando is afkomstig uit Acandí, een Colombiaanse stad in het noordwestelijk geleden district Chocó. Zijn moeder, Letitia, komt officieel uit Panama en zijn vader, Juan, komt wel uit Acandí. Nando is de jongste uit het gezin van vijf. Voor hem komen er nog twee zusjes Giovana en Elena. Op Nando’s veertiende jaar verhuisde het gezin richting Californië omdat daar een betere toekomst lag voor hem en zijn zussen. Al snel hadden Giovana en Elena de Amerikaanse taal snel te pakken, maar Nando heeft er nog steeds veel moeite mee. Dit mede omdat hij gewoon heel slecht talen aanleert. Als kind was Nando ook al heel laat met praten en de overstap naar het totaal andere Amerikaans was eigenlijk te groot voor de puber. Ook het feit dat het gezin thuis gewoon Spaans spreekt werkt niet echt mee met Nando’s achterstand. Veel van zijn lage resultaten zijn dan ook te wijten aan het feit dat hij sommige lessen niet kan volgen.
    Extra: Nando is geboren aan zee en is er verknocht aan. Als hij rust en stilte nodig heeft zoekt hij graag de zilte lucht op en luistert hij het liefste naar het geruis van de golven.
    Nando kampt sinds het vertrek uit Colombia met veel heimwee. Niet alleen zijn familie heeft hij achtergelaten, maar ook alles waar hij gewend aan is. Het valt hem nog steeds zwaar dat hij niet kan zijn waar hij wilt zijn.
    Daarbij heeft Nando last van een groot aantal angsten. Zo is hij verslaafd aan de zee, maar als hij er niet meer in kan staan raakt hij in paniek. Ook is Nando extreem bang voor onweer en voor het donker. Hij slaapt altijd met de tv aan zodat er zowel licht als geluid om hem heen is. Op die manier heeft hij altijd het idee dat er iemand om hem heen is.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zet hem erbij ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ach gossie, wat een poepie (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik had een vraagje aan jullie, wat vinden jullie het handigst;
    Optie 1; We beginnen de rpg in een net begonnen nieuw schooljaar
    Optie 2; We doen dat er een aantal maandjes voorbij zijn en midden in het schooljaar inspringen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Ik had een vraagje aan jullie, wat vinden jullie het handigst;
    Optie 1; We beginnen de rpg in een net begonnen nieuw schooljaar
    Optie 2; We doen dat er een aantal maandjes voorbij zijn en midden in het schooljaar inspringen.


    I vote for option 1, personally.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Optie 1 lijkt mij ook het leukste (:

    Optie één lijkt mij het meest praktisch, dan is er nog niets echt aan de hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Klik voor topic 1
    Kelly[ik]is een beetje ongeduldig dus heeft het topic geopend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't mind, kelly. :Y)
    Ik ga dan maar eens een lekkere lange post schrijven voor Paris.
    Wordt er een Praat topic geopend, of zetten we off-topic dingen gewoon in het speel-topic?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga wel een praattopic openen ^~^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien is het trouwens handig om ook de leerjaren in de beginpost te zetten. Voorkomt verwarring. Daarbij heb ik Meja een jaartje ouder gemaakt. Anders ware. Alle sopranos even oud :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leerjaren staan er al in, ook de klassen.
    +Ik heb het aangepast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry
    Ik denk dat ik me uitschrijf want ik heb geen inspiratie maar voor de info van mijn personage…


    live your life, it is beautiful as it is!

    Oke, is goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb Dré van Football naar Basketbal geplaatst omdat ik gewoon hou van de rivaliteit tussen Conan en Dré die gaat komen :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.