• Klik voor topic 1


    St. Joseph High staat er al jaren om bekend één van de beste Glee clubs in de staat van Californië te hebben. Ook dit schooljaar zullen er zich weer velen inschrijven voor de audities, maar of ze toegelaten zullen worden is de vraag. Enkelen zullen in de voetsporen van hun ouders treden, en anderen zullen een geheel nieuwe traditie starten.
    Maar één ding staat vast: The Sopranos zijn wat zingen betreft net zo intimiderend als de echte maffia. Muziek is hun passie en ze zijn vastberaden om het ver te schoppen.
    Wat hen betreft kan het schooljaar niet meer stuk.

    Rollen: Je personage hoeft niet bij The Sopranos te zitten, en de groepen kunnen overschreden worden (dus zowel bij The Sopranos als bij de andere groep. Indien je dit wilt, vul dan gewoon het formulier voor The Sopranos in.)

    Leraren (2):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Paris Michel||24||Javert||

    Jocks (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Sport:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Conan Innis Morgan-Smelting||17||Gatsby||
    Dré Rave Stenvers||17||CityOwls||
    Carlos Fernando Días Muñoz||17||Mebarak||
    Lycan Unknown||16||Ninuturu||

    Cheerleaders (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Faith Aurora Stenvers||15||AroonCat||


    The Sopranos:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Favoriete genre:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Miles West||18||Morticia
    Eoin Connor Morgan-Smelting||16||CityOwls||
    Kian Romano Lesley Grimes||17||LilAssKicker||
    Evangelynn Suavez-Brown||16||Gatsby||
    Meja Viktoria Mette Heimersson||17||Mebarak||
    Sammy Emmaline Roberts||16||ST0RMY||

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 10 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.
    - Off-topic tussen haakjes
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Topics worden enkel aangemaakt door CityOwls of Theodora

    Jaarindelingen;
    12-13 = jaar 1
    13-14 = jaar 2
    14-15 = jaar 3
    15-16 = jaar 4
    16-17 = jaar 5
    17-18 = jaar 6


    Klassen 1&2. 3&4, 5&6 volgen gezamenlijk lessen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xD of ik doe gek en maak Levi nog erger veroudert en een leraar, of ik maak zijn zoon, help eens effe wat zou ik doen? Of allebei?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Demi, wil jij dan de jock omruilen voor de leraar of hou je de jock?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Relinde, om eerlijk te zijn kan jij nooit serieus zijn om een volwassen iemand te nemen, dus doe maar lekker zoon of zo hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Demi, wil jij dan de jock omruilen voor de leraar of hou je de jock?


    Ik weet het nog niet. Twijfels, maar ik denk dat ik de jock houd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Oh kan, heb ik eigenlijk nog niet overna gedacht. Misschien wel leuk voor het verhaal.
    En qua achternaam misschien combinatie, aangezien Charlotte van Spaanse origine is.


    Haha, ik zie het al voor me. Conan en Evangelynn die aan het dollen zijn,
    Evangelynn: "oh, dag pappie!"
    Conan: *doet een paar stappen weg van haar*
    Mhaha :p

    Maar misschien kunnen we hem er gewoon in aan bod brengen, mocht je het niet zien zitten om hem opnieuw te spelen? Dat lijkt me ook verwarrend gezien TIMLN nog loopt en daar een heel andere situatie gaande is :W

    Dus Suavez-Brown?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 19:19 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Haha, ik zie het al voor me. Conan en Evangelynn die aan het dollen zijn,
    Evangelynn: "oh, dag pappie!"
    Conan: *doet een paar stappen weg van haar*
    Mhaha :p

    Maar misschien kunnen we hem er gewoon in aan bod brengen, mocht je het niet zien zitten om hem opnieuw te spelen? Dat lijkt me ook verwarrend gezien TIMLN nog loopt en daar een heel andere situatie gaande is :W

    Dus Suavez-Brown?


    Met beide ben ik het volledig eens :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oke ^^

    Ik pas het even aan :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ST0RMY schreef:
    Is er trouwens iemand met een personage dat wel bij Sammy past? (Of juist niet) Dat ze bijv. vanaf het begin al goede vrienden zijn etc., of misschien juist andersom; dat ze vijanden zijn heheh. (:


    Evangelynn is vriendjes met iedereen :3

    edit: behalve met Dré. She no gusta.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 19:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Lycan [ly-kan . lie-kan ,Engels uitspreken] Unknown
    Leeftijd: 16 , 20 Augustus
    Jaar: 4
    Sport: Zwemmen

    Karakter: Lycan is alles wat zijn vader niet is, hij is vriendelijk, onderdanig en soms ook wel wat verlegen. Hij heeft graag iemand om zich heen die de baas speelt, die hem bestuurt en hem leid. Verder is hij meestal stil tenzij er wat aan hem gevraagd word of als hij onder vrienden is. Voor een goede vriend doet Lycan echt alles ook is hij een meeloper en doet alles voor de 'baas' omdat hij moeilijk vrienden maakt. Lycan is hypermobiel en zat op freerunner omdat zijn vader dat wou, na een tijdje vond hij het saai worden omdat hij niks nieuws leerde en is hij er weer af gegaan.
    Lycan leert erg snel, hij hoeft niet lang naar een moeilijke som te kijken en weet hem dan gewoon uit zijn hoofd en weet dan ook het antwoord, hij kan een hele tekst onthouden na 1 keer kijken en het dan nog eens vertellen.

    Uiterlijk: Lycan is slank maar toch gespierd, hij ontwikkeld snel sterke harde spieren wat hij van zijn vader heeft gekregen, ook heeft hij een heel hoge pijngrens zoals zijn vader

    De ketting om zijn hals heeft hij gekregen van zijn moeder toen hij een baby was, verder weet hij helemaal niks van haar, niet eens hoe ze eruit ziet.

    Familie & geschiedenis: Zijn vader heet Levi en hij heeft zijn moeder eigenlijk nooit gekend, hij heeft een oudere broer genaamd Rocket Rocket pest hem wel eens. Hij heeft een lange stuntelige bouw en heeft moeite met het kweken van spieren ook heeft hij een gewone pijngrens waardoor hij eigenlijk jaloers is op Lycan, hij zit niet meer op school en is 20 jaar oud. Wat Rocket verder doet weet Lycan niet echt maar hij doet waarschijnlijk het zelfde als zijn vader.
    Lycan is blij dat hij niet zo vaak met zijn vader mee moet en wel gewoon naar school mag.

    Extra: Lycan is Bisexueel maar negeert het feit dat hij ook op jongen valt, hij vind dit niet goed voelen.
    Ook kan hij erg goed zingen maar doet dit nooit, hij houd niet van zingen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:06 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Theodora schreef:
    (...)

    Evangelynn is vriendjes met iedereen :3

    edit: behalve met Dré. She no gusta.


    Dré is gewoon een asshole :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    ThisIsMeNow bekijk dit eens even goed wilje?

    Faith ;
    Faith is een tikkeltje arrogant, dit heeft ze van haar broer overgenomen (waar ze een ongewone sterke band mee heeft) ze is af en toe bitchy, als ze je goed mag en leert kennen erg zachtaardig en vriendelijk, toch is ze lichtelijk dominant. Wanneer ze iemand niet mag laat ze dat goed en duidelijk merken met arrogante blikken. (ook van haar broer) Haar broer is alles voor haar, en haar voorbeeld. Wat andere mensen van haar vinden deert haar weinig, ook al probeert ze altijd wel een beetje indruk te maken.
    Faith werkt wel veel aan school in vergelijking met haar broer, ze is intelligenter dan dat ze eruit ziet. Ze pronkt niet met haar intelligentie, maar gedraagt zich ook niet als een domme meid.

    Melrose;
    Melrose is een tikkeltje een echte zware bichy, maar als ze je wel mag en leert kennen erg kan ze wel zachtaardig en vriendelijk zijn, toch is ze lichtelijk asociaal . Wanneer ze iemand niet mag laat ze dat goed en duidelijk merken met arrogante blikken. Wat andere mensen van haar vinden deert haar weinig, ook al probeert ze altijd wel een beetje indruk te maken. Maar als het echt gemene opmerkingen zijn is dat anders
    Melrose werkt wel veel aan school. Ze pronkt niet met haar intelligentie, maar gedraagt zich ook niet als een domme grietje


    Zeg eens eerlijk, heb je gekopieerd en geplakt? Zo ja, dat is plagiaat, zo nee, zou je dan het karakter willen veranderen.
    Als je er voor kiest het karakter niet aan te passen kan ik je niet toelaten in de rpg.


    O sorry!!!! Ik ga het meteen veranderen!!!! Ik was bij een vriendin dus ik lees het nu pas. Nogmaals sorry


    live your life, it is beautiful as it is!

    Lycan is schattig!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Lycan is schattig!


    Thanks


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik heb Melrose aangepast.


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Ik heb Melrose aangepast.


    Ja, en nu nog een béétje uitbreiden. (;
    Het karakter sowieso


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.