• Klik voor topic 1


    St. Joseph High staat er al jaren om bekend één van de beste Glee clubs in de staat van Californië te hebben. Ook dit schooljaar zullen er zich weer velen inschrijven voor de audities, maar of ze toegelaten zullen worden is de vraag. Enkelen zullen in de voetsporen van hun ouders treden, en anderen zullen een geheel nieuwe traditie starten.
    Maar één ding staat vast: The Sopranos zijn wat zingen betreft net zo intimiderend als de echte maffia. Muziek is hun passie en ze zijn vastberaden om het ver te schoppen.
    Wat hen betreft kan het schooljaar niet meer stuk.

    Rollen: Je personage hoeft niet bij The Sopranos te zitten, en de groepen kunnen overschreden worden (dus zowel bij The Sopranos als bij de andere groep. Indien je dit wilt, vul dan gewoon het formulier voor The Sopranos in.)

    Leraren (2):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Paris Michel||24||Javert||

    Jocks (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Sport:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Conan Innis Morgan-Smelting||17||Gatsby||
    Dré Rave Stenvers||17||CityOwls||
    Carlos Fernando Días Muñoz||17||Mebarak||
    Lycan Unknown||16||Ninuturu||

    Cheerleaders (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Faith Aurora Stenvers||15||AroonCat||


    The Sopranos:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Favoriete genre:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Miles West||18||Morticia
    Eoin Connor Morgan-Smelting||16||CityOwls||
    Kian Romano Lesley Grimes||17||LilAssKicker||
    Evangelynn Suavez-Brown||16||Gatsby||
    Meja Viktoria Mette Heimersson||17||Mebarak||
    Sammy Emmaline Roberts||16||ST0RMY||

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 10 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.
    - Off-topic tussen haakjes
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Topics worden enkel aangemaakt door CityOwls of Theodora

    Jaarindelingen;
    12-13 = jaar 1
    13-14 = jaar 2
    14-15 = jaar 3
    15-16 = jaar 4
    16-17 = jaar 5
    17-18 = jaar 6


    Klassen 1&2. 3&4, 5&6 volgen gezamenlijk lessen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is al iets beter ^^. Kelly laat je wel weten of het goed is of niet als ze online kan ^^
    Hier is je foto trouwens.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag ik je een aantal tips geven? Zo ja; maak je rol langer. Zorg dat je haar uiterlijk tot in de puntjes hebt beschreven. Zorg dat je de karaktertrekken duidelijk hebt gemaakt en mooi vorm hebt gegeven. Beschrijf haar verleden zo uitgebreid mogelijk. Waar komt het meisje vandaan? Hoe was zo als kindje? Hoe is ze veranderd in wat ze nu is? Heeft ze veel vrienden (zoja, waar en wanneer gemaakt?) of is ze juist graag alleen? Waarom is juist Pop Alicia's lievelingsgenre en niet Rock of iets anders? Wie is haar favo artiest?

    Ik zou haar karakter iets scherper maken dus meer eigenschappen. Dit is een vrij vlak personage als ik eerlijk mag zijn. Ik neem aan dat het de eerste keer is dat je een rol creëert, maar probeer d'r echt te voelen en met het meisje mee te leven. Ik raad je echt aan om de voorgaande karakters een goed te bekijken van de spelers die er al langer bijzitten zoals Theodora, Papaoutai en Morticia. Over andere personages lezen kan echt helpen je eigen personage te ontwikkelen. Als het dan nog niet lukt kan je altijd even googlelen op invullijsten voor RPG's, vaak vind je op Google enorme lijsten die echt geen detail overslaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ^ (Mebarak) < Ik zou haar karakter iets scherper maken dus meer eigenschappen. Dit is een vrij vlak personage als ik eerlijk mag zijn. >

    Thank God dat jij dat zegt, aangezien ik me eigenlijk in zat te houden. Niet om te bitchen o.i.d., maar ik zeg het meestal harder dan ik het überhaupt bedoel, I've noticed. But the pot calling the kettle black now, I still gotta write Miles history.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ (Mebarak) < Ik zou haar karakter iets scherper maken dus meer eigenschappen. Dit is een vrij vlak personage als ik eerlijk mag zijn. >

    Thank God dat jij dat zegt, aangezien ik me eigenlijk in zat te houden. Niet om te bitchen o.i.d., maar ik zeg het meestal harder dan ik het überhaupt bedoel, I've noticed. But the pot calling the kettle black now, I still gotta write Miles history.


    Haha, gelukkig dat je het met me eens bent :'D

    Ik moet zeggen, ik houd echt met Miles. Zijn karakter is gewoon... ik weet niet. Het heeft iets onbereikbaars.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ^ Een asshole-vibe? *wbw*


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Miles' daddy :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zoiets ja, ik weet het niet. Niet eens echt, maareh I like him ^^ Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @ Elise; Hehe, yeah, wouldn't surprise me if it was his daddy.
    Ik heb het nog niet ingevuld, maar 't kan altijd komen of course. *wbw*

    @ Mebarak; Thanks sistur, I like him also. Of klinkt dat dan weer ego, omdat 't mijn persona is? Well, can't help it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Theodora --> Rumtumtugger


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ChanelBitch schreef:
    Volledige naam: Alicia Lopez
    Leeftijd: 16
    Jaar: 4
    Favoriete genre: Alicia houdt van alle soorten muziek, maar vooral van pop.
    Karakter: Alicia is een vrolijk meisje die eigenlijk tegen iedereen aardig is maar heel bitchy kan zijn als iemand gemeen is tegen haar of een van haar vrienden. ze is vrij goed in de meeste schoolvakken. het liefst maakt ze veel lol en doet ze gek met haar vrienden en ze vind het niet erg om soms een uurtje les over te slaan. verder speelt ze piano en zingt ze. Ze ging bij The Sopranos omdat ze iets wouw doen met haar grootste hobby, zingen.
    Uiterlijk:




    Familie & geschiedenis: Alicia heeft geen problemen thuis, zes heeft één broertje, Mattew, waar ze goed mee kan opschieten ondanks dat ze veel meningsverschillen hebben.
    Extra: Alicia valt op meisjes, wat niemand weet en waardoor ze vrij onzeker kan
    zijn.


    Mensen, dat het niet met Glee te maken heeft betekend nog niet dat je personen mag maken met hetzelfde uiterlijk en/of dezelfde naam. Ik wil dat hier serieus gespeeld wordt en dat het een geheel eigen draai heeft.

    Dus ChanelBitch pas je personage aan of je doet niet mee. Zelfde geldt voor NayNay. Je bent gaan schrijven in het speeltopic zonder toestemmig van mij.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 12:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Wie is Dré Rave Stenvers?


Quiet the mind, and the soul will speak.

Zoon van Maya e André. Is van de vorige rpg. :P
Hij staat ergens in het rollentopic in het begin ^^


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Nou zeg, hij is ook geen lieverdje. Dat zal nog wat worden met Miles, en zijn bi-seksualiteit ohlol.


Quiet the mind, and the soul will speak.

Ja, Dré is echt een eikel hahah.


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Ik heb al wel een leuk idee ervoor, maar liever even wachten op Elise.


Quiet the mind, and the soul will speak.