• Ik weet niet precies waarom, maar iedere keer als er een bepaalde zangeres voorbij komt (hetzij op de radio, hetzij in een playlist, op tv, op het werk, op school, waar dan ook), dan word ik zo;


    Altijd bij haar, welk lied het ook is. Ieder lied van haar lijkt langer te duren dan die van anderen en begint al snel te irriteren. Verder ken ik de beste lady natuurlijk niet, maar haar muziek maakt me 'meh' of 'bleh'. Hebben jullie ook een bepaalde artiestallergie? Of misschien wel acteur/actrice-allergie? Zo ja, care to share?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 11:43 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Ja. Dat heb ik met Nicki Minaj, Justin Bieber, One Direction, 5SOS en nog een heel aantal.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Ja. Dat heb ik met Nicki Minaj, Justin Bieber, One Direction, 5SOS en nog een heel aantal.


    Grotendeels dit dus. :'D


    The truth is out there.

    Perdition schreef:
    Ja. Dat heb ik met Nicki Minaj, Justin Bieber, One Direction, 5SOS en nog een heel aantal.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb daar niet zoveel last van. Natuurlijk hoor ik vaak genoeg nummers die niet mijn smaak zijn, maar het is niet zo dat het invloed heeft op hoe ik me voel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alle mainstream muziek mag van mij van de radio/tv af. Soms word ik bruut chagrijnig van bepaalde artiesten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat heb ik, zoals Opeth zegt, beetje met de mainstream muziek. Een liedje moet bij mij echt inhoud hebben en dat hebben de meeste Top 40 nummers naar mijn idee niet echt.


    everything, in time

    OPETH schreef:
    Alle mainstream muziek mag van mij van de radio/tv af. Soms word ik bruut chagrijnig van bepaalde artiesten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik luister er zelf niet naar maar ik snap de drama er om niet zo erg, er luisteren veel mensen naar dus natuurlijk draaien ze het. Als iedereen al die artiesten vreselijk vond zouden ze niet eens op de radio komen. :'D


    wat was dit ookalweer

    Meraki schreef:
    Dat heb ik, zoals Opeth zegt, beetje met de mainstream muziek. Een liedje moet bij mij echt inhoud hebben en dat hebben de meeste Top 40 nummers naar mijn idee niet echt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb geen hekel aan Adele maar voor mij lijken haar nummers altijd langer te duren dan dat ze zijn, misschien omdat ik dan heel overdreven zielig uit het raam zit te kijken alsof ik zelf in een zielige videoclip meespeel.

    AmazingDan schreef:
    Ik luister er zelf niet naar maar ik snap de drama er om niet zo erg, er luisteren veel mensen naar dus natuurlijk draaien ze het. Als iedereen al die artiesten vreselijk vond zouden ze niet eens op de radio komen. :'D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha, ik vind altijd dat mensen zich vreselijk kunnen aanstellen over de mainstream muziek. 8D Zelfs als ze iets wel leuk vinden, blijven ze volhouden van niet omdat ze zich zoveel beter lijken te voelen.

    Ik kan eigenlijk geen artiest bedenken met wie ik dat heb, al heb ik het soms wel met aparte nummers, maar dat ligt niet echt aan de artiest.


    Your make-up is terrible

    Nee, heb ik niet echt. Wel bij sommige nummers, maar niet bij een bepaalde artiest. Op de radio vind ik het alleen ergerlijk dat ze tig keer per uur hetzelfde nummer draaien. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hier krijg ik spontaan een allergische reactie van. Blegh.


    26 - 02 - '16

    Needles schreef:
    Haha, ik vind altijd dat mensen zich vreselijk kunnen aanstellen over de mainstream muziek. 8D Zelfs als ze iets wel leuk vinden, blijven ze volhouden van niet omdat ze zich zoveel beter lijken te voelen.

    Ik kan eigenlijk geen artiest bedenken met wie ik dat heb, al heb ik het soms wel met aparte nummers, maar dat ligt niet echt aan de artiest.


    Dit is dus zo erg waar. Je mag me best vertellen dat je een paar mainstream liedjes leuk vind, maar ook van alto muziek houdt. Niemand zal er een drama om maken hoor


    wat was dit ookalweer