• Klik voor topic 1


    St. Joseph High staat er al jaren om bekend één van de beste Glee clubs in de staat van Californië te hebben. Ook dit schooljaar zullen er zich weer velen inschrijven voor de audities, maar of ze toegelaten zullen worden is de vraag. Enkelen zullen in de voetsporen van hun ouders treden, en anderen zullen een geheel nieuwe traditie starten.
    Maar één ding staat vast: The Sopranos zijn wat zingen betreft net zo intimiderend als de echte maffia. Muziek is hun passie en ze zijn vastberaden om het ver te schoppen.
    Wat hen betreft kan het schooljaar niet meer stuk.

    Rollen: Je personage hoeft niet bij The Sopranos te zitten, en de groepen kunnen overschreden worden (dus zowel bij The Sopranos als bij de andere groep. Indien je dit wilt, vul dan gewoon het formulier voor The Sopranos in.)

    Leraren (2):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Paris Michel||24||Javert||

    Jocks (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Sport:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Conan Innis Morgan-Smelting||17||Gatsby||
    Dré Rave Stenvers||17||CityOwls||
    Carlos Fernando Días Muñoz||17||Mebarak||
    Lycan Unknown||16||Ninuturu||

    Cheerleaders (5 max):

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Faith Aurora Stenvers||15||AroonCat||


    The Sopranos:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Favoriete genre:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra:

    Miles West||18||Morticia
    Eoin Connor Morgan-Smelting||16||CityOwls||
    Kian Romano Lesley Grimes||17||LilAssKicker||
    Evangelynn Suavez-Brown||16||Gatsby||
    Meja Viktoria Mette Heimersson||17||Mebarak||
    Sammy Emmaline Roberts||16||ST0RMY||

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 10 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.
    - Off-topic tussen haakjes
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Topics worden enkel aangemaakt door CityOwls of Theodora

    Jaarindelingen;
    12-13 = jaar 1
    13-14 = jaar 2
    14-15 = jaar 3
    15-16 = jaar 4
    16-17 = jaar 5
    17-18 = jaar 6


    Klassen 1&2. 3&4, 5&6 volgen gezamenlijk lessen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heey, mag ik ook meedoen??
    x


    Be yourself, you're perfect (H)

    Faisean schreef:
    Mag ik een Jock in de Glee club?


    Ja hoor ^^. Kelly past de lijst wel aan zodra ze op Q kan.

    NayNay schreef:
    Okee, dat doe ik :) Mag de voornaam wel hetzelfde blijven of niet?


    Van mijn part wel, maar dan wel een geheel andere achternaam (;

    ChanelBitch schreef:
    Heey, mag ik ook meedoen??
    x


    Iedereen is welkom, maar aangezien je nog maar 1 post hebt wil ik het toch even vragen; ben je bekend met rpg's?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben net nieuw op Q, dus nee... Maar ik ben een snelle leerling(:


    Be yourself, you're perfect (H)

    ChanelBitch schreef:
    Ik ben net nieuw op Q, dus nee... Maar ik ben een snelle leerling(:


    Misschien is het handig dat je dit topic dan even doorneemt. Als je daarna nog vragen hebt, dan wil ik die wel proberen beantwoorden ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zo, heb het aangepast ;)

    Zal ik nu mijn eerste bericht plaatsen? Hoe moet ik dat doen? Moet ze auditie doen ofzo?

    Nee je gaat naar school


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ik heb het topic dat je stuurde even doorgenomen en ik denk dat ik het snap(:


    Be yourself, you're perfect (H)

    Volledige naam: Alicia Lopez
    Leeftijd: 16
    Jaar: 4
    Favoriete genre: Alicia houdt van alle soorten muziek, maar vooral van pop.
    Karakter: Alicia is een vrolijk meisje die eigenlijk tegen iedereen aardig is maar heel bitchy kan zijn als iemand gemeen is tegen haar of een van haar vrienden. ze is vrij goed in de meeste schoolvakken. het liefst maakt ze veel lol en doet ze gek met haar vrienden en ze vind het niet erg om soms een uurtje les over te slaan. verder speelt ze piano en zingt ze. Ze ging bij The Sopranos omdat ze iets wouw doen met haar grootste hobby, zingen.
    Uiterlijk:




    Familie & geschiedenis: Alicia heeft geen problemen thuis, zes heeft één broertje, Mattew, waar ze goed mee kan opschieten ondanks dat ze veel meningsverschillen hebben.
    Extra: Alicia valt op meisjes, wat niemand weet en waardoor ze vrij onzeker kan zijn.


    Be yourself, you're perfect (H)

    waarom werken die foto's niet?!?!?

    uiterlijk: zie mijn profielfoto (:


    Be yourself, you're perfect (H)

    Is mijn karakter zo goed??


    Be yourself, you're perfect (H)

    Kun je je rol wat uitgebreider maken?
    Kijk eens naar de rollen in dit topic om te zien wat je allemaal bij welk onderdeeltje kunt zetten.
    Je bent waarschijnlijk enthousiast om te beginnen, maar denk echt goed na over je rol. Breng haar tot leven. Doe alsof ze een vriendin is die je bij iemand moet aanprijzen, en bedenk zowel negatieve als positieve dingen die je over haar kunt zeggen.
    Hopelijk heb je hier wat aan ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zal ik doen, bedakt voor de tip(:


    Be yourself, you're perfect (H)

    Volledige naam: Alicia Lopez
    Leeftijd: 16
    Jaar: 4
    Favoriete genre: Alicia houdt van alle soorten muziek, maar vooral van pop.
    Karakter: Alicia is een vrolijk meisje die eigenlijk tegen iedereen aardig is maar heel bitchy kan zijn als iemand gemeen is tegen haar of een van haar vrienden. Ze is vrij goed in de meeste schoolvakken, behalve Biologie en Natuurkunde. Het liefst maakt ze veel lol en doet ze gek met haar vrienden. Ze vind het niet erg om soms een uurtje les over te slaan. Verder leest en schrijft ze graag, speelt ze piano en ze zingt. Ze ging bij The Sopranos omdat ze iets wouw doen met haar grootste hobby, zingen.
    Uiterlijk:

    Familie & geschiedenis: Alicia heeft geen problemen thuis, haar ouders kan ze goed mee opschieten maar ze is niet verwend en ze moet veel zelf doen omdat haar ouders veel bezig zijn met haar jongere zusje, layla, van anderhalf. Verder heeft ze één broertje, Mattew, waar ze goed mee kan opschieten ondanks dat ze veel meningsverschillen hebben.
    Extra: Alicia valt op meisjes, wat niemand weet en waardoor ze vrij onzeker kan zijn.
    Ze heeft een kat, Haz.
    En ze zit bij de cheerleaders


    Be yourself, you're perfect (H)

    zo beter?


    Be yourself, you're perfect (H)