• New York, 3167. Tegen ieders verwachtingen in bestaat de Aarde nog. Natuurlijk zijn er dingen veranderd, de wereld is niet meer zoals wij hem kennen. De allergrootste verandering zal wel zijn dat er geen vrouwen meer zijn. Ongeveer duizend jaar geleden merkten ze al een verandering op, er werden steeds minder vrouwen geboren. Zodra het er zo weinig waren dat ze met uitsterven bedreigt werden, gingen de wetenschappers aan de slag. Het lukte ze alleen niet om meer vrouwen te maken door middel van kunstmatige inseminatie. Ze stierven allemaal af. Als reactie hierop zochten wetenschappers een manier om zelf voort te blijven bestaan door baarmoeders en eicellen na te maken, waarin ze wel succesvol bleken te zijn.
    Zo hebben ze het menselijke volk gered, maar nu zijn er alleen nog maar mannen over gebleven. Mannen overheersen alles, wat veel veranderingen teweeg gebracht heeft. Discriminatie van sekse bestaat niet meer, mannen moeten nu alles doen. Ondertussen is de hele wereld er al op afgestemd. Liefde en affectie moet je zoeken bij andere mannen, homoseksualiteit is over de hele wereld geaccepteerd. Kinderen krijgen doe je niet zo even, daar moet je een aanvraag voor indienen.


    In deze RPG speel je een man die zijn gewone, dagelijkse leven leid. Deze word gespeeld vanuit een modern appartementencomplex waarin iedereen woont. Er zijn verschillende appartementen, maar de complexen van tegenwoordig bevatten veel meer. Zo heb je een fitnessruimte, een kleine bioscoop en een zwembad in het complex zitten.
    Kan je geen man spelen of ben je het niet gewend, hier is je kans om er wel aan gewend te raken en het te leren!

    Het appartementencomplex:
    Het complex heeft vijf verdiepingen plus een kelder. In de kelder zit de bioscoop. Op de benedenverdieping zitten de andere faciliteiten. Daar heb je een klein café, een fitnessruimte en een zwembad. Buiten heb je een tuin met een buitenzwembad, die niet al te groot is. Verder zit er ook nog een stuk tuin bij met verschillende bomen en planten waar kleine paden doorheen lopen en enkele bankjes zijn. Voor elk van deze faciliteiten mag je dan ook iemand maken die er werkt of het onderhoud. Ze zijn dan in dienst van het complex. Op de overige verdiepingen zitten alle appartementen.


    Regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 7 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, ze leven in de toekomst.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Niet offtopic gaan.
    - Let op je spelling en grammatica.
    - Speel alleen je eigen karakter.
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Rollen: (onbeperkt)
    - Andrew Jones ~ DarkSavior ~ Floor 3
    - Dominic Temiz ~ Assassin ~ Floor 2
    - John Bane ~ Hashirama ~ Floor 2
    - Matthew James Reaser ~ Limits ~ Floor 3
    - Nicolas Starke ~ Florentina ~ Floor 5
    - Zero Rodriguez ~ Morticia ~ Floor 5
    -

    Invullen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep/studie:
    Verdieping:
    Extra:


    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:40 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    @Sempra, zou je ook nog even de verdieping waarop hij woont erbij willen zetten? :3


    I'll change it.

    Naam: John Bane aka John de Ruiler.
    Leeftijd: 18.
    Geslacht: Man.
    Verdieping: 2.
    Uiterlijk: John is met een bescheiden 1,72 relatief klein voor een jongeman van zijn leeftijd. Hij heeft donkerbruin haar en grijze ogen. Zijn lichaamsbouw is slank en weinig gespierd en zijn huidskleur is blank. Zijn kledingstijl is te omschrijven als sjiek met een casual tint. Zo draagt hij ten alle tijden een nette pantalon, maar heeft ook een voorkeur voor geruite blouses. Hij is een van de weinige mannen met een strijkplank in zijn bezit, waar hij ook fervent gebruik van maakt. Al zijn kledingstukken zien er stuk voor stuk netjes uit.


    Karakter: John valt op het eerste oog te omschrijven als zachtaardig, behulpzaam en geordend. Hij biedt altijd de helpende hand aan iemand in nood en zal iemand met goede intenties nooit opzettelijk een mes in de rug steken. Achter die eigenschappen schuilt een harde zakenman. John is erg bedreven in zwarte markt activiteiten en neemt het niet zo nauw met een wet wanneer hij die zelf onnodig acht. Hij is berekenend en intelligent en deinst er niet voor terug om mensen die hem pakken, terug te pakken.
    Zijn bijnaam, John de Ruiler, is hem daarom ook niet om niets gegeven. Hij ruilt goederen of diensten tegen andere goederen of diensten, al dan niet legaal. Hij heeft een groot werkveld dat zich voornamelijk online verspreidt. Weinig mensen kennen het ware gezicht achter John de Ruiler en weten daarom niet dat hij slechts een 18-jarige schoolverlater is.
    John wordt gekenmerkt door een vorm van smetvrees. Hij draagt altijd zwarte handschoenen en geeft iemand bij het voorstellen liever een korte buiging in plaats van een hand. Zijn kamer ziet er daarom ook altijd netjes uit. De vloer is zo schoon dat men er letterlijk van kan eten. Er komen zelden mannen bij hem over de vloer. Zo nu en dan komen zijn vaders op bezoek, alhoewel dat een unicum is. In hun ogen is John het prototype van een zwakkeling omdat hij voortijdig zijn school verliet en dus geen diploma heeft.
    Beroep: Vraag hem naar zijn beroep en hij zegt ‘ik doe zaken’.
    Verleden: John is normaal, enigszins streng opgevoed door zijn vaders Tim en John Bane sr. Hij heeft een broertje Laurens.
    Extra: John heeft eenmaal in zijn leven een relatie met iemand gehad, maar brak die vanwege zijn smetvrees. Hij had het daar erg moeilijk mee, gezien het feit dat hij echt om zijn ex-partner gaf en graag bij hem was.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 16:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Me gusta!
    Nog even nadenken of ik mee ga doen. C;


    26 - 02 - '16

    Heb ik nu serieus verspreid met een d ipv dt in deze context geschreven? I hate myself.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aangepast :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naam: Matthew James Reaser, zijn vrienden noemen hem gewoon Matt.
    Leeftijd: 07-03-1986, Matthew is 27.
    Innerlijk: Matthew is een goede jongen met een hartje van goud. Hij is erg sociaal en heeft vele vrienden. Hij houd ervan om mensen te helpen en zijn kennis te delen. Matthew heeft last van een dwangneurose. Dat is een psychische aandoening waarbij je dwanggedachten hebt. Hij moet alles twee keer aantikken, met links en rechts, voor het slapengaan legt hij alles recht neer en hij moet dingen tellen zoals bomen, stoeptegels etc. Matthew wordt, doordat hij contant die gedachten heeft, erg moe en ligt de halve dag op bed. De rest van de dag sport hij, hij doet er tenminste een poging toe: Matthew is niet atletisch aangelegd. Verder gamet hij veel.
    Uiterlijk:


    Beroep/studie:
    Matthew is een hacker, hij doet illegale dingen om aan zijn geld te komen.
    Verdieping:
    Matthew woont op verdieping drie.
    Extra:
    Matthew is van nature al gay.


    Af c;

    Ik twijfel heel erg, aangezien ik.. (even tellen) al aan 3 andere RPG op Q meedoe, zelf binnenkort een RPG ga starten en twee RPG's buiten Q doe.
    Dus.. Ik zal er over nadenken.

    [Dit is een verborgen 'Mijn topics' berichtje.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou, het topic blijft nog wel even open zodat jullie genoeg bedenktijd hebben. ;3


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Regels houd niet in zinnen, dus als je 7 volle regels heb, zit je aan ongeveer 300 worden. Het ligt er ook aan of je lange of korte woorden gebruikt natuurlijk.


    Dat je met regels geen zinnen bedoelt had ik door. Dit heb ik echter uit geprobeerd en dit waren bij mij geen 300 woorden, maar slechts 200. Dus ja, ik denk dat ik dan toch maar pas.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ohlol ik mag wel rekening gaan houden met die toekomst AU XD.
    /Stiekeme up.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    ohlol ik mag wel rekening gaan houden met die toekomst AU XD.
    /Stiekeme up.


    Haha. :'D
    En bedankt, ik hoop trouwens dat er nog wel wat meer belangstelling voor komt.


    Your make-up is terrible

    Waarom twijfelt iedereen ;o

    Mensen houden er niet van om / kunnen niet als een man te schrijven. Ik vind beide leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 14:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En het aantal woorden. Maar goed, ik heb volgens mij ook niet altijd exact het aantal dat nodig is. Ik zit er vaak boven en dan eens een keer eronder :'].
    And yeah I don't mind playing men. Ik speelde een keer een joch in een eeuwenoud lichaam XD. Oh damn dat was ziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    En het aantal woorden. Maar goed, ik heb volgens mij ook niet altijd exact het aantal dat nodig is. Ik zit er vaak boven en dan eens een keer eronder :'].
    And yeah I don't mind playing men. Ik speelde een keer een joch in een eeuwenoud lichaam XD. Oh damn dat was ziek.

    Die RPG was geweldig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.