• New York, 3167. Tegen ieders verwachtingen in bestaat de Aarde nog. Natuurlijk zijn er dingen veranderd, de wereld is niet meer zoals wij hem kennen. De allergrootste verandering zal wel zijn dat er geen vrouwen meer zijn. Ongeveer duizend jaar geleden merkten ze al een verandering op, er werden steeds minder vrouwen geboren. Zodra het er zo weinig waren dat ze met uitsterven bedreigt werden, gingen de wetenschappers aan de slag. Het lukte ze alleen niet om meer vrouwen te maken door middel van kunstmatige inseminatie. Ze stierven allemaal af. Als reactie hierop zochten wetenschappers een manier om zelf voort te blijven bestaan door baarmoeders en eicellen na te maken, waarin ze wel succesvol bleken te zijn.
    Zo hebben ze het menselijke volk gered, maar nu zijn er alleen nog maar mannen over gebleven. Mannen overheersen alles, wat veel veranderingen teweeg gebracht heeft. Discriminatie van sekse bestaat niet meer, mannen moeten nu alles doen. Ondertussen is de hele wereld er al op afgestemd. Liefde en affectie moet je zoeken bij andere mannen, homoseksualiteit is over de hele wereld geaccepteerd. Kinderen krijgen doe je niet zo even, daar moet je een aanvraag voor indienen.


    In deze RPG speel je een man die zijn gewone, dagelijkse leven leid. Deze word gespeeld vanuit een modern appartementencomplex waarin iedereen woont. Er zijn verschillende appartementen, maar de complexen van tegenwoordig bevatten veel meer. Zo heb je een fitnessruimte, een kleine bioscoop en een zwembad in het complex zitten.
    Kan je geen man spelen of ben je het niet gewend, hier is je kans om er wel aan gewend te raken en het te leren!

    Het appartementencomplex:
    Het complex heeft vijf verdiepingen plus een kelder. In de kelder zit de bioscoop. Op de benedenverdieping zitten de andere faciliteiten. Daar heb je een klein café, een fitnessruimte en een zwembad. Buiten heb je een tuin met een buitenzwembad, die niet al te groot is. Verder zit er ook nog een stuk tuin bij met verschillende bomen en planten waar kleine paden doorheen lopen en enkele bankjes zijn. Voor elk van deze faciliteiten mag je dan ook iemand maken die er werkt of het onderhoud. Ze zijn dan in dienst van het complex. Op de overige verdiepingen zitten alle appartementen.


    Regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 7 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, ze leven in de toekomst.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Niet offtopic gaan.
    - Let op je spelling en grammatica.
    - Speel alleen je eigen karakter.
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Rollen: (onbeperkt)
    - Andrew Jones ~ DarkSavior ~ Floor 3
    - Dominic Temiz ~ Assassin ~ Floor 2
    - John Bane ~ Hashirama ~ Floor 2
    - Matthew James Reaser ~ Limits ~ Floor 3
    - Nicolas Starke ~ Florentina ~ Floor 5
    - Zero Rodriguez ~ Morticia ~ Floor 5
    -

    Invullen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep/studie:
    Verdieping:
    Extra:


    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:40 ]


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    En het aantal woorden. Maar goed, ik heb volgens mij ook niet altijd exact het aantal dat nodig is. Ik zit er vaak boven en dan eens een keer eronder :'].
    And yeah I don't mind playing men. Ik speelde een keer een joch in een eeuwenoud lichaam XD. Oh damn dat was ziek.


    Ik ben ook niet iemand die iemand woorden constant gaat controleren, haha. Zolang je er meestal boven zit is het ook niet erg als je er eens onder zit.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die RPG was geweldig :Y)


    Ja, jammer dat hij doodliep. :c


    Your make-up is terrible

    Sempra went Limits.

    Ik wil wel, maar twijfel een beetje of ik er wel genoeg tijd voor heb.
    Ik doe nu al mee in een viertal RPG's...Maar deze lijkt me zo leuk en origineel.
    En het is dan ook dat ik nu in mijn examens zit en binnenkort vakantie...Hmm.
    Ik laat je nog wel iets weten, maar neem voor nu wel een abo.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damn only four people.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Damn only four people.

    Ja, echt jammer ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij zijn de enige awesome genoeg om in een RPG met alleen maar mannen te spelen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik wil graag een meisje reserveren :Y)

    Origineel rpg, I think i will join ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Wel, ik denk dat ik het wil proberen. Als het niet lukt, donder je me maar weer van de lijst af. Kan ik er nog eentje reserveren? Heel misschien vul ik 'm vanavond in en anders morgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awesum :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jeej, jullie staan erbij!


    Your make-up is terrible


    Naam: Zero Rodriguez
    Leeftijd: 25 jaar. Hij verjaart pas op de 28e van december. Aan zijn verjaardag doet hij echter totaal niets, aangezien hij het maar onzin vindt.
    Innerlijk: Zero is een bodemloze put. Je stopt er oneindig veel liefde, aandacht en zorg in, maar er komt zelden iets terug. Hij is zwaar asociaal als het op sociale contacten of zelfs maar begroetingen komt. Hij laat zich weinig aan de anderen mensen in het gebouw zien, maar komt toch geregeld buiten. Toch gaat hij maar naar enkele plaatsen als hij eenmaal buiten is: zijn werk of wat rijden met zijn motor. Hij komt ook regelmatig bij een garage terecht, maar meer om mee te helpen dan wat aan zijn motor te laten doen. Dat moet ook wel gebeuren, alleen hij zorgt er zelf uitermate goed voor. Het liefste wil hij ook niet dat er iemand anders aanzit, echter als het niet anders kan, laat hij het maar gaan. De andere helft van de tijd besteedt hij thuis.
          Wanneer je hem niet kent, kan hij zelfs nogal stijfjes overkomen. Hij houdt van zijn eigen regels, die hij ook vaak ter plekke verzint als hij toch een gesprek aangaat, en wil zich liever niet in moeilijk gezelschap verkeren. Of dat aangaan met iemand, omdat hij niet van het gevoel houdt dat iemand hem van mening kan laten veranderen. Dat betekent namelijk al genoeg voor hem, dat hij iets voor diegene voelt of het in elk geval begint. Verder kan hij het letterlijk benauwd krijgen van te veel dwang, dat zal hij ook niet uitvoeren. Al kan hij een uitstekende kameraad of minnaar zijn die je niet snel in de steek zal laten. Zero is echter niet goed in het romantische gedoe, hij kan het wel, maar je zult niet snel rozen of cadeaus van hem krijgen. Dat lukt enkel als je hem genoeg ruimte geeft, en er niet om vraagt. Als het echter op seks of iets aan komt, wordt hij rood en verlegen. Dan is er niets meer van zijn "zelfverzekerde" houding te zien.
    Uiterlijk: Second photo.
    Zero lijkt een heel IJdel persoon met zijn looks, terwijl hij dat in feite niet is. Totaal niet, zelfs. Hij besteedt er maar een paar minuten aan na het douchen, maar verder en meer dan dat toch echt niet. Zero vindt het niet zo nodig, maar wanneer hij interesse voor iemand krijgt, zal hij er wel meer op gaan letten. Dan denkt hij namelijk dat hij er niet goed genoeg uitziet, terwijl hij daarvoor zich er geen zorgen over maakt. Niet dat hij zichzelf knap vindt of iets dergelijks, maar meer dat hij er niet zo op let.
          Voor de rest heeft Zero een sterke kaak, wat stoppels en IJsblauwe ogen. Wel lijkt het alsof hij altijd aan het nadenken is, omdat hij regelmatig fronst en een bedachtzame blik in zijn poelen heeft. Zijn lichaam heeft een sterke bouw, wat ook te merken is aan zijn spieren. Al is het niet erg overdreven, wel opvallend. Hij besteedt elke ochtend zijn tijd om te hardlopen, want hij gebruikt dat om te plannen wat hij de rest van de dag zal doen. Zijn haren hebben een donkerbruine kleur en hij haalt er enkel een hand door, zodat sommige plukken niet voor zijn ogen vallen. Daar heeft hij namelijk een hekel aan. Zero heeft een lengte van ongeveer 1,85 cm. Zijn kleding bestaat voornamelijk uit jeans en lichte denimkleuren. Je zult hem niet snel in felle kleuren zien.
    Beroep/studie: Hij is al een aantal jaren kok. Het was nogal wat voor hem om zo omhoog te werken, maar uiteindelijk is het hem toch gelukt. Hoewel hij uitermate goed kan koken, gooit hij bij zichzelf altijd wat meer zout erin. Ook schrikt hij niet terug voor wat pittiger eten, want daarmee werd hij opgevoed.
    Verdieping: Eerst woonde hij op de eerste verdieping, alleen daar klaagde hij enkel over. Hij vond het maar niets en is uiteindelijk naar de bovenste verhuisd, de vijfde.
    Extra: Zero is een vegetariër, en vindt het leuk om te fotograferen. Hij durft het niet tegen anderen te zeggen, omdat hij denkt dat mensen het niet goed vinden.
    Hij is een roker. Hoewel Zero al erop zit te hameren dat hij eigenlijk wilt stoppen, lukt het hem voor geen meter. Al is het niet veel, hij ergert zich er wel aan. Zero rookt meer sigaren dan sigaretten.
    Daarnaast heeft hij een motor, hij wil niet dat anderen het aanraken, behalve als het echt nodig is.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 22:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij is klaar. Is het goed zo?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes, ik ga hem erbij zetten.


    Your make-up is terrible

    Naam: Nicolas Starke [Nick]
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Nicolas heeft zelf niet door dat hij graag in gezelschap verkeerd van anderen, maar dat is wel zo. Alleen zijn is niets voor hem, dat zit gewoon niet in zijn aard. Hij kan soms overkomen als een people pleaser, omdat hij met veel mensen goed kan opschieten, maar dit is hij niet. Hij staat open voor iedereen, waardoor mensen hem al snel wel mogen. Nicolas is aardig zorgzaam, hij houdt er van om voor mensen te zorgen als zij in de problemen zitten en ze op te beuren als ze chagrijnig zijn. Chagrijnig zul je Nicolas zelden zien, hij heeft vaak een glimlach op zijn gezicht of een twinkeling in zijn ogen. Nicolas zal echte vrienden nooit in de steek laten. Hoewel Nicolas positief is ingesteld kan hij soms ook heel pessimistisch zijn over dingen en ziet hij zelfs het nut van het leven zelf niet meer in. Voor de buitenwereld houdt hij dit verborgen. Dit is een beetje zijn andere kant, waar de meeste mensen echter geen weet van hebben, maar die wel naar voren komt als je vaker met hem omgaat. Over zijn eigen gevoelens praten doet Nicolas zelden, hij luistert veel liever naar anderen, en geeft hen advies, maar zelf vraagt hij zelden om hulp. Hierdoor kropt hij vaak emoties op, die plots naar boven kunnen komen op de meest ongepaste momenten, of ervoor zorgen dat hij zich soms voor alles en iedereen afsluit. Nicolas kan heel charmant zijn als hij in een goede bui is. Hij houdt van avontuur en kan zich soms in avontuurlijke ideeën verliezen, vooral als hij samen is met anderen.

    Uiterlijk: Nicolas is ongeveer 1.75 lang, niet kort, maar ook niet lang dus. Zijn ogen zijn blauw gekleurd, maar neigen naar de grijze kant. Een baartje o.i.d. heeft hij niet, want daar heeft hij een vreselijke hekel aan, hij scheert zich altijd meteen bij het minste of geringste dat op haar lijkt. In dat opzicht is hij heel verzorgt, zijn haar wil hij ook altijd in model hebben. Zijn haar is hazelnootbruin van kleur. Qua kleding en andere uiterlijke verzorgingsdingen is hij heel makkelijk. Voor zijn werk moet hij er netjes uitzien in werkkleding, maar in zijn vrije tijd doet hij het liefste gemakkelijk zittende kleren aan. Het kan hem dan niet heel veel boeien hoe hij eruitziet. Als het echt moet, verschijnt hij in pak, maar dit doet hij enkel en alleen op aandringen van anderen.



    Beroep/studie: Nicolas is arts (in opleiding) en wil graag traumachirurg worden.
    Verdieping: De vijfde verdieping, daar wilde hij altijd al wonen, en na een tijdje heeft hij het voor elkaar gekregen om een appartement te krijgen met een balkon. Hij wilde dit appartement, vooral omdat het een prachtig uitzicht biedt over de rest van New York, en grote ramen heeft waar veel licht doorheen valt.
    Extra: Nicolas is heel erg verslavingsgevoelig, wat soms nogal wat problemen oplevert. Het liefste zou hij altijd uit de buurt blijven van naalden, vanwege zijn vroegere drugsverslaving, maar dit kan gewoonweg niet met het beroep dat hij heeft. Door zijn beroep zwijgt hij als het graf over zijn foute kantjes, maar het ontgaat weinig mensen wel dat hij rookt als een ketter. Hij zit inmiddels wel weer op de goede weg, vooral doordat hij veel werkt in het ziekenhuis, waardoor soms maar weinig afleiding heeft. Langdurige relaties zijn niet echt Nicolas zijn ding, hij durft zich niet aan mensen te binden, al heeft hij dit zelf niet bewust door.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 11:58 ]


    Aan niets denken is ook denken.