• Weet iemand hoe ik mezelf onder controle kan houden?
    Ik ben namelijk supersnel boos en geïrriteerd terwijl ik dat helemaal niet wil.
    En enkel in deze situatie: als mijn vriend en ik hebben afgesproken en ik zit klaar om bij hem te gaan (netjes aangekleed en gedoucht enzo, wat nu geen zekerheid is met de examens) en dan laat hij weten dat ik pas om 9u30 ofzo kan gaan. Terwijl we normaal altijd rond half 8 afspreken. Maar ik moet in de week thuis zijn om 11u, en zeker met de examens wil ik liefst nog wat vroeger thuis zijn. Dus dan is het de moeite niet. En als dat gebeurt, is heel mijn avond verpest. Ik word superboos op hem (en op mezelf) terwijl daar helemaal geen reden voor is aangezien het een perfect begrijpbare reden was (ze hadden namelijk bezoek) Ik begin ook te wenen alsof er iemand dood is, terwijl ik hem gewoon 1 of 2 dagen later dan zie.
    Mijn reactie slaat dus gewoon nergens op. Een klein beetje teleurgesteld zijn lijkt me wel normaal, maar het wenen, boos zijn, en iedereen thuis afsnauwen vind ik overdreven.
    Maar ik kan er precies NIKS aan doen, hoe graag ik ook kalm zou willen blijven.
    Iemand die dit ook soms heeft.
    Of die weet hoe je jezelf kalm en vrolijk houdt?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    EurometerXD schreef:
    gaan weisneusj spele?? rot een ent op plz.

    ik rot nie op voor oe, jonge. jwz.
    Hashirama is too coowl for that ^__^

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    jezus wat gaan jullie kidner8tig doen !,,ikheb geleik en julie wile da aleen maa hebbe, jezus..AKSEPTTEER HET.hierby is deze diksuccie voorbei.en da bepaal ik.


    ruik aan je poep

    Ik kan ook snel geïrriteerd raken, dat ken ik dus wel. Je zegt zelf al met examens te zitten en examens zijn stress. Één va de oorzaken van irritaties kan stress zijn, dit zou het kunnen verklaren. Geef jouw omgeving aan dat je wat sneller geïrriteerd bent door de examenstress, maar dat je het niet zo bedoeld. Het is goed dat je het zelf al aangeeft, dan weet je het van jezelf. Geef je zelf een rustmoment of een time-out als je daar behoefte aan hebt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    EurometerXD schreef:
    jezus wat gaan jullie kidner8tig doen !,,ikheb geleik en julie wile da aleen maa hebbe, jezus..AKSEPTTEER HET.hierby is deze diksuccie voorbei.en da bepaal ik.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    EurometerXD schreef:
    jezus wat gaan jullie kidner8tig doen !,,ikheb geleik en julie wile da aleen maa hebbe, jezus..AKSEPTTEER HET.hierby is deze diksuccie voorbei.en da bepaal ik.


    XD Hhahahahah het spijt me, maar wie ben jij om te bepalen wanneer iets over is of niet? Bij mijn weten ben je geen mod. En sowieso heb je het recht niet om over anderen te bepalen wat ze wel en niet moeten doen. (:

    OT: (ja ik moet OT blijven, wel zo handig) mijn derde optie is om er met iemand over te praten, over hoe je je voelt. Je ouders bijvoorbeeld, die zullen je denk ik wel proberen te begrijpen en te helpen. Misschien helpt dat. (:
    En nu weet ik geen opties meer... :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hashirama schreef:
    (...)



    Hahaha XD
    Of deze dan :p

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    EurometerXD schreef:
    jezus wat gaan jullie kidner8tig doen !,,ikheb geleik en julie wile da aleen maa hebbe, jezus..AKSEPTTEER HET.hierby is deze diksuccie voorbei.en da bepaal ik.

    Wauw, ik zou zelfs nog misschien overwegen je serieus te nemen mocht je niet zo'n gigantische spellingfouten maken. Het lijkt net alsof een zesjarig vervelend kind aan het typen is, wat ook goed het geval kan zijn trouwens. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Wauw, ik zou zelfs nog misschien overwegen je serieus te nemen mocht je niet zo'n gigantische spellingfouten maken. Het lijkt net alsof een zesjarig vervelend kind aan het typen is, wat ook goed het geval kan zijn trouwens. :W


    +1.

    OT; Zoals velen zeiden, uitleggen en tot tien tellen, je even afzonderen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh zo herkenbaar ja..
    Probeer eerst eens tot tien te tellen en probeer de feiten na te gaan in je hoofd.
    Bijvoorbeeld: ''Waarom zou ik boos worden? Ik zie hem over twee dagen en dat is helemaal niet erg.''
    Dat doe ik ook altijd en het helpt wel om rustiger te worden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb precies hetzelfde dus bij deze heb ik geen raad..


    Some people are art and do art at the same time

    EurometerXD schreef:
    jezus wat gaan jullie kidner8tig doen !,,ikheb geleik en julie wile da aleen maa hebbe, jezus..AKSEPTTEER HET.hierby is deze diksuccie voorbei.en da bepaal ik.
    Jij bent duidelijk niet vaak actief op het forum en waarom zou het dom zijn snel geïrriteerd te raken? Het is compleet normaal dat je die periodes hebt hoor! Ik heb een tijdje gehad dat ik altijd wel met IETS wou gooien en liefst nog tegen levende menselijke wezens :Y)

    dus ik denk dat het wel zal overgaan na verloop van tijd

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 16:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EurometerXD schreef:
    gaan weisneusj spele?? rot een ent op plz.

    Oh wil je het spelletje zo spelen?
    Jij bent lekker dom, want je bent supersnel geïrriteerd en boos. please, leer argumenteren


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    EurometerXD schreef:
    jezus wat gaan jullie kidner8tig doen !,,ikheb geleik en julie wile da aleen maa hebbe, jezus..AKSEPTTEER HET.hierby is deze diksuccie voorbei.en da bepaal ik.




    OTOTOT:
    Als je gestresst bent, ben je sowieso al snel geïrriteerd. Stress kan leiden tot slaapproblemen waardoor je overdag's niet zo'n pretje bent. Ik weet niet of jij dat hebt, maar daardoor kan het dus ook komen. Hm, het beste is om familieleden, vrienden en je vriendje vertellen waarom je zo snel geïrriteerd bent. En even vragen of ze er rekening mee kunnen houden.

    Het vreemde is net dat ik niet echt een stressie persoon ben.
    En dat die overdreven reacties enkel komen als mijn vriend dingen afzegt, niet echt bij andere dingen.
    Ik heb het ook als er geen examens ofzo zijn...
    Maar het is waarschijnlijk wel waar dat ik de enige ben die er iets kan aan doen.
    En ik heb er al met mijn vriend over gepraat, dus hij let er wel op, maar soms komen er gewoon dingen tussen die je niet kan voorzien, dat besef ik wel.
    En tot 10 tellen en relativeren doe ik. Dan ben ik nog eventjes kalm hoor, en dan een half uur later barst ik toch in huilen uit...
    Vreemd, maar fijn om te horen dat ik niet de enige ben :)

    En bedankt aan de erg geïrriteerde persoon met de fijne reacties om me eens goed te doen lachen :D


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Sinds ik in 1 weekend tijd te horen heb gekregen dat de moeder van mijn beste vriend ongeneselijk ziek is verklaard en een vriendin van mijn vorige school* abrupt is overleden, besef ik me steeds meer dat je niet alles meer zomaar voor lief moet nemen. Daarom probeer ik zo goed en zo kwaad als het gaat mijn best te doen lief te zijn voor de mensen om wie ik geef als ik geen reden heb om boos op hen te zijn. Dat verdienen ze niet en het kan zomaar afgelopen zijn.

    Beetje deprimerend berichtje, maar dit is wat ik er van denk.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 19:34 ]


    ars moriendi