• Weet iemand hoe ik mezelf onder controle kan houden?
    Ik ben namelijk supersnel boos en geïrriteerd terwijl ik dat helemaal niet wil.
    En enkel in deze situatie: als mijn vriend en ik hebben afgesproken en ik zit klaar om bij hem te gaan (netjes aangekleed en gedoucht enzo, wat nu geen zekerheid is met de examens) en dan laat hij weten dat ik pas om 9u30 ofzo kan gaan. Terwijl we normaal altijd rond half 8 afspreken. Maar ik moet in de week thuis zijn om 11u, en zeker met de examens wil ik liefst nog wat vroeger thuis zijn. Dus dan is het de moeite niet. En als dat gebeurt, is heel mijn avond verpest. Ik word superboos op hem (en op mezelf) terwijl daar helemaal geen reden voor is aangezien het een perfect begrijpbare reden was (ze hadden namelijk bezoek) Ik begin ook te wenen alsof er iemand dood is, terwijl ik hem gewoon 1 of 2 dagen later dan zie.
    Mijn reactie slaat dus gewoon nergens op. Een klein beetje teleurgesteld zijn lijkt me wel normaal, maar het wenen, boos zijn, en iedereen thuis afsnauwen vind ik overdreven.
    Maar ik kan er precies NIKS aan doen, hoe graag ik ook kalm zou willen blijven.
    Iemand die dit ook soms heeft.
    Of die weet hoe je jezelf kalm en vrolijk houdt?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Dat is lastig. Ik ken ook wel iemand die dat heeft. Je kunt zoiets niet stoppen als het al gebeurt is, maar je kunt het wel proberen het te voorkomen. Misschien door al gelijk proberen te begrijpen waarom zoiets gebeurt en het te accepteren, verder zou ik het ook niet weten. Misschien kun je met iemand praten die daar meer verstand van heeft, als het je echt heel erg dwars zit?

    Dat heb ik ook heel erg en mijn psycholoog zegt dat er altijd een aanleiding moet zijn. Stress bijvoorbeeld, dat snap ik wel met je examens. Naja, leg het hem gewoon uit.

    Ik heb eigenlijk precies hetzelfde! Ik weet dus hoe vervelend het kan zijn, want ik ben ook heel snel boos, mijn humeur slaat snel om en ik huil erg veel. Het is misschien stom om te zeggen, maar jij bent eigenlijk de enige die er wat aan kan doen. Het beste is wel om het aan je vriend uit te leggen en erover te praten! Goodluck!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk persoonlijk dat het aan je examens ligt. Ik bijt ook iedereens neus af de laatste dagen omdat ik morgen begin met mijn examens en op loop van de stress.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    supersnel geirriteert
    haahahahah hahahahah dat komt omdat je dom bent !!!!


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    supersnel geirriteert
    haahahahah hahahahah dat komt omdat je dom bent !!!!


    Wat is dat nu weer voor een reactie? ;S

    OT: Misschien helpt het om iets leuks te gaan doen wanneer er iets is dat je ergert? Zodat je een soort ''afleiding'' hebt van de ergenis? Ik weet niet of het helpt, het is maar een idee. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    EurometerXD schreef:
    supersnel geirriteert
    haahahahah hahahahah dat komt omdat je dom bent !!!!


    Gelukkig kan je om jezelf lachen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik heb gwn geleik daar kunne julie nie tege op !!!!


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    ik heb gwn geleik daar kunne julie nie tege op !!!!


    Zorg alsjeblieft dat je spelling een beetje correct is.
    En verder snap ik er niet wat je gelijk hebt? Want ik ken geen domme mensen en ik vind niet dat je mensen zomaar uit mag schelden voor ''dom'' of wat dan ook zonder reden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    EurometerXD schreef:
    ik heb gwn geleik daar kunne julie nie tege op !!!!


    Spelling en gramatika gewijs zeker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    k schryv hoe ik wil !!, ik heb dieslexxie een harde dieslexie dus doe normmal aub !!!, en ik heb GELEIK niemant raakd supersnel geirriteer als je di doet dan ben je gwn dom punt uit.


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    k schryv hoe ik wil !!, ik heb dieslexxie een harde dieslexie dus doe normmal aub !!!, en ik heb GELEIK niemant raakd supersnel geirriteer als je di doet dan ben je gwn dom punt uit.


    No offence maar ondanks je dyslexie zul je sommige woorden heus wel goed kúnnen schrijven. Typ het anders eerst in word, en dan met spellingscontrole, dan lijkt het tenminste nog een béétje. (:

    En als iemand geirriteerd raakt is dit geen vorm van domheid. Domheid heeft met je IQ te maken en again, er zijn geen domme mensen. Alleen mensen met een wat lager IQ maar daar kunnen deze mensen ook niks aan doen.
    Geirriteerdheid heeft echter níks te maken met het IQ, lijkt mij.

    Dus nee, in mijn ogen heb je geen gelijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    gaan weisneusj spele?? rot een ent op plz.


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    gaan weisneusj spele?? rot een ent op plz.


    Een ietwat minder grove taal zou ik erg waarderen, dankje. (:

    OT: Als je erg snel geirriteerd raakt, is het misschien een idee om je irritaties op te schrijven. Je schrijft het zegmaar van je af. Misschien dat je er wat kalmer van word. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er zelf ook problemen mee


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'