• Gisteren had ik een presentatie over de War on Drugs en ik moest als enige uit de klas alleen presenteren. -Oneven aantal en het móést in tweetallen of alleen. Met z'n drieën kon helaas niet-
    Een jongen die ik nooit spreek, Tim, zat achter me en had voor mij een presentatie over kern- en windenergie, samen met zijn vriend. Tim mopperde toen ze klaar waren dat het superslecht ging, terwijl ze het eigenlijk best wel goed deden. Nu ben ik zo'n iemand die dat dan ook wel zegt, waardoor hij nogal verbaasd was.
    Toen mijn naam werd opgelezen en ik, nogal nerveus, opstond vroeg Tim zacht aan me met wie ik het samen deed. Ik wuifde het weg, als teken dat ik alleen was. Terwijl ik mijn powerpoint opende ging Tim plotseling heel relaxt naast me staan, tegen het bord aangeleund. Sissend vroeg ik wat hij in hemelsnaam aan het doen was, waarop hij antwoordde dat hij naast me bleef staan zodat ik niet alleen stond.
    Ik was even oprecht verbaasd, want ik sprak hem nauwelijks. Het blijft leuk dat sommige mensen zoiets aardigs doen, gewoon omdat ze dat kunnen.
    Heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt, wat je absoluut niet verwachtte?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is echt superaardig eigenlijk. Zo moeten er meer mensen zijn.


    Your make-up is terrible

    Oh, dat is wel 'lief' ^^

    Ik heb in de tweede meegemaakt dat ik iets van begrippen voor de hele klas zou doen en toen kreeg ik een 'Bedankt' van de hele klas (alsin: sommige mensen zeiden: 'Dankjewel Sofie, fijn dat je dat doet.'). 't Klinkt heel simpel, maar ik zat het jaar daarvoor in een klas waar ik totaal niet geaccepteerd werd, dus dan is dit een hele verandering ;P
    Oh, in datzelfde jaar had ik ook iets 'grappigs' meegemaakt. Ik had m'n bril laten vallen in de gymles en toen had ik in de les mijn bril niet op, omdat hij een béétje scheef was. Zei een jongen opeens: 'Hé, waar is je bril?'
    'Ja, die was gevallen, was helemaal scheef.'
    'Oh. Je hebt mooie ogen.'
    Ik was helemaal verbluft. Ik weet nog steeds niet of hij het meende of niet...


    Deep inside, I've never felt alive

    Cas schreef:
    Dat is echt superaardig eigenlijk. Zo moeten er meer mensen zijn.

    Precies 8D
    En nee, ik heb nooit zoiets meegemaakt. Spijtig genoeg.


    Some people are art and do art at the same time

    Awwwww dat is echt lief!


    Life is hard and then we die

    Mm, ik had toevallig vandaag mijn boekbespreking. En ik was de enige die hem vandaag moest houden waardoor ik superzenuwachtig was. Toen een meisje -die ik niet echt mag- zei dat ik het superslecht had uitgelegd, ging meteen de hele klas daar tegenin. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 18:00 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Awwwww dat is echt lief!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Barbas schreef:
    Oh, dat is wel 'lief' ^^

    Ik heb in de tweede meegemaakt dat ik iets van begrippen voor de hele klas zou doen en toen kreeg ik een 'Bedankt' van de hele klas (alsin: sommige mensen zeiden: 'Dankjewel Sofie, fijn dat je dat doet.'). 't Klinkt heel simpel, maar ik zat het jaar daarvoor in een klas waar ik totaal niet geaccepteerd werd, dus dan is dit een hele verandering ;P
    Oh, in datzelfde jaar had ik ook iets 'grappigs' meegemaakt. Ik had m'n bril laten vallen in de gymles en toen had ik in de les mijn bril niet op, omdat hij een béétje scheef was. Zei een jongen opeens: 'Hé, waar is je bril?'
    'Ja, die was gevallen, was helemaal scheef.'
    'Oh. Je hebt mooie ogen.'
    Ik was helemaal verbluft. Ik weet nog steeds niet of hij het meende of niet...

    Ik ben dus ook niet echt bekend in mijn klas. Ze waren een keer vergeten dat ik ook mee was op de excursie, en ze hadden me bijna achtergelaten in Den Haag :')
    Maar dat is ook leuk :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Echt super lief,, ja heb zelf wel mee gemaakt, omdat het meisje ziek was waarmee ik moest presenteren..
    Kwam de leukste en lekkerste jongen van de klas me helpen omdat zijn maatje ook ziek was.
    En we hadden allemaal zelfde onderwerp dus toen mocht ik met hem samen doen..
    Echt was wel leuk...
    Dit soort dingen moet vaker gebeuren, ook al is het alleen al voor het gevoel dat je niet alleen bent..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Ik ben dus ook niet echt bekend in mijn klas. Ze waren een keer vergeten dat ik ook mee was op de excursie, en ze hadden me bijna achtergelaten in Den Haag :')
    Maar dat is ook leuk :3


    Awh, als je nog een keer verdwaald raakt, roep mij maar! Ik ken wel alle hoeken van Den Haag ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cas schreef:
    Dat is echt superaardig eigenlijk. Zo moeten er meer mensen zijn.


    Do what people say you can't.

    Haha, wat schattig ^^.


    i put the fun in funeral

    Dat is echt ontzettend schattig (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat is echt aardig van hem! Ik zelf weet niet zo snel iets te bedenken..


    I still think of the guitar bible.

    Dat is echt super aardig! Er zijn echt van die mensen die gewoon lief voor mensen kunnen zijn zonder er iets voor terug te vragen. Echt superlief.


    Tijd voor koffie.

    Naa'aahw.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28