• Is het aantal keer dat ik 21 guns van Green Day al heb afgespeeld vandaag. Ik ben gewoon verslaafd aan dat liedje. Zijn jullie ook zo verslaafd aan een liedje dat je het gewoon heel de dag door zou willen horen? ;D


    Only losers can act the way you do

    Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.
    Dan stop ik er maar mee want ik wil dat liedje binnenkort ook nog leuk vinden (krul)


    Only losers can act the way you do

    Jah dat heb ik ook.Helaas vind mijn vriendin die op de dag dan op bezoek is niet zo leuk als ik...Alle eerst vind ze het wel leuk maar na en tijd word ze het zat terwijl ik het nog even luid en vrolijk meezingg:Y)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    In you Shadow (I can shine) van TH is gewoon te verslavend. Vandaag 50 keer afgespeeld.


    -

    Yankee schreef:
    Ja, maar eigenlijk moet je dat niet doen, want mijn ervaring is dan dat je het liedje op het laatst niet meer leuk vind en dat is jammer van 't liedje.

    Ja, dat heb ik ook.


    As We're Living By The Bass Line

    Soms, maar niet zoveel keer achter elkaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Down
    Drop it Low
    Written on her


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik doe dat ook maar als ik dat te veel doe dan ben ik dat liedje een beetje beu.
    Dan luister ik dat liedje een tijdje niet meer en dan weer wel en dan doe ik nét hetzelfde. :'D

    jah ik ben sinds gisteren verslaafd aan dat liedje Eisblumen van Eisblume x'D Ik heb die ook al bijna 100x geluistert X'D


    Life is more than that you eyes can see

    Ik luister veel naar Tom dice - too late.


    -

    Ik luister ontzettend veel naar My Immortal van Evanescence
    ik kan het blijven luisteren
    het is gewoon te mooi om niet meer leuk te vinden :Y)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Russian Roulette van Rihanna !
    Dat liedje is geweldig! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kan niet één liedje de hele dag luisteren. En 21 one guns is eigenlijk best een kut lied de tekst is wel mooi enzo maar voor de rest vind ik hem niet geweldig. Wij moeten die zingen met muziek. o.o'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij is echt mooooi <3
    Ja, dat doe ik ook heel vaak. Het nadeel is dan, dat als ik hem nog eens luister dat ik hem dat opeens niet meer leuk vind.
    -vaag uitgelegt-

    Dat heb ik ook altijd ;p, maar als je het liedje niet meer leuk vindt dan zoek je een nieuw liedje (:

    The future presidents - The world keeps changing.


    www.sunrized.blogspot.com