• Vroeger downloadde ik altijd films op mijn laptop via piratebay en dan met uTorrent.
    Alleen nu heb ik een nieuwe laptop en die wil echt zo veel mogelijk virus vrij houden. Nu is mijn vraag, geeft piratebay veel virussen via uTorrent?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan ook torrentz gebruiken.
    Die is geloof ik wel veilig. En dan via daar torrenthound gebruiken. Die gebruikt mn stiefzus tenminste altijd.


    Stenenlikker

    Ligt eraan of 'ie verified is (de torrent van piratebay dan) , maar ik weet 't ook niet precies.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 22:58 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nog nooit een virus mee gekregen eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Jup, je kan beter die 1337 (?) gebruiken, die kan je gewoon gebruiken via torrentz.com, en dan zet 'ie hem automatisch over naar uTorrent.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 22:59 ]

    Sempra schreef:
    Jup, je kan beter die 1337 (?) gebruiken, die kan je gewoon gebruiken via torrentz.com, en dan zet 'ie hem automatisch over naar uTorrent.


    En dat is precies, als ik vragen mag?


    "Ignite, my love. Ignite."

    isohunt.com = baas.


    No growth of the heart is ever a waste

    ImAwesome schreef:
    (...)

    En dat is precies, als ik vragen mag?


    Als je films wilt downloaden ga je toch altijd eerst naar Torrentz.com?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:16 ]

    Pardon mensen. Website's geven geen virussen. Uploaders doen dat. Dus vertellen welke website beter is, is alsof je zegt dat een geweer je overvalt.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Pardon mensen. Website's geven geen virussen. Uploaders doen dat. Dus vertellen welke website beter is, is alsof je zegt dat een geweer je overvalt.


    Ja, hier stond dat de torrents virussen geeft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sempra schreef:
    (...)

    Als je films wolt downloaden ga je toch altijd eerst naar Torrentz.com?


    Nee, ik ga gelijk naar piratebay.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee, ik ga gelijk naar piratebay.


    Oh, nou je kan ook naar Torrentz.com gaan. Daar heb je keuzen uit duizende websites. In het zoekbalkje typ je een film in die je wilt. Dan klik je een van de suggesties aan en dan op 1337 c;

    De torrent bepaald of jij een virus binnenhaalt of niet, dat heeft niks te maken met welke downloader jij gebruikt. Torrents kunnen virussen geven, maar als jij van Piratebay een torrent haalt met een paar honderduizend downloads en honderden seeders dan kan je er met enige zekerheid vanuit gaan dat het virus vrij is.

    Gewoon een goede virusscanner gebruiken en je bent hoe dan ook veilig i.e. Malwarebytes Anti-Malware

    DarkSavior schreef:
    Pardon mensen. Website's geven geen virussen. Uploaders doen dat. Dus vertellen welke website beter is, is alsof je zegt dat een geweer je overvalt.

    De ene website controleert en houdt zijn torrents beter geupdate dan de andere, je kan dus wel zeker zeggen dat website A virusveiliger is dan website B.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    De torrent bepaald of jij een virus binnenhaalt of niet, dat heeft niks te maken met welke downloader jij gebruikt. Torrents kunnen virussen geven, maar als jij van Piratebay een torrent haalt met een paar honderduizend downloads en honderden seeders dan kan je er met enige zekerheid vanuit gaan dat het virus vrij is.

    Gewoon een goede virusscanner gebruiken en je bent hoe dan ook veilig i.e. Malwarebytes Anti-Malware

    (...)
    De ene website controleert en houdt zijn torrents beter geupdate dan de andere, je kan dus wel zeker zeggen dat website A virusveiliger is dan website B.

    Dan ligt het alsnog aan de torrent. Ook al controleert een website nog zo goed, het kan altijd mis gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan ligt het alsnog aan de torrent. Ook al controleert een website nog zo goed, het kan altijd mis gaan.

    Natuurlijk, niks is 100% zeker. Dat betekent niet dat het onzin is om te zeggen dat de ene website beter is dan de andere.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!