• Hallo iedereen,

    Ik ben een grote fan van Dramione en Perciver, maar sinds kort ook van Nevuna (Neville x Luna).Ik heb heel Q afgespeurd, maar blijkbaar is er zeer weinig Nevunalectuur tevinden, die bovendien nogal onrecent is. Mijn vraag is dus: wie vind er hier nog allemaal dat Neville en Luna een enorm schattig koppel zijn?

    Ik heb trouwens een Nevuna story gemaakt (dear Luna), hebben jullie er nog -recente- stories geschreven? Zeg het hier eventjes (:.
    Misschien kunnen we een lijst maken, al ben ik daar nu een beetje lui voor aangezien ik op mobiel zit.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 14:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik had het nog niet echt bekeken zo hun twee samen, maar ik denk idd wel dat ze een schattig koppeltje zouden zijn

    Maar ik ship nooit mensen xp

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:54 ]


    16 - 09 - '17

    Ik weet dat Square er eentje heeft. Van dit liedje :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik, ik, ik! (: I ship it haha.

    Ik schrijf overigens geen HP verhalen, maar zal bij die van jou wel even een kijkje nemen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Haha, nee, hier is sowieso een tweede! Ik heb verder geen idee van stories over hen op Q, maar ik dacht dat Square er een heeft.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ship ze, maar ik ship ze niet zó erg (zoals Perciver wel) om er een story over te maken... :')
    Ergens vind ik het ook gewoon logisch dat die twee bij elkaar horen dus bedenk ik mij gewoon zelf dat ze dat ook doen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Ik ship ze, maar ik ship ze niet zó erg (zoals Perciver wel) om er een story over te maken... :')
    Ergens vind ik het ook gewoon logisch dat die twee bij elkaar horen dus bedenk ik mij gewoon zelf dat ze dat ook doen. :3


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind dat ze bij elkaar horen dus ja.


    26 - 02 - '16

    Ze zijn op zich wel schattig, maar ik ship ze niet echt. Geef mij maar Romione. :p


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Ze zijn op zich wel schattig, maar ik ship ze niet echt. Geef mij maar Romione. :p


    Neeeheeee niet Romione maar Ronanda! :3

    Ron + Ik (Yolanda) <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Neeeheeee niet Romione maar Ronanda! :3

    Ron + Ik (Yolanda) <3


    Haha ja dat kan ook he?:Y)

    Ik ben niet zo van de zelf verzonnen koppels.
    But why did i have a story about Loena and Draco? I dunno(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    (...)

    Haha ja dat kan ook he?:Y)

    Ik ben niet zo van de zelf verzonnen koppels.
    But why did i have a story about Loena and Draco? I dunno(cat)


    Jup, dat kan ook!

    oeeeeeh nu ben ik benieuwd! Wie shipt nogmeer Ronanda? :3

    Je hebt een story over Loena en Draco..? Wauw, dat is.. interessant. Ik ga kijken! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Neeeheeee niet Romione maar Ronanda! :3

    Ron + Ik (Yolanda) <3

    Hmm, nope.:Y)


    Take me to wonderland

    Ik dacht trouwens dat het Nuna was, de ship naam


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Imber schreef:
    (...)
    Hmm, nope.:Y)


    Jewel! :c

    x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze zouden wel schattig zijn ja, maar ik ship ze niet samen. Ik ship niemand, eigenlijk feitelijk.


    Ex astris, sciencia