• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    ( :3 mon topics ,post straks )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics.^^]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Mijn topics)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {mijn topics}


    On wednesdays we wear black

    {Mijn topics}


    First things first, but not necessarily in that order

    Valentine Rose Firenze
    Met grote passen liep ik richting kamer 2.
    Het was een grote kamer had ik gehoord. Ergens vond ik dat wel balen ,omdat ik dan niet veel privacy zou hebben. Met mijn koffer achter me aan kijk ik om me heen. Mijn blonde lokken ,gaan vrolijk op en neer terwijl ik wandel. Als ik de kamer vind kijk ik binnen en zie ik dat ik een van de eersten ben. Ik had dit best wel gemist ,ookal zat ik hier nog maar een jaar,maar ik ben blij dat ik mijn tweede jaar hier ook kan doen.
    Ik check nog even of mijn uniform goed zit en loop dan langs de bedden. Als ik een bed vind bij het raamkozijn ,drop ik er mijn valies op.
    Vaak keek ik naar buiten als ik veel te vroeg wakker werd en nu ik hier als een van de eersten was ,profiteerde ik ervan. Neuriënd open ik mijn valies. Veel kleren zaten er niet in ,omdat we een uniform moesten dragen. Dat vond ik best balen ,want nu kon ik mijn nieuwe outfits niet meer dragen.
    Ik plof me neer op mijn bed en maak een vlecht in mijn haar straks ging ik wel eens ronddwalen.

    (Ik post later met Dylan ,en wie Valentine wil ontmoeten mag ^^ )

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 18:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {mijn topics}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Elliot Sword
    Met zijn hoofd in zijn handen zat Elliot in zijn nieuwe kamer op zijn nieuwe bed, en zijn dag kon niet slechter gaan.
    Wat had hij ooit gedaan om hier te komen? Oke streep dat door, natuurlijk wist hij wel wat hij fout had gedaan maar dan als nog kon hij niet geloven dat zijn bloed eigen moeder hem naar deze school had gestuurd. Voor zijn eigen bestwil had ze gezegd. Hij kon haar stem nu nog in zijn hoofd horen, zo hard had ze wel geschreeuwd.
    Langzaam haalde hij zijn handen van zijn gezicht en stond zuchtend op waarna hij naar de deur liep en de deur zachtjes opendeed. Ookal mistte Elliot iedereen thuis, zijn vrienden, de meiden, en zijn moeder, nu hij hier toch was kon hij er maar beter wat van maken. Hij liep door de deur waarna hij zijn chagerijne humeur gelijk benadrukte door de deur met een harde knal dicht te gooien. Oke waar kon je roken? Dat ging hij maar eens eerst uitzoeken.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 20:38 ]


    On wednesdays we wear black

    Fleeko schreef:
    Valentine Rose Firenze
    Met grote passen liep ik richting kamer 2.
    Het was een grote kamer had ik gehoord. Ergens vond ik dat wel balen ,omdat ik dan niet veel privacy zou hebben. Met mijn koffer achter me aan kijk ik om me heen. Mijn blonde lokken ,gaan vrolijk op en neer terwijl ik wandel. Als ik de kamer vind kijk ik binnen en zie ik dat ik een van de eersten ben. Ik had dit best wel gemist ,ookal zat ik hier nog maar een jaar,maar ik ben blij dat ik mijn tweede jaar hier ook kan doen.
    Ik check nog even of mijn uniform goed zit en loop dan langs de bedden. Als ik een bed vind bij het raamkozijn ,drop ik er mijn valies op.
    Vaak keek ik naar buiten als ik veel te vroeg wakker werd en nu ik hier als een van de eersten was ,profiteerde ik ervan. Neuriënd open ik mijn valies. Veel kleren zaten er niet in ,omdat we een uniform moesten dragen. Dat vond ik best balen ,want nu kon ik mijn nieuwe outfits niet meer dragen.
    Ik plof me neer op mijn bed en maak een vlecht in mijn haar straks ging ik wel eens ronddwalen.

    (Ik post later met Dylan ,en wie Valentine wil ontmoeten mag ^^ )


    {ik wil wel een van jou personage's ontmoeten? :)}


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (...)

    {ik wil wel een van jou personage's ontmoeten? :)}

    ( :3 Wie wil je ontmoeten? Dan stuur ik die dan wel op je personage af ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Uh.... Is Dylan oke? Ik heb Elliot en Emilia, kies maar :) Elliot is nu iniedergeval ergens op zoek naar een plek om te roken dus die loopt ergens in de hallen, en Emilia moet ik nog tot leven wekken xd)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 20:45 ]


    On wednesdays we wear black

    Carmela Abby Sciuto
    langzaam loop ik door het grote gebouw op zoek naar kamer 1. Dit is mijn eerste jaar hier op deze school en ik ben bang dat ik elk moment gaan verdwalen. En ik heb ook nog eens geen kaart gekregen. ik weet alleen dat ik mijn uniform aan moet en nog wat andere regels waar ik me aan moet houden. ik loop nog eens door op zoek naar de gang met de kamers, maar kan nog steeds niets vinden. ook zie ik geen enkel persoon die mij de weg kan wijzen. ik ga weer naar de gang in de hoop dat ik daar kan blijven zitten tot er iemand komt die me hopelijk de weg kan wijzen. terwijl ik daar zit te wachten pak ik mijn rooster uit mijn tas. 7:30 opstaan verschrikkelijk, ik weet dat ik thuis nog iets eerder op moest staan, maar ik had gehoopt dat ik hier toch wel tot 7:45 kon blijven liggen, maar nee hoor.

    (is er iemand die Carmela de weg naar kamer 1 kan wijzen?)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dylan Ethan Mc.Down
    Ik loop wat door de gigantische hallen van deze school. Ik vond het hier echt zo geweldig en ik voelde me hier ook thuis ik zat hier nu al zo’n 3/4 jaar ofzo.
    Met mijn handen in mijn broekzakken slenter ik war rond ,naar buiten. Ik had niet zo’n zin om te rennen ,maar lekker alles op mijn gemakje doen ging ook.
    Kijk even naar de grond en ga eens lekker kinderachtig bezig zijn om ,te lijnen niet te raken. Ik ben zo gefocust ,dat ik niet door heb dat ik tegen iemand bots. Een jongen ,die er groter en gevaarlijk uitziet dan mezelf.
    “Euh sorry,ik keek niet uit. Verontschuldig ik me aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Jackson Simons


    Ik wandel relaxt door de gangen van de school. Ik ben zo opgelucht dat ik naar deze school ben gekomen, ik bedoel, ik had toch altijd maar problemen. Rare dingen zoals vreemde stijgingen van het water in het toilet. Of het te snel rennen wanneer ik bijna een les miste en ik vijf gangen verder was. Toen ik dat aan mijn moeder vertelde, god wat was dat? Ze leek wel in overdrive te gaan. In een wip had ze mijn koffers gepakt en reden we naar hier, waar me werd uitgelegd waar die vreemde dingen vandaan kwamen. Nu ja ik hou van de lessen, vooral het watersturen dan. Het is alsof ik uit de zee besta als ik dat doe. Ik wandel verder benieuwd naar de nieuwe leerlingen dit jaar.

    (Iemand die hem wilt meeten :Y))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [@SeaweedBrain Carmela wel (flower)]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet