Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Dat had ik ook altijd, haha. Maar nu vind ik het leuk, ik krijg er energie van, het is geweldig om de resultaten te zien, ik ben gewoon voor het eerst in mijn leven vrijwillig actief. 8D
Ik hoop dat ik het ook ooit leuk zal gaan vinden, tot die tijd ga ik mezelf volstoppen met chocola en me in een donker hoekje verstoppen deze zomer wanneer mensen me vragen te gaan zwemmen oid.
Ik hoop dat ik het ook ooit leuk zal gaan vinden, tot die tijd ga ik mezelf volstoppen met chocola en me in een donker hoekje verstoppen deze zomer wanneer mensen me vragen te gaan zwemmen oid.
Chocola... Mehe ik wil best af en toe met je ruilen eigenlijk.
Argh, vervelende iPad óf Quizlet die de foto's van de iPad omgedraait upload op Quizlet en tijdens opnieuw uploaden wéér alles omdraait! Bugger the hell off!
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Ik heb echt een geweldige avond gehad met mijn broer (: normaal gesproken moet ik om 10 uur al naar bed en nu kwam ik pas om kwart voor 11 thuis haha ^^
Lekker warm. *O* Ik hoop dat mijn enkel en knie zo normaal doen, lekker stukje fietsen en misschien nog even lopen. Hum, ik ben te actief als het warm is volgens mij.