• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cas schreef:
    (...)

    Dat had ik ook altijd, haha. Maar nu vind ik het leuk, ik krijg er energie van, het is geweldig om de resultaten te zien, ik ben gewoon voor het eerst in mijn leven vrijwillig actief. 8D


    Ik hoop dat ik het ook ooit leuk zal gaan vinden, tot die tijd ga ik mezelf volstoppen met chocola en me in een donker hoekje verstoppen deze zomer wanneer mensen me vragen te gaan zwemmen oid.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ik het ook ooit leuk zal gaan vinden, tot die tijd ga ik mezelf volstoppen met chocola en me in een donker hoekje verstoppen deze zomer wanneer mensen me vragen te gaan zwemmen oid.

    Chocola... Mehe ik wil best af en toe met je ruilen eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik ben best wel vrolijk, geen idee hoe het komt...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Argh, vervelende iPad óf Quizlet die de foto's van de iPad omgedraait upload op Quizlet en tijdens opnieuw uploaden wéér alles omdraait! Bugger the hell off!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb echt een geweldige avond gehad met mijn broer (: normaal gesproken moet ik om 10 uur al naar bed en nu kwam ik pas om kwart voor 11 thuis haha ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morgen de laatste volledige schooldag. Het jaar is echt voorbijgevlogen. Ik had met plezier nog een paar maand geweest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I don't fucking know, okay?!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 23:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaaaawh. Ik vind Leonardo diCaprio echt zo'n schatje, maar hij was zo zielig in deze film. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Opeens besef je dat je door meer mensen in de gaten werd gehouden dan gedacht.


    •*• Lululu •*•

    Pff, nog twee weken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nu hopen dat het zulk lekker weer word morgen, aangezien ik dan in Walibi ben_O_

    Nog 2,5 week en dan nog 1,5 bullshit week en daarna vakantieeee (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bijna weekend :D!!!


    If you want something you will have to fight for it. It doesn't knock on your door saying: "hello I am succes."

    Omg. Dit weer is te warm om nog verder te kunnen slapen. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lekker warm. *O* Ik hoop dat mijn enkel en knie zo normaal doen, lekker stukje fietsen en misschien nog even lopen. Hum, ik ben te actief als het warm is volgens mij.


    Your make-up is terrible