• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leuk als je ouders gewoon over je praten terwijl je in de kamer ernaast zit. Echt slim zijn ze blijkbaar niet.

    OMFG, waar is mijn taakbalk heen??????!?!??!?!??!?!?!


    Some people are art and do art at the same time

    Zon, laptop en kaas. Wat wil een mens nog meer.


    i put the fun in funeral

    Oh, crapass, ik hoop niet dat die jongen in mijn klas hoorde dat ik dat tegen mijn lerares zei, want dat wou ik juist verborgen houden, MWEH, ik ben echt niet tactisch bezig, bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn nieuwe aankopen zijn geweldig, nja 'aankopen' ze zijn binnen gekomen na 2/3 weken wachten c:

    Ik begin bruin te worden. :Y) Normaal word ik dat nooit.


    Your make-up is terrible

    IJsje halen straks! (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    Oefenen, oefenen, oefenen en vanavond lekker BBQen. Livin' the good life.


    We need a bigger boat.

    yes ik kan eindelijk mn nagels lakken met m'n linker hand :'D En nog netjes ook!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 17:07 ]

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk weekend heb T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoge Hotelschool is ziek gaaf!! Hopelijk kan ik daar in 2015 heen :D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben bruin aan het worden. Hopelijk blijft het weer zo. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn taakbalk! It's back! Oh yeaaahhh *O*


    Some people are art and do art at the same time

    zonet voor het eerst dit jaar weer gezeild! Was echt heerlijk. Goede wind en heerlijk weer. Had ik echt even nodig!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:38 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn keel doet gewoon alwéér pijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered