• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vinter schreef:
    (...)

    Jij houdt écht van hardlopen zeg o.o

    Het is ook heel leuk hoor *O*

    OT: Damn, dovenspraak is echt moeilijk. Ik hoop maar dat Nikki's gehoor nog een paar jaar volhoudt, zodat ik het kan leren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn accordeon! NOOOOO!! :O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    Mijn accordeon! NOOOOO!! :O



    Mijn kat zit echt zoveel met die linten te prutsen. :'D

    OT: ARGH DIT IS GEWOON ZO FUCKING FRUSTREREND. And I love my mom for helping, but anyway. It doesn't matter. :/ Ik voel me er gewoon zoooo slecht bij. D:


    help

    Vinter schreef:
    (...)

    Jij houdt écht van hardlopen zeg o.o


    Maar het is ook leuk! In mijn eentje vind ik er niet zoveel aan, maar met anderen is het echt leuk om te doen.


    Your make-up is terrible

    Rydel schreef:
    (...)

    Mijn kat zit echt zoveel met die linten te prutsen. :'D

    OT: ARGH DIT IS GEWOON ZO FUCKING FRUSTREREND. And I love my mom for helping, but anyway. It doesn't matter. :/ Ik voel me er gewoon zoooo slecht bij. D:


    Hahahah jaaaa dat vinden ze ook leuk idd! Hahahah :')
    Op het moment zitten onze kittens aan de andere kant van de kamer helemaal heen en weer te rennen en zo'n pingpong balletje achterna te gaan. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Hahahah jaaaa dat vinden ze ook leuk idd! Hahahah :')
    Op het moment zitten onze kittens aan de andere kant van de kamer helemaal heen en weer te rennen en zo'n pingpong balletje achterna te gaan. :')


    Da's echt zo megaschattig!


    help

    Cas schreef:
    (...)

    Maar het is ook leuk! In mijn eentje vind ik er niet zoveel aan, maar met anderen is het echt leuk om te doen.


    Als ik ervan ga zweten en er moe van wordt, vind ik het automatisch niet leuk 8D.(op uitzondering van erotisch getinte handelingen)


    i put the fun in funeral

    Eindelijk weer een beetje inspiratie :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vinter schreef:
    (...)

    Als ik ervan ga zweten en er moe van wordt, vind ik het automatisch niet leuk 8D.(op uitzondering van erotisch getinte handelingen)


    Dat had ik ook altijd, haha. Maar nu vind ik het leuk, ik krijg er energie van, het is geweldig om de resultaten te zien, ik ben gewoon voor het eerst in mijn leven vrijwillig actief. 8D


    Your make-up is terrible

    Damn, waarom durf ik hem niet mee uit te vragen? :(


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik ben zóóó blij dat ik weer thuis ben!


    26 - 02 - '16

    Ga weg, writersblock. Ik vind jou niet lief. Inspiratie, waar zit je? I don't bite, my dear.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik word helemaal vrolijk van praten met mensen. (:


    26 - 02 - '16

    Rydel schreef:
    (...)

    Da's echt zo megaschattig!


    Jaa idd! Wel erg jammer dat het donker is in de woonkamer, nu lukken mijn foto's niet en ik weet niet hoe ik ze lichter kan krijgen. Flits heb ik al.







    OT: Ik heb zin om te schrijven, laat ik dat strakjes maar eventjes doen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Jaa idd! Wel erg jammer dat het donker is in de woonkamer, nu lukken mijn foto's niet en ik weet niet hoe ik ze lichter kan krijgen. Flits heb ik al.







    OT: Ik heb zin om te schrijven, laat ik dat strakjes maar eventjes doen. (:


    Awwh, schattig!


    26 - 02 - '16