• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, geen zin in leren. Stomme toetsen D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb je wel door :Y) En ik hoop dat mijn GM probleem snel opgelost wordt D: Ik wil weer de awesome emoticons kunnen gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aargh D: wth did i dooo ? i didnt say or want anything like that , not at Alll..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik zou zo graag goed kunnen dansen. *O*


    You are beautiful, you are love.

    Hmm, weeral niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Folklore schreef:
    Ik zou zo graag goed kunnen dansen. *O*

    Me too :Y) Maar als ik dan toch al iets zou moeten kiezen, ga ik toch voor het kunnen performen van een grunt. That would be so awesome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aerion schreef:
    (...)

    POPCORN-TIME :Y)

    OT: Seriously, waarom denken die gekken allemaal dat ik op sex uit ben? O.o


    Sibyllin schreef:
    Asdfghjkl.
    Ongelooflijk 8D


    Destined schreef:
    Volgens mij loopt er een losgelopen gek rond op Q wie geen woord correct Nederlands kan spellen :X

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Shit, volgens mij word ik verkouden, bedankt Alisa D:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Me too :Y) Maar als ik dan toch al iets zou moeten kiezen, ga ik toch voor het kunnen performen van een grunt. That would be so awesome.

    Da's ook leuk haha, kun je in een metalbandje. Tja, zo zullen er altijd van die dingen blijven die we misschien wel nooit zullen leren. xd Ik zou ook wel willen dat ik goed piano kon spelen. Net zo goed als sommige chinezen van 4 jaar, damn.


    You are beautiful, you are love.

    Abo's verliezen is niet leuk. (no_chears)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ugh, al dat regelen. Kom op, ik heb ook schoolwerk te doen hoor


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn benen doen pijn en ik wil zo graag nog eens hardlopen. x_x


    Your make-up is terrible

    Stop er gewoon mee, en maak jezelf niet belachelijk, kerel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sofinite schreef:



    Ik wil dit ook doen :'D


    MIRANDA


    i put the fun in funeral

    Ik ga een RPG beginnen waar alleen maar mannen in kunnen, zodat mensen eindelijk ophouden met hun gezeik dat ze alleen vrouwen willen spelen en geen man kunnen spelen.


    Your make-up is terrible