• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cas schreef:
    Lekker warm. *O* Ik hoop dat mijn enkel en knie zo normaal doen, lekker stukje fietsen en misschien nog even lopen. Hum, ik ben te actief als het warm is volgens mij.

    Ja, ja dat ben je :Y) Hopelijk laat je mij vanavond een beetje met rust, want ik zal echt moe zijn xd

    OT: Het project gaat nu eindelijk eens redelijk goed. Ook al is het een project voor 4 personen en doen wij het met zijn tweeën.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 10:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil niet meer studeren. *kruipt in hoekje en huilt zachtjes*


    I am an idiot, I move.

    De examens zijn officieel begonnen, en waarmee vieren we dat? Nieuwe kleren, nieuwe ring, nieuwe handtas en heel veel zon :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WTF. Een jongen uit mijn klas heeft geen schoenen aan omdat zijn schoenen te warm zijn voor dit weer. Hij is zonder schoenen naar school gekomen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    WTF. Een jongen uit mijn klas heeft geen schoenen aan omdat zijn schoenen te warm zijn voor dit weer. Hij is zonder schoenen naar school gekomen.



    Oke, wauw, dat is gewoon raar haha.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Jeuj, straks weer een gesprek... Maar vandaag kan ze me in ieder geval niet verwijten dat ik achter loop en nog te veel moet doen om het te halen. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nog minder dan een week te gaan. Ik wil dat diploma echt zoooooo graag. Er is echt niets liever dat ik wil. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Argh, bijna elke vrijdag verpunk jij mijn het-is-eindelijk-weekend-gevoel tijdens mijn laatste uur wiskunde, echt mens, geef dan gewoon goed les en leg normaal uit. Dan wordt ik niet zo chagrijnig. Lichtpuntje: ik heb een 8,0 voor mijn repetitie Duits. Drie maal scheepswerf voor mejuffrouw Myke. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Licet schreef:
    WTF. Een jongen uit mijn klas heeft geen schoenen aan omdat zijn schoenen te warm zijn voor dit weer. Hij is zonder schoenen naar school gekomen.

    Can't blame in. Vanochtend tijdens het fietsen deed ik hetzelfde. It felt gooood.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vandaag eens vooruitgang geboekt bij mijn psycholoog. :3


    Your make-up is terrible

    Aan zo'n gesprek heb ik nou echt wat! Een beetje positieve dingen kon ik wel gebruiken. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aarhg, geheimzinnige mensen op facebook. Ik wil weten wíe je haat, van wie je houd. Buhh, why do I even care?


    You are beautiful, you are love.

    Eww, waar is het nou.. D;


    Some people are art and do art at the same time

    Lekker in het zonnetje gezeten tijdens gym :')


    Caution first, always.

    En jawel, hoor, dames en heren: volgende week begint onze toetsweek en we zijn nog bezig met de lesstof van geschiedenis en de hele week valt het uit. Chapeau! :'D

    Hear, hear, hear, en ik heb de lesstof al beëindigd omdat ik mij tijdens de les verveelde, no problemo for me. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife