• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    the same problem !!!

    IS EEN HYPE, GAAT OOIT EEN KEER OVER (?)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat is de beslissing van de mensen zelf en ze hebben de vrijheid om die hier te posten, net zoals jij de vrijheid hebt om jouw verhalen te posten of dit bericht. Misschien delen mensen deze mening met je, misschien anderen niet. Maar al vind jíj dat het er te veel zijn, je kunt niet mensen verbieden hun verhalen hier kwijt te kunnen of zich in te binden en in te schikken voor anderen. Dat kan niet en andersom ook niet. That's life, honey.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 23:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Dat is de beslissing van de mensen zelf en ze hebben de vrijheid om die hier te posten, net zoals jij de vrijheid hebt om jouw verhalen te posten of dit bericht. Misschien delen mensen deze mening met je, misschien anderen niet. Maar al vind jíj dat het er te veel zijn, je kunt niet mensen verbieden hun verhalen hier kwijt te kunnen of zich in te binden en in te schikken voor anderen. Dat kan niet en andersom ook niet. That's life, honey.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ja dat weet ik maar ja het is inderdaad een hype enzo en ik zeg ook niet dat mensen niet mogen schrijven over wat hun willen, want dat kan je ook niet verbieden, ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat als ik iets opzoek er 9 van de 10 keer ook dingen van 1D tussen staan terwijl het er soms helemaal niet mee te maken heeft.... Maar ja iedereen schrijf gewoon wat je wil schrijven, ik vertel ook maar wat ik vind :$


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Ik denk niet echt dat het zo'n hype is die snel overgaat om als je kijkt hoe beroemder ze steeds worden, gaat het nog láááng niet over.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zie dat je nog niet zo actief op het forum bent, dus ik verlaat nu netjes het topic.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Pabiloso schreef:
    Dat is de beslissing van de mensen zelf en ze hebben de vrijheid om die hier te posten, net zoals jij de vrijheid hebt om jouw verhalen te posten of dit bericht. Misschien delen mensen deze mening met je, misschien anderen niet. Maar al vind jíj dat het er te veel zijn, je kunt niet mensen verbieden hun verhalen hier kwijt te kunnen of zich in te binden en in te schikken voor anderen. Dat kan niet en andersom ook niet. That's life, honey.


    This.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Woodstockie schreef:
    the same problem !!!

    IS EEN HYPE, GAAT OOIT EEN KEER OVER (?)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Er is altijd wel een hype op Quizlet, eerst was het Tokio Hotel, toen Twilight, daarna Justin Bieber en nu 1D, en over die hypes ervoor wordt ook nog wel redelijk veel geschreven, en de creaties van de huidige hype worden waarschijnlijk het vaakt met een kudo bekroond. Maar, er zijn altijd mensen die geen fan zijn en schrijven over iets wat zij leuk vinden en een deel daarvan vind jij vast ook wel leuk. Als jij iets zoekt over HP dan vind je dat heus wel. Wil je een onbekende personen verhaal; die zijn er ook genoeg.

    Dus ja, er is veel 1D op dit moment, maar na een beetje zoeken vind je vast wel een verhaal dat jou aanspreekt ;)

    Aaaand, here we go again.
    Welkom op Q, waar hypes altijd de rest zullen overheersen. Deal with it.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Krull schreef:
    Er is altijd wel een hype op Quizlet, eerst was het Tokio Hotel, toen Twilight, daarna Justin Bieber en nu 1D, en over die hypes ervoor wordt ook nog wel redelijk veel geschreven, en de creaties van de huidige hype worden waarschijnlijk het vaakt met een kudo bekroond. Maar, er zijn altijd mensen die geen fan zijn en schrijven over iets wat zij leuk vinden en een deel daarvan vind jij vast ook wel leuk. Als jij iets zoekt over HP dan vind je dat heus wel. Wil je een onbekende personen verhaal; die zijn er ook genoeg.

    Dus ja, er is veel 1D op dit moment, maar na een beetje zoeken vind je vast wel een verhaal dat jou aanspreekt ;)


    Some people are art and do art at the same time

    Krull schreef:
    Er is altijd wel een hype op Quizlet, eerst was het Tokio Hotel, toen Twilight, daarna Justin Bieber en nu 1D, en over die hypes ervoor wordt ook nog wel redelijk veel geschreven, en de creaties van de huidige hype worden waarschijnlijk het vaakt met een kudo bekroond. Maar, er zijn altijd mensen die geen fan zijn en schrijven over iets wat zij leuk vinden en een deel daarvan vind jij vast ook wel leuk. Als jij iets zoekt over HP dan vind je dat heus wel. Wil je een onbekende personen verhaal; die zijn er ook genoeg.

    Dus ja, er is veel 1D op dit moment, maar na een beetje zoeken vind je vast wel een verhaal dat jou aanspreekt ;)


    Amen.


    Miep

    Ik wil toch ook nog wel even zeggen dat ik totaal geen hekel ofzo aan 1D heb hoor, niet dat jullie misschien denken dat ze haat ofzo :$ Want dit is helemaal niet hatelijk bedoeld ofzo, maar ik wist niet echt onder welke topic het neer moest zetten en voor mezelf kon dat het beste bij deze. Dus nogmaals ik heb echt geen hekel aan 1D


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Taffie122 schreef:
    Ik wil toch ook nog wel even zeggen dat ik totaal geen hekel ofzo aan 1D heb hoor, niet dat jullie misschien denken dat ze haat ofzo :$ Want dit is helemaal niet hatelijk bedoeld ofzo, maar ik wist niet echt onder welke topic het neer moest zetten en voor mezelf kon dat het beste bij deze. Dus nogmaals ik heb echt geen hekel aan 1D

    Dat denk ik ook niet, ik begreep uit je bericht dat je (ook) opzoek was naar iets anders dan (alleen) 1D? (:

    Taffie122 schreef:
    Ik wil toch ook nog wel even zeggen dat ik totaal geen hekel ofzo aan 1D heb hoor, niet dat jullie misschien denken dat ze haat ofzo :$ Want dit is helemaal niet hatelijk bedoeld ofzo, maar ik wist niet echt onder welke topic het neer moest zetten en voor mezelf kon dat het beste bij deze. Dus nogmaals ik heb echt geen hekel aan 1D

    Nee, maar mensen die langer op het forum zitten, hebben dit al vaker gehoord.
    Ik ben het eens met anderen. En, wie zoekt zal vinden, dus goed zoeken en je vindt leuke stories. Je hebt niet altijd alles voor jezelf, soms moet je je ook aanpassen. En 'aanpassen' bij Q betekent, ermee leven dat hier eenmaal hypes zullen zijn.


    Deep inside, I've never felt alive