• Hier kunnen jullie praten zoveel jullie willen, hehe (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    CityOwls schreef:
    (...)

    Tekenen doe ik best veel ^_^ Zal zo wel even wat zoeken.
    Ik ga, als ik toch voor acteren ga, voor de Engelse richtingen. Daar ben ik toch supergoed[niet opscheppend bedoeld] in. :3
    Later ga ik -als het meezit- verhuizen naar Engeland of Ierland. Mijn hart ligt gewoon echt in dat land, Nederland is gewoon een zeikland (A)


    Engeland <33


    16 - 09 - '17

    Llamarmy schreef:
    (...)
    Belgie opzic redelijk, maar zeker groot britannie en duitsland zijn er groter in. Jer hebt wel geluk als je meerdere talen spreekt als actrice.


    Hmm kan, ik ga t denk ik toch niet doen dat acteren


    16 - 09 - '17

    + Ik vind dat Nederland een kutregering heeft en het koningshuis heb ik het ook niet zo op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga later ook naar Groot-Britannie. Al is het daar wel natter dan Nederland. Al zou ik als ik kinderen krijg ze wel met Nederlandse normen en waarden opvoeden.


    Bowties were never Cooler

    Ohja, ik reageer zo wel even met Gaius (:


    16 - 09 - '17

    CityOwls schreef:
    + Ik vind dat Nederland een kutregering heeft en het koningshuis heb ik het ook niet zo op.


    Als je het niet op koningshuizen hebt moet je NOOIT naar GB gaan. Daar zijn ze nog monarchistischer dan heir


    Bowties were never Cooler

    Hier niet maar GB wel lieve schat hahah.

    Ben vorig jaar in Engeland geweest :3 Echt mooi paleis man!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snapte al niet waarom je daar naartoe wilde om van een koninkrijk af te komen... XD

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 22:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Hahaha neeeeeeeh, van dít koningshuis :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn Engels is beter dan mijn Nederlands, dus dat is mijn grootste reden en daar is een grote entertainment industrie en technisch circuit waarin ik een van de twee wil werken.


    Bowties were never Cooler

    Heb ik dus ook hahah. Nederlands een 6,7 voor en Engels een 8,2 of zo.
    Ik vind het wel leuk om echt die Britse accentjes te doen :3 I.p.v Now echt Neuw :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, ik ben al een paar dagen leeg, ik heb moeite met schrijven aan rpg's en stories ;s


    16 - 09 - '17

    Bij mij hetzelfde. Mijn accent is Welsh/Schots/Noord-Iers/Plat Engels/Queen's English, maar vooral Welsh. Ik vind het wel leuk. Volgens mij heb ik gewoon te veel Doctor Who gekeken.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 22:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Nice! Ik kan echt alleen plat Brits. Wil er wel meer kunnen.

    Ik heb van mezelf est wel gemerkt gister, toen in in Rotterdam liep, dat ik me heel erg toegetrokken voel naar Japanners :3 Ik liep heel de tijd zo;
    "Kijk dan hoe leuk hij is," "Wat schattig!" "Omg hij is leuk!"
    xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vooral Queens English en nog een, maar ik weet nou niet zeker of het Iers/ Welsh of Schots is. Volgens mij een van de eerste twee


    Bowties were never Cooler