• Hier kunnen jullie praten zoveel jullie willen, hehe (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik ken echt veel Kelly's Ö


    16 - 09 - '17

    Creepy! Ik heb rare geluiden in mijn kamer. Het zijn ofwel aliens ofwel muizen/ratten ofwel inbrekers. Ik denk toch dat ik nu voor de middelste optie ga


    Bowties were never Cooler

    Ik heb rymus een beetje pijn gedaan...


    Bowties were never Cooler

    Rymus gaat een beetje boos worden nu hahah.

    Maaarrrrr vanavond komt de reactie pas, ik ga varen namelijk :)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Had ik wel een beetje verwacht

    Veel plezier


    Bowties were never Cooler

    zal ik Morgause anders als afleiding naar de stallen laten gaan? Is Eira om te kopen trouwens?


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Zou kunnen. Over het omkopen ben ik niet zeker. Ligt eraan waarmee je het probeert.


    Bowties were never Cooler

    Tnxx nu moet ik echt opschieten me vader wil om kwart voor een weg hahah byaaa


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ja, ik wou nog even mededelen dat ik dinsdagmiddag naar engeland ga, tot en met vrijdag. Dus, schrik niet als Morgause spontaan van de aardbodem verdwijnt wat best wel cool zou zijn als ze dat kon


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Engeland is echt nice. ;)
    Veel plezier ^.^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Silversnow schreef:
    Oh ja, ik wou nog even mededelen dat ik dinsdagmiddag naar engeland ga, tot en met vrijdag. Dus, schrik niet als Morgause spontaan van de aardbodem verdwijnt wat best wel cool zou zijn als ze dat kon


    Hahaha, lol.
    Maar veel plezier!


    Stenenlikker

    Silversnow schreef:
    Oh ja, ik wou nog even mededelen dat ik dinsdagmiddag naar engeland ga, tot en met vrijdag. Dus, schrik niet als Morgause spontaan van de aardbodem verdwijnt wat best wel cool zou zijn als ze dat kon


    Haha ok, veel plezier alvast!


    16 - 09 - '17

    Oh, ik ga trouwens proberen vanavond met Cenred te posten. Tis de vraag of ik nog sociaal moet gaan doen.


    Stenenlikker

    En toen besloten mijn tante, neef en zijn vriendin langs te komen en te bbq'en... Ik ga echt proberen te posten vanavond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn accent is erger geworden... Nu een soort raar Iers/Welsh ding


    Bowties were never Cooler