• Ja, ik moest dus slaappillen innemen van mijn moeder omdat ik al nachten niet slaap. Maar nu is mijn vraag wanneer die dingen beginnen te werken, want het is nu al een uur geleden dat ik ze heb ingenomen.. >< Iemand een idee?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Hahaha you're not the only one. Laatst had ik drie dagen achter elkaar ook slaappillen ingenomen. Op de verpakking staat dus "half uur voor je naar bed gaat". Nou ik netjes half uur van tevoren innemen.. Twee uur later slaap ik nog niet ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze horen na een half uur/uur te werken, ligt eraan welke je hebt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb geen idee, maar zo'n pillen werken verslavend en ze zijn gevaarlijk ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Ik heb geen idee, maar zo'n pillen werken verslavend en ze zijn gevaarlijk ;x



    Ja, ik weet er alles van. Mijn moeder heeft extra zware en slaapt nog steeds niet, maar neemt ze wel elke avond in.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    LadyBug schreef:
    Ze horen na een half uur/uur te werken, ligt eraan welke je hebt.



    Ik heb geen idee welke ik heb gehad, m'n moeder gaf ze gewoon aan me en zei dat ik ze moest innemen. D:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Warrior schreef:
    Hahaha you're not the only one. Laatst had ik drie dagen achter elkaar ook slaappillen ingenomen. Op de verpakking staat dus "half uur voor je naar bed gaat". Nou ik netjes half uur van tevoren innemen.. Twee uur later slaap ik nog niet ._.



    ...Lekker is dat. ><


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Hangt er ook vanaf met wat voor gedachten je ze inneemt. Als jij al met een lang gezicht naar dat doosje loopt te staren met het idee 'ze werken toch niet''en als je tegen de moeheid aan blijft vechten, ja dan gaan ze niet werken ben ik bang.

    Als het echt niet werkt en het ligt er niet aan dat je het tegenbokst, misschien moet je dan andere aanvragen bij de huisarts. Die weet wel welke dan wel goed voor je zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    moet je daarvoor niet in bed gaan liggen? ;X
    ik ken er niets van ;p


    -

    NenaKerner schreef:
    Hangt er ook vanaf met wat voor gedachten je ze inneemt. Als jij al met een lang gezicht naar dat doosje loopt te staren met het idee 'ze werken toch niet''en als je tegen de moeheid aan blijft vechten, ja dan gaan ze niet werken ben ik bang.

    Als het echt niet werkt en het ligt er niet aan dat je het tegenbokst, misschien moet je dan andere aanvragen bij de huisarts. Die weet wel welke dan wel goed voor je zijn.




    Ik hou er niet van om medicijnen in te nemen, maar heb wel mijn best gedaan om ze binnen te krijgen. En ik vecht er niet tegen. Het liefst zou ik dag en nacht slapen om bij te tanken. x.x Ik zal wel een afspraak maken bij de huisarts daarvoor.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 23:48 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Ik hou er niet van om medicijnen in te nemen, maar heb wel mijn best gedaan om ze binnen te krijgen. En ik vecht er niet tegen. Het liefst zou ik dag en nacht slapen om bij te tanken. x.x Ik zal wel een afspraak maken bij de huisarts daarvoor.
    Arme jij. Das wel rot. Idd, misschien kan de huisarts je wel verder helpen. Ik hoop het voor je!


    Wie du mir, so ich dir.

    Blondiepants schreef:
    moet je daarvoor niet in bed gaan liggen? ;X
    ik ken er niets van ;p



    Daar lig ik nu ook. (': Mijn moeder zei dat ik langzaamaan moe zou worden, maar ik merk daar nog totaal niks van.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Vanaf wanneer mag je slaappillen in gaan nemen?
    Ik slaap de laatste nachten óók al slecht.


    your eyes are like stars in the night.

    difference schreef:
    Vanaf wanneer mag je slaappillen in gaan nemen?
    Ik slaap de laatste nachten óók al slecht.



    Bedoel je vanaf welke leeftijd?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Ook, vast wel :"D
    en vanaf welk moment?


    your eyes are like stars in the night.

    difference schreef:
    Ook, vast wel :"D
    en vanaf welk moment?

    Meestal een half uur voor je van plan bent naar bed te gaan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.