• Ik weet dat hier al heel veel topics over zijn maar het search ding doet heel raar bij mij en laat geen topics zien.

    Ik ga met m'n ouders en broertje en zusje deze vakantie naar London. Niet voor de eerste keer, maar voorheen wel altijd met school. Nu heb ik al een paar dingen bedacht die ik wil gaan doen maar ik weet niet of dat de hele week kan vullen. Hebben jullie nog suggesties??

    En als jullie nog tips hebben voor hotels en zo, zou ik die ook heel graag willen horen...

    Alvast bedankt...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik ben nog nooit in London geweest, dus aan mij heb je weinig.

    Als je trouwens dingen op Quizlet wilt zoeken kan dat ook gewoon via google. Als je "site:quizlet.nl" intypt en daarna wat je zoekt ( dus bv. "site:quizlet.nl london" ) dan zoekt hij alleen op Quizlet naar het woord London. En als je vooral topic's wilt vinden zoek je bv. op "site:quizlet.nl london topic". :Y)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij hebben 's nachts langs het water gewandeld. Echt mooi vooral omdat je dan al die bruggen ziet. We hebben wel geen attracties echt gedaan, want dat is allemaal ontzettend duur. Oxford street moet je zeker gedaan hebben. En nu hebben ze een museum van HP, dus die wil ik zelf zeker ook eens zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is Londen, alhoewel je het ook London kan schrijven maar dat is op z'n Engels.

    Ik ben er nu twee keer geweest en heb heel veel shopping spree's gehad :Y).

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DarkSavior schreef:
    Ik ben nog nooit in London geweest, dus aan mij heb je weinig.

    Als je trouwens dingen op Quizlet wilt zoeken kan dat ook gewoon via google. Als je "site:quizlet.nl" intypt en daarna wat je zoekt ( dus bv. "site:quizlet.nl london" ) dan zoekt hij alleen op Quizlet naar het woord London. En als je vooral topic's wilt vinden zoek je bv. op "site:quizlet.nl london topic". :Y)

    Há! Zo zoek ik ook altijd. :V


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet niet of je een beetje kunt skaten maar in Londen heb je op vrijdag en op zondag een skate tocht dwars door het centrum, met een zeer grote en professioneel begeleide groep :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben naar het Hoxton gegaan en dat is echt een heel leuk hotel. Mooie kamers, niet ouderwets ofzo en goede plek in de stad :'D

    Wij zaten op een camping uurtje met de trein en tien minuten rijden met de auto naar het treinstation, de campinghuisjes waren rond uit belachelijk groot en zeker goedkoop voor die week dus dat raad ik eigenlijk zelf aan.

    Wat leuk is om te bezoeken:
    De m&m store.
    Kingscross station voor als je een Harry potter fan bent, er is daar ook een 9 3/4 muur waar je foto's kan nemen en laten maken. (die je een paar meter verder op kan kopen in de Harry Potter winkel)
    Verder is het leuk om de milenium bridge te bezoeken -weer- als je van Harry Potter houd.
    Voor de sherlock holmes fans zijn er ook een aanzienlijk aantal dingen in londen die je kan bezoeken maar dat weet ik zo een twee drie niet.
    Natuurlijk is towerbridge, de bigben en londen eye een must om te zien en verder zou ik de wisseling van de wacht ook aanraden -heb hem wel zelf niet kunnen bijwonen helaas-
    St. Pauls church zou ik ook bezoeken -op zondag dan is er met geluk een mis en kun je er gratis in! Normaal 16 pound per persoon ofzo-
    De gevangenis van londen zou ik ook bezoeken en natuurlijk moet je ook langs het water lopen, de dingen die daar staan en de mensen die leuke dingen doen maken het toch echt heel gezellig.<3
    Oh oh oh en chinatown moet je echt heen, is echt leuk om te zien al die chineese taartjes enzo.:3
    Verder heb ik de warner bross studio tour gedaan van Harry Potter maar dat is zeg maar niet in londen maar een stukje verder en moet je vooraf boeken.=p
    Ook zou ik naar het iets minder tourische gebied trekken voor een dagje, dat is erg gezellig en heeeel anders dan in het drukke centrum.
    De drukke winkel straat moet je trouwens ondanks wat hier boven staat ook echt zien, die straat eindigt noooooit ik zeg het je! EN ER LIGT EEN PRIMARK VAN VIER VERDIEPINGEN!=D
    Er is ook een hele mooie tuin vlak bij de wisseling van de wacht of nou ja eerder een park met de felste kleuren bloemen en een boel vogels, echt mooi en vredig.:)
    Ofcourse moet je ook fish and chips uitproberen, vlak bij chinatown ligt een goedkoop zaakje: lekker en veeeeel voor weinig.c:


    En ja ik heb een boel gezegd en het hangt niet echt samen but IDC.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Licet schreef:
    Ik weet niet of je een beetje kunt skaten maar in Londen heb je op vrijdag en op zondag een skate tocht dwars door het centrum, met een zeer grote en professioneel begeleide groep :Y)


    Damn ik ben op die dagen daar geweest....didn't noticed that.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    Hyde Park, een park met eekhoorntjes! :3
    Camden Town, een beetje "alternatieve" markt met een geweldige sfeer
    Oxford Street natuurlijk.
    Als je het leuk lijkt naar een musical gaan 's avonds (Wicked is echt heel gaaf)


    As travars

    Haunt schreef:
    Hyde Park, een park met eekhoorntjes! :3
    Camden Town, een beetje "alternatieve" markt met een geweldige sfeer
    Oxford Street natuurlijk.
    Als je het leuk lijkt naar een musical gaan 's avonds (Wicked is echt heel gaaf)


    Covent Garden en Harrods zijn ook zeker aan te raden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)[/b]

    Covent Garden en Harrods zijn ook zeker aan te raden.


    ohja die ook, en qua winkels ook nog Hamsley (supergrote speelgoedwinkels, heel leuk om te zien) in Oxford Street.
    HMV (hele grote CD/DVD/boeken enzo winkel, al is ie bijna failliet, dus weet niet of ie er nog zit)

    Musea zijn trouwens ook wel leuk om naar toe te gaan en meestal gratis, Natural History Museum is leuk
    (misschien kom ik later toch weer op meer dingen hahah, ik vergeet steeds dingen


    As travars

    Ik weet het niet, maar de dingen die hier genoemd zijn klinken erg leuk.
    Ik hoop dat je het heel leuk zal hebben in London (:


    26 - 02 - '16

    Haunt schreef:
    Hyde Park, een park met eekhoorntjes! :3
    Camden Town, een beetje "alternatieve" markt met een geweldige sfeer
    Oxford Street natuurlijk.
    Als je het leuk lijkt naar een musical gaan 's avonds (Wicked is echt heel gaaf)


    I'm seeing that in London his september. :Y) Dus dit topic is echt handig, ik en mijn verloofde hebben ook een hele dag te vullen :'D

    Bakerstreet, by the way, is voor de Sherlock fans. ^^ Die ga ik ook zeker opzoeken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben er nog nooit geweest, dus kan je niet helpen, sorry!


    Bad decisions make good stories.

    Misschien kun je naar een musical gaan? Ik ben, toen ik met school naar Londen ging, naar Thriller geweest en 't was heel leuk om te zien (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'