• Ik kom net te horen dat mijn crush drugs dealt. Shit shit shit shit.
    Waarom. Waaaarom?
    Waarom val ik op die alternatieve blowende types? :/
    Waarom?
    Hij zei wel dat ie ermee gaat stoppen als ie een vriendin heeft.
    En nu maar hopen dat ik dat wordt, en dat ie dan ook echt overal mee stopt. (Roken, dealen, etc.)
    En anders maak ik het uit.(krul)
    Ben ik de enige die op dit soort types valt of zijn er meerdere gestoorde mensen hiero?_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou ik val niet op dat soort types, maar ik kwam er wel achter dat mijn vriendin een strafblad heeft.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oh ik ook hoor, mijn crush is de loser van de school. En hij rookt en gebruikt drugs. Jah, lekkere crush hea


    SLOAN.

    Ivan valt niet op zulke types en ze snapt ook totaal niet hoe anderen erop kunnen vallen. Wat dat betreft ben ik de nuchterheid zelve :']

    Maar dat zal ermee te maken hebben dat ik zelf in een drugsbuurt ben opgegroeid en mezelf heb gezworen me nooit te laten verpesten door zo iemand. Ofwel: nooit in dat circuit komen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 15:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik val nooit op dat soort types. En als ik er al op val, en ik dat te horen krijg dan hoef ik gelijk niks meer met hem. Ik val op arrogante jongens met een bak geld en een huis waarvan je denkt dat het in 't Gooi staat.


    *~* Proud Luxury *~*

    Mijn school is een bekakte kutsnobschool, dus er zitten geen alternatieve gasten (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ivan schreef:
    Ivan valt niet op zulke types en ze snapt ook totaal niet hoe anderen erop kunnen vallen. Wat dat betreft ben ik de nuchterheid zelve :']

    Maar dat zal ermee te maken hebben dat ik zelf in een drugsbuurt ben opgegroeid en mezelf heb gezworen me nooit te laten verpesten door zo iemand. Ofwel: nooit in dat circuit komen.

    Ik zou het ook fijn vinden om zoiets af te kunnen sluiten, maar ja. Makkelijker gezegd dan gedaan.:Y)
    Maar toch, zomervakantie komt eraan en dan zie ik hem 8 weken niet meer. Dan is het vast wel over.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn ex rookt en gebruikt wiet , ik vond dat niet zo erg want hij deed het niet als hij bij mij was .

    Dat herken ik.
    Er zit 'n jongen bij me in de klas, en hij is echt heel kinderachtig, ookal is hij 2,5 jaar ouder, hij rookt, drinkt, spijbelt vaak, er gaan geruchten dat hij veel drugs doet, en hij rijdt illegaal in een gestolen auto. O.o, en toch vind ik hem fantastisch.
    Maar ik ben verstandig genoeg om een beetje naar m'n hoofd te luisteren, soms, en ga dus niks met hem beginnen.

    Oooit kom ik er wel overheen, hoop ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn ex blowt ook altijd, maar ik heb daar echt geen problemen mee ofzo hoor. Dat moet hij zelf weten, ik heb er niets tegen. Zolang hij mij maar niet dwingt, maar zo is hij niet.
    En mijn halve vriendengroep blowt tegenwoordig, dus ik ben wel wat gewend.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 17:04 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dealen hoeft niet altijd gevaarlijk te zijn, maar ik ben het gewend zegmaar.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn vriend die rookt, maar ik zelf ook dus geen probleem :'D
    En hij blowt ook. Maar ja moet ie zelf maar weten zolang het maar niet weer uit de hand loopt ^^


    -

    Geloof je echt dat hij dan gaat stoppen :/ Dat zeggen ze altijd, en dan doen ze dat een week of 2 en daarna is het weer raak.
    Ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest op iemand die echt dealt. Gelukkig :'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 17:06 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    Geloof je echt dat hij dan gaat stoppen :/ Dat zeggen ze altijd, en dan doen ze dat een week of 2 en daarna is het weer raak.
    Ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest op iemand die echt dealt. Gelukkig :'D

    Ik hoop het.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cappuccino schreef:
    Mijn school is een bekakte kutsnobschool, dus er zitten geen alternatieve gasten (nerd)


    Ugh, ik weet hoe je je voelt n_n.
    Mn beste vriendin en goeie vriendin zijn de enige met groen/blauw/rood haar of een piercing, en dus worden ze nagestaard XD. De rest zijn allemaal kakkers die je retarded aankijken als je shirt draagt dat niet "normaal" is. --'. Haat aan de mensen op mijn school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:29 ]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Ik val op gasten die stoer willen doen, en veel vrienden hebben die hen altijd achtervolgen. Maar eigenlijk hé, zijn die gasten waarvoor ik val niet eens stoer. Gha.


    Some people make the world special just by being in it