• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Fred Weasley Jr.
    Ik wilde net gaan reageren op wat Caleigh zei over de goedemorgen, maar ik werd onderbroken door de binnenkomst van nog een nieuw persoon. Albus stapte de coupé in, terwijl er achter hem nog een persoon half zichtbaar was.
    'Hey Albie. Lang niet gezien.' Ik grijnsde. De vakanties brachten we vaak met de hele familie door en zo ook de zomervakantie. Het was dus ongeveer één week geleden dat ik de Potters nog gezien had, net zoals Hugo en al mijn andere neven, neefjes, nichten, nichtjes, ooms, tantes en grootouders van mijn vaders kant. Ik hield echt van mijn familie. En nu was ik ook nog eens de oudste van de familie op school. Mocht ik alle andere in de gaten gaan houden. Ze konden beter op mij letten. 'Wie heeft er nog meer zin in een goede Quidditch wedstrijd?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Logan Ann Goyle
    Ik zag hoe Gwaines gezicht in een lach omhoog krulde, waarschijnlijk probeerde hij zijn lachen in te houden. Daarna knikte hij. 'Ik zal gaan. Redden jullie het hier samen?' Precies op dat moment voelde ik iets op mijn schouder, waarna ik merkte dat Allison -dat was haar naam, die had ik Gwaine wel eens horen noemen- op me leunde. Gelijk bracht ik mijn armen naar haar toe om haar te ondersteunen, in de veronderstelling dat ze wankelend op haar benen stond. Ze stapte echter al snel door naar haar vriend, bij wie ze haar beide handen op zijn schouders legde. Geen idee wat ze deed.
    'Ja, wij redden het hier wel. Ga maar snel.' Ik probeerde hem te pushen, zodat hij niet te lang zou nadenken en tot de conclusie zou komen dat ik wel eens loog. Ik stapte naar het tweetal toe en pakte de handen van Allison vast. Voorzichtig haalde ik ze van Gwaines schouders los. 'Ik blijf wel even hier. Neville kwam echt heel erg verward over.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Albus Severus Potter

    Ik kreeg een nogal snelle hallo van James en daarna een iets uitgebreidere hallo van Fred. Ook nodigde James me uit om bij hun te komen zitten, maar voor ik kon antwoorden begon Fred weer te praten. . 'Wie heeft er nog meer zin in een goede Quidditch wedstrijd?' ik glimlachte. Het was altijd leuk om Quidditch te kijken. Het was zo'n beetje altijd ik tegen de rest van de familie, gezien ik in het Slytherin team zat en bijna iedereen van de familie in het Gryffindor team. De mensen die op Hogwarts zaten dan. 'Ik weet zeker dat we jullie dit jaar gaan verslaan. Onze Chasers zijn zoveel beter als die van jullie, vooral als die ene.' ik draaide me om naar Ashanti. 'Zou je het erg vinden om even hier te gaan zitten? We kunnen zo weer verder.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gwaine Waters

    'Weet je misschien kan ik beter even hier blijven, Allison heeft al de hele dag last van haar maag en ik kan haar nu niet alleen laten. Logan gezien je toch Charms geeft lijkt het me dat je Neville en Henk *ik noem hem even Henk* wel kunt helpen.' de handen van Allison hadden me duidelijk gemaakt dat er iets mis was. Misschien met haar maar hoogstwaarschijnlijk met Logan. 'Zou je het heel erg vinden om ze te helpen. Ik moet tevens ook nog mijn speech voor vanavond voorbereiden.' de handen van Allison verdwenen weer toen Logan haar "hielp."


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ashanti Stevens

    'Als je me niet buiten laat staan heb ik er geen probleem mee hoor... Ik speel namelijk ook Quidditch en mijn team is ook niet slecht bezig,' grijnsde ik. Ik hield van Quidditch, mensen zagen me er niet voor aan dat maakte de vrijheid en het plezier van het spel voor mij alleen nog maar groter. Ons team was niet zo goed als dat van Gryffindor, maar we waren beter dan Huffelpuf, vorig jaar toch. Ik keek mijn gezelschap afwachtend aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    (Ik reageer morgen, moet van pa eraf!)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [tot overmorgen dan waarschijnlijk gezien ik morgen denk ik niet kom.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Fred Weasley Jr.
    'Ik weet zeker dat we jullie dit jaar gaan verslaan. Onze Chasers zijn zoveel beter als die van jullie, vooral als die ene.' Ik wilde net reageren, toen hij zich naar het meisje wat nog half op de gang boog. Ik herkende haar vaag, maar wist niet precies waarvan. Tot ze er zelf meekwam.
    'Ik speel namelijk ook Quidditch en mijn team is ook niet slecht bezig.' Ze kwam dus uit Hufflepuff of Ravenclaw. Ik klopte op het stukje bank naast me, haar uitnodigend om te gaan zitten.
    'Ha, dan moet ik jullie toch echt teleurstellen, want wij gaan die cup gewoon winnen. En Albus, niks over onze Chasers, want die zijn de beste. Vooral Calls hier. Hé Calls.' Ik trok haar weer in een wurgende knuffel.

    [Ik wacht wel met reageren met Logan tot Allison heeft gereageerd!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik moet nu gaan. Waarschijnlijk zal ik morgen ook niet reageren D;]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hugo Weasley
    Nog voor James me fatsoenlijk kon vertellen over zijn vakantie kwamen Fred en Caly binnen. "Hey!" Ik glimlachte naar ze en grinnikte zacht om de manier hoe Fred met Caly omging. Ik grinste toen Fred door mijn haar ging. "Oi!" Maar toen glimlachte ik toch weer. Even kwam Albus nog langs, maar niet lang. Ik zwaaide toch even naar hem. Hij zat een jaar boven me. Lily had ik nog niet gezien, maar die zou ik later wel zien. Ik haalde een hand door mijn haren om het wat te fixen. "Wel redelijk." Antwoordde ik op James' zijn vraag. "Wel wat saai. Ik vind het veel leuker om met jullie allemaal te zijn dan alleen met Rose." Ik keek hoe Owen een soort vreemde koprol deed. "Een vraagje: Horen uiltjes dat te doen? Hij doet het al sinds het begin van de vakantie en het lijkt niet te komen door magie." Ik pakte het uiltje weer in mijn handen en hield het daat. Hij was echt mijn steun en toeverlaat en ik wilde niet dat er iets mis met hem was.

    [sorry kort]


    Bowties were never Cooler

    Caleigh Ohndreya McBryar

    Ik zag dat Fred iets terug wilde zeggen, maar voor dat kon, kwam Albus Potter de coupé binnen. Het begon hier wel druk te worden en eigenlijk voelde ik mij nu best familieloos, niet dat dat mij veel uitmaakte. Het viel gewoon op dat ik in een coupé voor Potters en Weasleys zat. Ik zei netjes gedag tegen Albus en luisterde met verontwaardigd gezicht naar wat hij zei op Fred zijn "Wie heeft er nog meer zin in een goede Quidditch wedstrijd?". Zij betere Chasers dan wij? Uhu, mooi niet dat dat zo was.
    Er stapte een meisje, Stevens geloof ik, Chaser en ook uit mijn jaar, naar binnen en gaf ook even aan dat de Ravenclawers ook niet slecht waren. Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. We gingen nog wel zien wie de cup zou scoren en wie de het meeste zou scoren van alle Chasers. En dat ging Albus zeker niet zijn, want die was niet eens een Chaser!
    'Ha, dan moet ik jullie toch echt teleurstellen, want wij gaan die cup gewoon winnen. En Albus, niks over onze Chasers, want die zijn de beste. Vooral Calls hier. Hé Calls.' Ik knikte bevestigend en wilde hem bijna vergeven voor het half-doodknuffelen van net, toen hij mij weer haast wurgde. Ik deed dit keer niet eens moeite om mij uit zijn greep te wringen en probeerde gewoon wat gemakkelijker te gaan zitten in deze omhelzing, zodat ik een soort van op zijn schoot belandde.
    'Heb je mij dan zo gemist dat je mij om de vijf seconden moet wurgen?' vroeg ik hem sarcastisch, voor ik mij in een vreemde bocht wrong en Albus aankeek. 'Maar challenge accepted, Slytherin. We zullen jullie omver blazen. En dat geldt ook voor jou, Stevens.'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 22:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Eira Layla Morgan
    Ik keek naar de twee meiden tegenover me terwijl ik het stukje perkament open rolde. Ik blies een plukje zwart haar uit mijn ogen en checkte nog eens of de deur dicht was, voor ik zacht maar statig begon voor te lezen. "Layla, geef dit bericht door aan de anderen, behalve Alyssa. Dit jaar is het doel zo ver mogelijk te infultreren in Hogwarts. Zo doende kunnen we de gore stroom modderbloedjes inperken volgens jaar. Ik houd jullie in de gaten. De komende nieuwe maan is er een overleg in de Shrieking Shack. Om middernacht precies. Wees optijd en deel dit wel mee aan ALLE spionen. Tot snel." Ik stopte en rolde het perkament weer op, waarna ik het met precizie terug stopte tussen Ianto's stekels. Hij zou zo weer onder mijn lange rokken van mijn uniform moeten verdwijnen. Gelukkig kon hij goed traplopen, dus het lukte altijd wel. Anders lukte zweefspreuken ook prima en bleef hij er erg rustig onder. Ik begon weer met het aaien over zijn stekels terwijl ik afwezig door het raam begon te turen.


    Bowties were never Cooler

    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    Het was ten eerste veel te druk in de coupe. Ik wist dat ik soms druk kon zijn, maar dit was te erg. En daarbij, nog heel even en ik vervloekte Fred. Ik was zo dichtbij en non-verbale spreuken had ik toch al onder de knie. Maar nee, hij was mijn neef en je mocht je neef niet vervloeken, je mocht niemand vervloeken. Ik keek uit het raam en merkte dat we nog geeneens aan het rijden waren. Nou, het speet me voor Hugo, Albus, Calls en Ashanti, maar ik bleef hier niet zitten. Ik kon er zo niet tegen dat je geeneens een normaal gesprek kon hebben zonder dat Fred zich ermee moest bemoeien en dat hij constant deed alsof Calls zijn vriendin was. Ik stond op pakte mijn spullen en liep de Coupe uit. Niet heel ver was nog een lege. Ik legde zuchtend mijn spullen neer en glimlachte, omdat het eindelijk weer rustig om me heen was. Ik kleedde me snel om voordat iemand anders naar binnen zou lopen. Anders zou ik het nog spontaan vergeten om mijn uniform aan te doen. ik liet mezelf zuchtend terug op het bankje vallen. Dit was al een stuk beter.


    Unimaginable schreef:
    Damia Malinda Wolf || Slytherin || Chaser || Spion
    Hij zat in het vijfde jaar, dat klonk logisch. Dan was hij ook niet één van de mensen waar ik ooit ruzie mee had gemaakt, wat mooi was. nu kon ik hier ten minste blijven zitten. "Ja, zesde." Zei ik knikkend. Ik lachte zacht wanneer hij zei dat niet iedereen Slyhterin een bitch was. Zijn stem klonk zelfs geamuseerd, als hij door had dat ik bang was dat hij dacht dat ik een vreselijk persoon was. Nou was ik misschien een Spion en hielp ik Hem, ik was niet geheel slecht. "Dank je, denk ik." Ik meende het, het was aardig van hem. "Ik ben Damia. Zoals je misschien weet Chaser van Slytherin. Je bent een erg goede seeker, moet ik eerlijk bekennen." Zei ik voordat ik weer uit het raam keek en met mijn ogen de eerste jaars volgde. Sommige kon je al indelen, makkelijk, je zag het aan hun gezicht. Niet dat ik een sorteer hoed was, maar vaak was het duidelijk. Mensen waarbij je het niet kon zien, die waren vaak echt interessant.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 23:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mabel Djonna Carter

    "Layla, geef dit bericht door aan de anderen, behalve Alyssa. Dit jaar is het doel zo ver mogelijk te infultreren in Hogwarts. Zo doende kunnen we de gore stroom modderbloedjes inperken volgens jaar. Ik houd jullie in de gaten. De komende nieuwe maan is er een overleg in de Shrieking Shack. Om middernacht precies. Wees optijd en deel dit wel mee aan ALLE spionnen. Tot snel." las Eira voor. Alyssa... Alyssa was die Ravenklauwer die wedgedwongen. Ik denk niet dat ze erg succesvol zal zijn als spion. 'Dan moeten we het nog doorgeven aan Damia en.... Zou Professor Goyle het al weten?' zeg ik dan. Ons afdelingshoofd is ook een spion op school. Je zou verwachten dat het schoolhoofd niet zomaar iedereen zou aannemen, maar gelukkig heeft hij dat waarschijnlijk wel gedaan. Ik kijk Eira en Davina afwachtend aan, wachtend op antwoord


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Logan Ann Goyle
    Ik zag hoe Gwaines gezicht in een lach omhoog krulde, waarschijnlijk probeerde hij zijn lachen in te houden. Daarna knikte hij. 'Ik zal gaan. Redden jullie het hier samen?' Precies op dat moment voelde ik iets op mijn schouder, waarna ik merkte dat Allison -dat was haar naam, die had ik Gwaine wel eens horen noemen- op me leunde. Gelijk bracht ik mijn armen naar haar toe om haar te ondersteunen, in de veronderstelling dat ze wankelend op haar benen stond. Ze stapte echter al snel door naar haar vriend, bij wie ze haar beide handen op zijn schouders legde. Geen idee wat ze deed.
    'Ja, wij redden het hier wel. Ga maar snel.' Ik probeerde hem te pushen, zodat hij niet te lang zou nadenken en tot de conclusie zou komen dat ik wel eens loog. Ik stapte naar het tweetal toe en pakte de handen van Allison vast. Voorzichtig haalde ik ze van Gwaines schouders los. 'Ik blijf wel even hier. Neville kwam echt heel erg verward over.'

    Gwaine Waters
    'Weet je misschien kan ik beter even hier blijven, Allison heeft al de hele dag last van haar maag en ik kan haar nu niet alleen laten. Logan gezien je toch Charms geeft lijkt het me dat je Neville en Henk *ik noem hem even Henk* wel kunt helpen.' de handen van Allison hadden me duidelijk gemaakt dat er iets mis was. Misschien met haar maar hoogstwaarschijnlijk met Logan. 'Zou je het heel erg vinden om ze te helpen. Ik moet tevens ook nog mijn speech voor vanavond voorbereiden.' de handen van Allison verdwenen weer toen Logan haar "hielp."



    Allison Cecilia Evers

    Een onaangename rilling kwam haar tegemoet toen Logon har handen van Gwain's schouder's weg had gehaald. Zonder iets te zeggen rukte ze haar handen uit die van Logan. Ze vond het gewoon erg onprettig, ze vertrouwde haar helemaal niet. Eigenlijk was ze een beetje bang, althans dat was schijn. Expres waren haar handen licht aan het trillen. Eigenlijk was ze helemaal niet bang, dit deed ze alleen zodat Logan heel misschien zou gaan denken dat ze een makkelijke prooi zou zijn, makkelijk te overmeesteren. Natuurlijk wist ze zelf dit niet zeker, maar ze moest het proberen. Een glimlach sierde haar gezicht toen ze Gwaine hoorde en was blij dat die toch bleef en niet weg ging.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.