• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    (Ben nu aan het eten, kom na het eten weer terug!)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sempra schreef:
    Drew McJohnson.

    Een beetje zenuwachtig rende ik op de muur af. Ik had dit al vijf keer gedaan maar toch was ik altijd bang geweest dat ik ertegen aan zou knallen. Mijn vader stond al snel naast me, met mijn zwerbalspullen in zijn ene hand en met de hand hield hij mijn koffer vast.
    ‘Ik zet ze wel in de trein, schiet je op?’ Ik negeerde mijn vader volkomen en keek vrolijk naar de nerveuze eerstejaars. Pas toen mijn vader me -met behulp van een klein beetje geweld- aan mijn schouder trok antwoordde ik.
    ‘Ja-ha.’ Mompelde ik. ‘Zie je al wat bekende?’ Volgens mij is mijn pa nog nerveuzer dan mij. Ik grinnik in mezelf en kijk dan met een neutrale uitdrukking op mijn gelaat naar kijn vader. ‘Nee, nog niet, ik ga alvast de trein in. Doei.’ Ik gaf mijn vader een kus op zijn wang en liep gauw de trein in, ik vond een lege coupé en settelde me in de warme bank.


    [Iemand voor Drew?]



    Damia Malinda Wolf || Slytherin || Chaser || Spion
    Ik rolde met mijn ogen toen een paar eigenwijze eerste jaars tegenover me gingen zitten. Ik keek ze met opgetrokken wenkbrauwen aan en schudde mijn hoofd. De eerste jaars keken me een beetje bang aan. "Wij zijn in de meerderheid hoor." Zei één of andere blonde bitch. En dat was dan elf jaar oud. Ik stond op en wierp ze nog een boze blik toe. "Als jullie maar weten dat ik jullie allemaal ooit vervloek." Siste ik en liep door. Arrogante eerste jaars, ze zouden nog wel leren wat ze wel en niet moesten doen. Nou was ik niet zo erg dat ik eerste jaars werkelijk op hun eerste dag zou vervloeken. Ik zocht een andere lege coupe, maar vond er niet zo snel één. Ik opende er één waar alleen een jongen inzat Ik keek even om me heen en slikte. "Zou ik hier mogen zitten? Mijn coupe is overgenomen door eerste jaars." Ik schaamde me ergens voor het feit dat ik me weg had laten jagen, maar ik had geen zin om de hele reis met schreeuwende eerste jaars te zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Albus Severus Potter

    Samen met James Lily en mijn ouders liepen we het perron op. James was al vrijwel gelijk verdwenen en Lily ging hem niet veel later achterna. 'Ik denk dat ik dan ook maar eens ga.' ik keek mijn ouders een voor een aan. De ene de beroemde Harry Potter die de heer van het duister had uitgeschakeld en daarnaast zijn al bijna zo bekende vrouw, en mijn moeder, Ginny Weasley. Allebei op en top Gryffindor net als onze hele familie,behalve ik natuurlijk. Toen ik voor het eerst naar school ging was ik bang om in Slytherin te komen, het was tenslotte wel het huis dat zo'n beetje de tegenpool was van alles waar mijn familie voor stond. Maar nu was het niet meer erg. De tijden waren verandert en Slytherin was anders als dat het was geweest. Er zaten natuurlijk nog steeds mensen in die heel duidelijk bij de kenmerken van een Slytherin hadden maar niet allemaal. 'Doeg Al.' mijn moeder gaf me een knuffel en mijn vader daarna ook. 'Ik zie jullie in de vakantie weer.'

    [Is er iemand voor Albus of Aislyn.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Echt niemand voor Catherine?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Allison Cecilia Evers

    Ze wist het nu al twee maanden, ze was zwanger. Al twee maanden droeg ze deze tere geheim met zich mee. Ze had het tegen niemand verteld helemaal niemand. Ze was gewoon bang, bang voor de reactie. Met haar achterneef Harry had ze nu weinig contact mee. Haar vader Jacob was de neef van Lily, Harry's moeder. Dat betekende dat zij en Harry familie waren. Meestal bleef ze altijd thuis, alleen. Deze keer had ze besloten om haar vriend te steunen in wat hij doet en als hij hulp nodig zou hebben, dan kon ze hem gaan helpen. Ze hield veel van Gwain, heel veel. Haar twee handen legde ze op haar buik en wreef en zacht overheen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    iPayphone schreef:
    [Echt niemand voor Catherine?]


    [Ze mag bij Drew en Damia?]

    Drew McJohnson.

    "Zou ik hier mogen zitten? Mijn coupe is overgenomen door eerste jaars." Ik grinnikte zachtjes. Heeft ze me niet herkent? Ik ben immers de Seeker van het Quidditchteam van Gryffindor en zij is een Chaser van Slytherin. Hoewel ik een hekel heb aan Slytherin vind ik het ergens wel zielig voor haar. “Hmm, kom maar.” Mompel ik. “Drew, Gryffindor.” Stel ik me voor. Ik heb geen idee of ze nu gillend gaat weg rennen of het weg gaat wuiven. Elke Slytherin is anders. Ik pak mijn toverstok uit mijn gewaad -die ik, voor het eerst is op tijd heb aangetrokken-, en tover een beker tevoorschijn. Daarna laat ik er nog wat water uit komen. Ik drink het gulzig op en laat alles dan verdwijnen.

    iPayphone schreef:
    [Echt niemand voor Catherine?]

    [Ik heb Albus of Aislyn voor je?]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gwaine Waters

    Het was druk dit jaar. Misschien zelfs wel drukker dan dat ik hier ooit mee had gemaakt. Ik was ook pas drie jaar schoolhoofd maar dan nog. Alle leraren waren ondertussen al gearriveerd op Hogwarts en de leerlingen zouden deze avond komen. Ik liep naar de deur van onze kamer en maakte hem geluidloos open. 'Hé Love. Hoe gaat het?' Allison zat op de bank die onder het raam stond. Ik liep naar haar toe en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Heb je buikpijn?' ze wreef met haar handen over haar buik heen alsof ze ergens diep over aan het nadenken was. De bank zakte een stukje in toen ik erop ging zitten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Allison Cecilia Evers

    Allison was even in gedachten verzonken, het idee om haar kind ter wereld te brengen. Ze spitste haar oren toen ze de deur hoorde open gaan, ook al was het geluidloos, ze hoorde wel dat iemand naar binnen ging, meteen was ze waakzaam. Gelukkig verdween die waakzaamheid snel weer toen ze hoorde wie het was. "Hallo Gwain, ja het gaat prima" zei ze. Ze voelde een kus op haar vorhoofd een een glimlach verscheen op haar gezicht. "Ja een beetje, maar dat valt wel mee" Na al die tijd had zenooi gelogen tegen Gwain en nu? Nu loog ze keihard tegen hem. Elke keer verzon ze een soms, elke keer at ze heel veel. Het moest ook, ze moest nu eten voor twee personen en niet alleen voor zichzelf. Ze voelde dat Gwaine op de bank ging zitten en rustig kroop ze even dicht tegen hem aan en sloot even haar ogen. Ze zou hem helemaal geen enkele hint geven dat er toe zal leiden dat hij erachter zou gaan komen dat ze zwanger was van hem.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Mijn topics. Iemand waar ik Andi naar kan sturen in mijn beginpost?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb Albus en Aislyn voor je.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gwaine Waters

    'Hallo Gwaine, ja het gaat prima.' gelukkig. Alleen het antwoord op de vraag of ze buikpijn had was iets minder. 'Kan ik iets doen? Moet ik een kruik voor je pakken of iets dergelijks? Ik kan de elven vragen of ze soep voor je willen maken ze zouden er heus geen probleem mee hebben. Waarschijnlijk hebben zetoch al pannen vol soep staan voor het feestmaal van straks. Denk je dat je nog wel mee kunt komen?' ze was half tegen me aan gaan zitten. Nu ze zo dichtbij zat kon ik elk detail op haar gezicht zien. De bijna onzichtbare sproetjes op haar neus en wangen en haar rode haar dat op de een of andere manier perfect zat. En natuurlijk de prachtige lichtblauwe ogen. 'Heb ik ooit gezegd hoe mooi je bent?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Damia Malinda Wolf || Slytherin || Chaser || Spion
    Ik zuchtte opgelucht en ging tegenover de jongen zitten. Hij had zich voorgesteld, niet dat dat nodig was. "Ik weet het, Seeker van het Quidditch team." Mompelde ik en lachte even zwak. Ik was niet onaardig, meestal, tegen de meeste mensen. Alleen tegen irritante mensen en sommige eerste jaars. Daarbij was hij al zo aardig om mij in de coupe te laten zitten. Ik keek even uit het raam. Voor het eerst in mijn leven wist ik niet wat ik moest zeggen. Ik wist meestal wel iets, maar dat ware vooral sarcastische en cynische opmerkingen. 'Jij zit niet in mijn jaar. of wel?" Vroeg ik en keek hem schuin aan. Ik durfde bijna te wedden, aangezien ik wel eens ruzie had gehad met wie zo'n beetje iedereen van Gryffindor in mijn jaar. En ik was lang niet altijd begonnen, naar mijn mening. Mensen waren bevooroordeeld, omdat ik een slytherin was, waar ik niet altijd even goed tegen kon. "Dankje, dat ik hier mag zitten trouwens."


    We've lived in the shadows for far too long.

    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    "Mooi zo." Mompelde ik. Echt ik mocht mijn neef wel hoor, hij was heel aardig, maar soms. Gewoon soms was hij me iets te druk. Nou mocht ik niks zeggen, aangezien ik soms niet heel anders dan hem was. Ik liep de trein in en keek even rond. Er was nog wel een lege coupe, dus daar konden we dan mooi in gaan zitten. "Deze is nog leeg." Zei ik en liep vast naar binnen. Ik liet mezelf op de bank ploffen en zakte iets onderuit. Ik hield niet van trein reizen, dus ik had eigenlijk wel liever gewild dat we er gewoon waren, misschien een port-key? Dat viel nog wel mee. Ik zuchtte zacht en keek uit het raam. Mijn vader zwaaide vrolijk naar me en ik zwaaide terug. Ik had het gevoel dat ik iets vergeten was, maar kwam er niet op. "Marauder's map." Fluisterde ik. Ik was vergeten hem terug te leggen. Ik kon mezelf wel oor me kop slaan. Ik had hem van het bureau gepakt en was hem vergeten terug te leggen.


    We've lived in the shadows for far too long.