• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter

    'Maar challenge accepted, Slytherin. We zullen jullie omver blazen. En dat geldt ook voor jou, Stevens.' er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Die Caleigh paste zo te zien wel bij Fred. Voor hoever ik haar zo al kon peilen dan. 'Oké. Wat krijgt degene die wint? Ik zou zeggen het wassen van de Quidditch kleding van het hele winnende team. Mee eens?' hoe leuk zal het zijn als Hufflepuff dan zou winnen, wat waarschijnlijk toch niet ging gebeuren gezien het team van Hufflepuff niet slecht was maar toch aanzienlijk slechter als Slytherin, Gryffindor en Ravenclaw.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Zal ik met Hugo op James reageren?]


    Bowties were never Cooler

    (Als je dat wil^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ashanti Stevens

    James verliet de coupe, het begon voor mij ook plotseling wel een beetje veel nieuwe mensne in één keer te worden.
    Wow, die Calleigh was erg... defensief. 'Daar kan ik mee leven?' De juiste spreuken en het duurt nu ook weer niet zo lang en je kan een redelijke afstand ervan bewaren...
    Ik keek Albus vragend aan. Ik ging hier niet al te lang blijven, misschien kwam hij mee naar een andere coupe, of ik ging me omkleden en op zoek naar iemand anders. Ik probeerde mijn rode lokken achter mijn oor te proppen, maar het vochtige weer in Engeland maakte het natuurlijk weer één grote pluisbal...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Unimaginable schreef:
    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    Het was ten eerste veel te druk in de coupe. Ik wist dat ik soms druk kon zijn, maar dit was te erg. En daarbij, nog heel even en ik vervloekte Fred. Ik was zo dichtbij en non-verbale spreuken had ik toch al onder de knie. Maar nee, hij was mijn neef en je mocht je neef niet vervloeken, je mocht niemand vervloeken. Ik keek uit het raam en merkte dat we nog geeneens aan het rijden waren. Nou, het speet me voor Hugo, Albus, Calls en Ashanti, maar ik bleef hier niet zitten. Ik kon er zo niet tegen dat je geeneens een normaal gesprek kon hebben zonder dat Fred zich ermee moest bemoeien en dat hij constant deed alsof Calls zijn vriendin was. Ik stond op pakte mijn spullen en liep de Coupe uit. Niet heel ver was nog een lege. Ik legde zuchtend mijn spullen neer en glimlachte, omdat het eindelijk weer rustig om me heen was. Ik kleedde me snel om voordat iemand anders naar binnen zou lopen. Anders zou ik het nog spontaan vergeten om mijn uniform aan te doen. ik liet mezelf zuchtend terug op het bankje vallen. Dit was al een stuk beter.


    Hugo Weasley
    Fred en Cally waren samen mij iets te druk en Albus hielp niet mee. Tuurlijk was ik ook erg competitief, maar niet zo erg, daarbij vond ik het erg lastig om competitief tegen mijn familie te doen. Tijdens de wedstrijd vond ik het al lastig genoeg, laat staan in de trein. Ik stond op en liep samen met Owen de coupe uit. Een paar coupe's verder zag ik James zitten. Hij was 2 jaar ouder, maar wel heel aardig. Hij had zijn spullen al aan. Ik deed dat altijd te laat. Meestal pas op school zelf of na het diner. Ik opende de deur en ging tegenover James zitten. "Werd je ook gek van Freddie?" Echt, hij was echt een geweldige neef, maar soms werd hij erg irritant, net als ik, maar anders. Ik haalde een hand door mijn rode haar. Owen sprong op mijn hoofd. Ik grijnsde. "Dus, klaar voor school?" Ik glimlachte. Ik had er best veel zin in. Terug op mijn plek. Heerlijk weer de school op stelten zetten, ondanks dat mijn ouders moe werden van de brieven van het schoolhoofd. Ik moest misschien niet meer een troep wolven loslaten bij Charms. Ze had gezegt dat ik het niet zou kunnen doen. Dat zou je bij mij nooit moeten doen want dan bewees ik wel dat ik het wel kon. Dat nam ze me zeker niet in dank af. vooral omdat ik ze niet terug riep.


    Bowties were never Cooler

    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser
    Ik was bijna helemaal in gedachte verzonken wanneer Hugo binnen kwam. Hij was misschien twee jaar jonger dan mij, maar ik vond hem heel erg aardig. Ook kon ik gewoon met hem praten, wat heel fijn was. Ik dacht even na over of ik zijn eerste vraag moest beantwoorden, aangezien Fred niet heel ver bij ons vandaan zat. "Ik kan soms gewoon niet goed tegen drukte, of als mensen andere mensen hun aandacht vragen. Of dat gepraat over die quidditch wedstrijden de hele tijd." Zei ik en haalde mijn schouders even op. Er waren dagen dat ik er wel tegen kon, maar meestal zat ik dan nog liever alleen. Ik had geen problemen met alleeën zitten, hoe ongezellig het soms ook was. "Altijd. Ik vind het geweldig om terug te gaan. Hoe gezellig het ook is met de potters en weasleys, ik ben toch liever op hogwarts. En daar zijn we ook met velen." Zei ik zacht lachend. "En jij? Zin in je derde jaar?" Ik wist mijn derde jaar nog, niet het beste jaar, maar goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    James Sirius Potter || Gryffindor || Chaser

    Het was ten eerste veel te druk in de coupe. Ik wist dat ik soms druk kon zijn, maar dit was te erg. En daarbij, nog heel even en ik vervloekte Fred. Ik was zo dichtbij en non-verbale spreuken had ik toch al onder de knie. Maar nee, hij was mijn neef en je mocht je neef niet vervloeken, je mocht niemand vervloeken. Ik keek uit het raam en merkte dat we nog geeneens aan het rijden waren. Nou, het speet me voor Hugo, Albus, Calls en Ashanti, maar ik bleef hier niet zitten. Ik kon er zo niet tegen dat je geeneens een normaal gesprek kon hebben zonder dat Fred zich ermee moest bemoeien en dat hij constant deed alsof Calls zijn vriendin was. Ik stond op pakte mijn spullen en liep de Coupe uit. Niet heel ver was nog een lege. Ik legde zuchtend mijn spullen neer en glimlachte, omdat het eindelijk weer rustig om me heen was. Ik kleedde me snel om voordat iemand anders naar binnen zou lopen. Anders zou ik het nog spontaan vergeten om mijn uniform aan te doen. ik liet mezelf zuchtend terug op het bankje vallen. Dit was al een stuk beter.

    Emrys schreef:
    Albus Severus Potter


    'Maar challenge accepted, Slytherin. We zullen jullie omver blazen. En dat geldt ook voor jou, Stevens.' er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Die Caleigh paste zo te zien wel bij Fred. Voor hoever ik haar zo al kon peilen dan. 'Oké. Wat krijgt degene die wint? Ik zou zeggen het wassen van de Quidditch kleding van het hele winnende team. Mee eens?' hoe leuk zal het zijn als Hufflepuff dan zou winnen, wat waarschijnlijk toch niet ging gebeuren gezien het team van Hufflepuff niet slecht was maar toch aanzienlijk slechter als Slytherin, Gryffindor en Ravenclaw.

    Cymry schreef:
    Ashanti Stevens

    James verliet de coupe, het begon voor mij ook plotseling wel een beetje veel nieuwe mensne in één keer te worden.
    Wow, die Calleigh was erg... defensief. 'Daar kan ik mee leven?' De juiste spreuken en het duurt nu ook weer niet zo lang en je kan een redelijke afstand ervan bewaren...
    Ik keek Albus vragend aan. Ik ging hier niet al te lang blijven, misschien kwam hij mee naar een andere coupe, of ik ging me omkleden en op zoek naar iemand anders. Ik probeerde mijn rode lokken achter mijn oor te proppen, maar het vochtige weer in Engeland maakte het natuurlijk weer één grote pluisbal...

    Llamarmy schreef:

    Hugo Weasley

    Fred en Cally waren samen mij iets te druk en Albus hielp niet mee. Tuurlijk was ik ook erg competitief, maar niet zo erg, daarbij vond ik het erg lastig om competitief tegen mijn familie te doen. Tijdens de wedstrijd vond ik het al lastig genoeg, laat staan in de trein. Ik stond op en liep samen met Owen de coupe uit. Een paar coupe's verder zag ik James zitten. Hij was 2 jaar ouder, maar wel heel aardig. Hij had zijn spullen al aan. Ik deed dat altijd te laat. Meestal pas op school zelf of na het diner. Ik opende de deur en ging tegenover James zitten. "Werd je ook gek van Freddie?" Echt, hij was echt een geweldige neef, maar soms werd hij erg irritant, net als ik, maar anders. Ik haalde een hand door mijn rode haar. Owen sprong op mijn hoofd. Ik grijnsde. "Dus, klaar voor school?" Ik glimlachte. Ik had er best veel zin in. Terug op mijn plek. Heerlijk weer de school op stelten zetten, ondanks dat mijn ouders moe werden van de brieven van het schoolhoofd. Ik moest misschien niet meer een troep wolven loslaten bij Charms. Ze had gezegt dat ik het niet zou kunnen doen. Dat zou je bij mij nooit moeten doen want dan bewees ik wel dat ik het wel kon. Dat nam ze me zeker niet in dank af. vooral omdat ik ze niet terug riep.


    (Die coupé was serieus even héél erg druk :') )

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor || Chaser

    Opeens stond James op en verliet de coupé. Verbaasd keek ik hem na, ik was immers van plan geweest om met hém in een coupé te gaan zitten, maar blijkbaar vond hij het te druk worden. Ik kon mij er echter niet al teveel zorgen om maken, want ik had niks misdaan. En al was dat zo geweest, dan had ik dat toch nooit toegegeven en dan had ik er ook niet mee gezeten. Hugo volgde James, waardoor het opeens een stuk rustiger was. Stevens maakte niet echt aanstalten om daadwerkelijk in de coupé te blijven, wat zou betekenen dat Albus haar waarschijnlijk zou volgen. Dan zat ik dus alleen nog maar met Fred in een coupé... ach, zolang hij mij niet plette, kon ik daar wel mee leven. Hij mocht dan misschien een hyperactieve idioot zijn, maar hij was tenminste wel aardig en grappig.
    Ik dacht niet al te lang na over de weddenschap die Albus voorstelde en knikte, toen Stevens er niks op tegen had. 'Dan staat deze weddenschap. Ik ga hem alleen niet bezegelen met een onbreekbare eed of zo, als jullie het niet erg vinden. Straks gaat er iets mis en vallen er doden. Geen zin om dat op mijn geweten te hebben, wanneer we de Quidditch cup binnenhalen dit jaar.' Ik sloot mijn zin af met een knipoog en draaide mij een soort van om naar Fred. 'Dus... wilde je mij de hele rit zo vasthouden? Want dan gaat omkleden bijvoorbeeld wel heel moeilijk worden.'

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 23:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hugo Weasley || Gryffindor || Beater
    Ik luisterde naar zijn antwoord en knikte begrijpend. Ik snapte hem echt wel. Ik vond quidditch helemaal geweldig, maar het was echt niet mijn gehele leven. Dat zeker niet. Al vond ik drukte om me heen vaak wel prettig, tot op een zekere hoogte, dan werd het me helemaal te veel en sloot ik mezelf vaak op in een kast of ging ik naar de uilen. "Zeker. Mijn derde jaar is het inderdaad. Ik had gehoopt meer herrie te kunnen schoppen, maar waarschijnlijk krijg ik dan tot mijn dertigste huisarrest. Maar goed. Ik heb het er wel voor over als ik de kans krijg iets groots te doen." Een brief van Waters zou waarschijnlijk genoeg zijn voor mijn opsluiting. Nouja, dat hadden ze ook al eerder gezegt, maar vaak hadden ze er toch vanaf gezien als het puntje bij paaltje kwam. Dan hadden ze verstelt gestaan van wat ik had gedaan, in plaats van echt boos te zijn. Wel had ik dan altijd een howler gekregen. Ik kon er wel mee leven. Daarbij konden ze me maar opsluiten tot ik buiten Hogwarts magie mocht gebruiken, dan was ik gewoon vrij.


    Bowties were never Cooler

    [Sorry had internet arrest voor een aantal dagen omdat ikeen slecht cijfer haalde :( wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ze hebben een soort van weddenschap gesloten dat het verliezende Quidditch team de kleren van het winnende team moet wassen... Verder weet ik niet echt wat er voor jou van belang is om te weten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Albus Severus Potter


    Caleigh ging in de weddenschap mee. De rest had het waarschijnlijk of niet gehoord of negeerde het, gezien iedereen binnen een mum van tijd de coupé weer verlaatte. En Ashanti zag er ook niet uit alsof ze hier wou blijven. Misschien was er nog ergens een lege coupé te vinden en konden we Caleigh en Fred hier samen achterlaten. 'Zullen we een andere coupé zoeken?' hopelijk wou ze wel mee, anders zou ik wel heel erg zielig tussen de twee hier zitten. Eigenlijk ging het bijna elk jaar zo dat ik tussen mensen inzaten die me waarschijnlijk liever weg hadden.

    [Eindelijk klaar met werken en alles tot volgende week maandag.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Hii iedereen, ik begin donderdag met mijn examens, misschien stoort het niet zo erg, maar ik kan er wel wat inactiever van worden, het hangt ervan af.]

    Ashanti Stevens
    'Ja, graag zelfs, ik moet me nog omkleden enzo. Zin om iets te eten te gaan zoeken trouwens?' Ik had geen zin om bij het rare koppeltje dat net iets te fanatiek met Quidditch bezig was tegenover mij te blijven zitten, Albus was daarentegen nog best gezellig. 'Kijk je uit naar een nieuw jaar?' vroeg ik aan mijn compagnon, hij was als slytherin waarschijnlijk wat minder gemotiveerd, maar ik hoopte dat ook hij gelukkig was op ons Hogwards.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:10 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dubbelposty

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:09 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [LittleBirdie --> MyGlasses

    Sorry, ik zal morgenochtend zo snel mogelijk weer reageren, kan nu niet echt]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 16:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [MyGlasses --> Backpack]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa