• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. MyGlasses Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e


    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender MyGlasses Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker
    4e


    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes
    - Als je verder nog vragen hebt mijn gastenboek staat altijd open. Net als het chattopic.

    We beginnen op perron 9¾ aan het begin van het jaar. Iedereen komt langzaam de trein in.
    De trein komt niet aan voor iedereen minstens een keer gepost heeft.


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:19 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrea "Andi" Skylar Valencia || Griffoendor!|| Chaser ||
    Ik trek mijn koffer verder. Mijn vijfde jaar al hier. Nog maar een paar jaar. Ik zucht zachtjes terwijl ik mijn hutkoffer meetrek. Een paar Dreuzels kijken me verbaasd aan. Ja ik ben 16 zonder ouders met een car met erop twee hutkoffers. Jep. Mijn ouders vonden dat ik groot genoeg was. Ze moesten de dieren verzorgen. Mijn vader was een geweldige temmer. Hij had draken griffioenen en zelfs een feniks. Hoeveel ik ook gesmeekt had ik mocht hem niet meenemen. Daarom had ik Jesy mee. Mijn fretje. Ik had haar ieder jaar mee en het was echt mijn schatje. Ik ren als niemand iets opmerkt door de muur en kijk op het Perron. Het stond vol met leerlingen. Nieuwe met hun ouders en oude die voor de laatste keer op deze trein zullen stappen. Omdat ze volgend jaar klaar zijn met school. Ik kijk of ik iemand herken die ook niet echt iemamd heeft om mee te praten. Dan merk ik Aislyn op. Ik speelde Zwerkbal met haar Quidditch. Ze was de Keeper en aanvoerder. Ik was trots om me deel van het team te noemen. Ik besluit naar haar toe te lopen. 'Hee Aislyn heb je een fijne vakantie gehad?' Vraag ik vriendelijk als ik bij haar sta. Ik was een vrij vriendelijk meisje al zeg ik het zelf. Zolang mensen me niet als een verwend nest zagen vond ik het best want dat was ik niet. Ik hoefde niet alles te hebben van mijn ouders ookal had ik het iets beter dan de rest.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 19:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik reageer wat langzaam, want ben ook bezig met een verhaal hier op quizlet ;))
    Allison Cecilia Evers
    Heel rustig zat ze tegen hem aan en hoorde hem,voor de tweede maal verscheen er een glimlach rond haar lippen. "Nee dat hoeft niet schat! Het is goed zo, voor nu vind ik het fijn dat jij er gewoon bij me bent. Verder hoef ik niks anders" sprak ze tegen hem, maar toen Gwaine over de soep begon had ze er eigenlijk best wel zin in, maar ze weerhield het om dat tegen hem te zeggen. Wanneer de Great Hall in zou gaan en na de sotering dan pas zou ze wel goed eten, heel goed. "Ja, dat gaat me wel lukken, maak je niet al te veel zorgen om mij" zei ze rustig tegen hem. Met haar hand zocht ze de zijne op en legde dat op haar been neer. Ze wou niet dat zijn hand op haar buik zou komen, bang dat hij misschien het zou gaan voelen. Al voelde ze zelf nog niet iets bewegen in haar buik, maar dat zou wel gaan komen na een paar maanden nog. Heel rustig haalde ze even adem. De prachtige woorden van Gwaine kwamen haar tegemoet. "Ja, dat heb je vaak gezegd en jij bent de meest knapste man op aarde" Al kon ze Gwaine niet zien, ze kon altijd goed zijn gezicht voelen en kon zo ongeveer wel een beeld vormen hoe hij eruit zag.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Aislyn Yael Longbottom

    'Hee Aislyn heb je een fijne vakantie gehad?' ik kijk om en zie Andrea staan die naar mij toe komt. Andrea zat bij mij in het jaar, en dus ook dezelfde kamer gezien ze een Gryffindor was, en zat in het Quidditch team. Waar ik dit jaar aanvoerder van was geworden, voor de tweede keer. 'Hé Andie. Ik heb een geweldige vakantie gehad. Hoe was jou vakantie? Zijn je ouder nog druk geweest met de dieren?' zover ik wist waren haar ouders net zo vaak bezig met dieren als mijn vader met planten en mijn moeder met The Leaky Cauldron.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gwaine Waters

    'Ja, dat gaat me wel lukken, maak je niet al te veel zorgen om mij.' toch deed ik het wel. Het zat automatisch in me om me zorgen over haar te maken het kon vrijwel niet anders. Ze pakte mijn hand vast en legde onze handen op haar schoot. Het leek alsof er een elektrische tinteling door mijn hand trok.
    'Ja, dat heb je vaak gezegd en jij bent de meest knapste man op aarde.' ze was echt geweldig. 'Aww. De allerknapste weet je dat zeker? Ik bedoel je hebt altijd Harry Potter nog die beroemde achterneef van je. En dan moeten we zeker niet vergeten dat Albus Dumbledore hier ook heeft rondgelopen. Die man was ook niet verkeerd hoor.' het gigantische portret van Dumbledore dat in de kamer hing keek me lachend aan. Om de een of andere reden waren we elkaar altijd aan het plagen terwijl ik hem amper had gekend toen hij nog leefde. Het eerste jaar dat ik hier op Hogwarts had gezeten was hij van de toren af vervloekt.



    [Dit is toch het eerste jaar dat Allison op Hogwarts is als ik alles goed heb begrepen?]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Drew McJohnson.

    Ik glimlach als ze me toch herkent als de Seeker van het Quidditch team. ‘Yup.’
    'Jij zit niet in mijn jaar. of wel?" Vraagt ze. ‘Nope, het vijfde. Ik geloof dat jij in de zesde zit?’ Vraag ik oprecht geïnteresseerd. Ik kijk uit het raam. "Dankje, dat ik hier mag zitten trouwens." Ik glimlach. ‘Altijd toch. Trouwens, niet elke Slytherin is een enorme bitch.’ Zeg ik, geamuseerd. Ik kijk naar buiten. Ik heb echt zin om weer naar Hogwarts te gaan. Ik spreek, voor meerderen, als ik zeg dat Hogwarts mijn thuis is. De school heeft een geweldige geschiedenis, geweldige leerlingen en geweldige vakken.

    [Extreme spam! Iemand die nog niet helemaal in het verhaal zit?]

    Ashanti Stevens

    Mijn kleine grijze uiltje leek de spanning al te voelen, af en toe hoorde ik een geluidje van onder het doek komen. Het klikken van mijn moeders hakken maakte me nerveus, maar haar aanwezigheid was toch weer een troost. Ik ging haar ontzettend hard gaan missen, zij mij ook, geloofde ik, te zien aan het aantal brieven dat heen en weer vlogen in een normale week. Ons vaarwel was kort, de eerst brief kwam toch morgen vast al aan.
    Ik wandelde langzaam over her perron, dat volliep met leerlingen en ouders. Ik had zin in een nieuw jaar, nieuwe spreuken die ik aan zou moeten kunnen, bredere vakken en veel nieuwe informatie die mijn krachten konden versterken. Ik hield van bijleren, zolang het maar magie was.
    Doelloos keek ik om me heen om bekende gezichten te vinden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Dit wordt wel de eerste volledige jaar dat Allison op Hogwarts zou gaan verblijven}

    Allison Cecilia Evers
    Ze was altijd iemand die goed voor zichzelf kon zorgen, maar ze wist ook hoe bezorgd haar lieve vriend was. Heel even moest ze grinniken toen ze Gwaine hoorde. "Oke, daar heb je een punt. Albus Dumledore was wel veel knapper dan jij" zei ze op een bloedserieuze toon, maar eigenlijk in haar gedachten was het gewoon een grap die ze uitvoerde op hem. Ze had Dumbledore maar één keer ontmoet en dat was toen ze als uitwisselings student kwam. Maar dit was nu al jaren geleden eigenlijk. Allison had een goed geheugen. Ze hoorde haar maag een heel klein beetje knorren, maar negeerde dat rammelend geluid gewoon. Haar ogen keken naar hem op, maar het enige wat zij zag was zwart. Met haar hand gleed ze langs zijn wang en over zijn kin, ze drukte een kleine kus op zijn lippen. Je zou niet verwacht hebben dat ze blind zou zijn, vanwege dat haar ogen gewoon normaal open was. Toch heeft ze er goed mee kunnen omgaan. "Nog even en dan zou jij je toespraak weer moeten houden he!" zei ze tegen hem. Ze wist de meeste waren niet geintereseerd in die toespraak, over dat The Forbidden Forest gevaarlijk was en dat je daar niet mag komen en alle andere dingen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Cymry schreef:
    [Extreme spam! Iemand die nog niet helemaal in het verhaal zit?]

    Ashanti Stevens

    Mijn kleine grijze uiltje leek de spanning al te voelen, af en toe hoorde ik een geluidje van onder het doek komen. Het klikken van mijn moeders hakken maakte me nerveus, maar haar aanwezigheid was toch weer een troost. Ik ging haar ontzettend hard gaan missen, zij mij ook, geloofde ik, te zien aan het aantal brieven dat heen en weer vlogen in een normale week. Ons vaarwel was kort, de eerst brief kwam toch morgen vast al aan.
    Ik wandelde langzaam over her perron, dat volliep met leerlingen en ouders. Ik had zin in een nieuw jaar, nieuwe spreuken die ik aan zou moeten kunnen, bredere vakken en veel nieuwe informatie die mijn krachten konden versterken. Ik hield van bijleren, zolang het maar magie was.
    Doelloos keek ik om me heen om bekende gezichten te vinden.

    [Ik heb nog steeds Albus en Aislyn vrij die tot nu toe vriendloos zijn.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Damia Malinda Wolf || Slytherin || Chaser || Spion
    Hij zat in het vijfde jaar, dat klonk logisch. Dan was hij ook niet één van de mensen waar ik ooit ruzie mee had gemaakt, wat mooi was. nu kon ik hier ten minste blijven zitten. "Ja, zesde." Zei ik knikkend. Ik lachte zacht wanneer hij zei dat niet iedereen Slyhterin een bitch was. Zijn stem klonk zelfs geamuseerd, als hij door had dat ik bang was dat hij dacht dat ik een vreselijk persoon was. Nou was ik misschien een Spion en hielp ik Hem, ik was niet geheel slecht. "Dank je, denk ik." Ik meende het, het was aardig van hem. "Ik ben Damia. Zoals je misschien weet Chaser van Slytherin. Je bent een erg goede seeker, moet ik eerlijk bekennen." Zei ik voordat ik weer uit het raam keek en met mijn ogen de eerste jaars volgde. Sommige kon je al indelen, makkelijk, je zag het aan hun gezicht. Niet dat ik een sorteer hoed was, maar vaak was het duidelijk. Mensen waarbij je het niet kon zien, die waren vaak echt interessant.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Albus?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gwaine Waters

    Ze ging met me mee in het idee dat Dumbledore knapper als mij was. En Dumbledore leek daar wel heel blij mee te zijn. Ze drukte haar lippen zachtjes en snel op de mijne en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Nog even en dan zou jij je toespraak weer moeten houden he!' het gelukkige moment had heel even geduurd. Tot ze me er weer aan moest herinneren dat ik die toespraak moest houden. 'Oh shit. Ik ben het vergeten ik heb niks voorbereid. Heb ik je eigenlijk ooit al fatsoenlijk voorgesteld aan de studenten nee toch? Tenminste je hebt vaak bij ons gezeten maar volgens mij weet niemand echt wie je bent. Dat zal het eerste zijn dat ik ze ga vertellen wie die prachtige vrouw is waar ik vanaf nu elke nacht naast mag gaan slapen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cymry schreef:
    [Albus?]

    [Albus Severus Potter.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    [Albus Severus Potter.]


    | Hij kan denk ik wel naar Drew komen Damia is er ook. |

    Emrys schreef:
    (...)
    [Albus Severus Potter.]


    [Haha, ja, ik bedoelde het als een optie :p ik stuur haar wel!]

    Ashanti Stevens

    Eigenlijk wou ik eens iets nieuws proberen, gewoon iets doen waar mijn ingetogen ik altijd bang voor was. Ik had enkele vrienden, maar we hadden niets gemeen en waren niet echt close, ze begrepen mijn fascinatie voor de lessen - eigenlijk puur voor magie-experimenten - niet en zagen me als de nerd van de groep die altijd huiswerk liet overschrijven. Zou ik ook echt met iemand kunnen praten die geen werkstuk nodig had?
    Ik liep naar de eerste jongen die ik zag toe, die een beetje sukkelde met zijn hutkoffer. Ik zette mijn meeste vriendelijke glimlach op en keek recht in het gezicht van Albus Potter.
    'Uh, hi...' wow, daarom had ik dus geen vrienden. Lekker Sociaal Ash...

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:43 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    (...)

    [Haha, ja, ik bedoelde het als een optie :p ik stuur haar wel!]

    [Okii, en sorry ik heb echt bagger geslapen vannacht doordat ik men boek wou uitlezen en hij was echt heel zielig op het einde en nu ben ik dus niet zo heel erg slim en alles. Nooit eigenlijk.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."