• Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vervelend dat je zulke lange topic titels kan maken, ik heb soms topics in mijn actieve topics staan die 4 regels lang zijn! Zo lang hoeven topic titels toch helemaal niet te zijn? Als ze het achter elkaar doen zonder spaties heb ik soms nog wel eens dat de hele pagina er raar van gaat doen.
    Mijn suggestie is dan ook om het maximum letters in een titel wat in te korten.


    Your make-up is terrible

    Daar ben ik het wel mee-eens.
    Volgens mij zijn er topics waar heel veel mensen in zitten, die soms ook echt hele lange titels hebben.

    Melden. :Y)

    Als het zo erg is dat het de lay-out verpest, meld je het. Wij korten het wel in. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben voor, maar hoeveel tekens stel je dan voor als maximum?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ja, op een ander forum waar ik zit, doen ze het ook. Is een stuk prettiger.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, ik vind het ook irritant en zwaar onnodig. Omdat het een offtopic topic is hoeft een titel niet kilometers langs te zijn.

    En oh, als het je pagina uitrekt door een te lange titel moet je het gewoon melden, want dat mag niet en dan zal de titel aangepast moeten worden. Dat doen of de mods of degene die het topic geopend heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nefretiti schreef:
    Ik ben voor, maar hoeveel tekens stel je dan voor als maximum?


    Ik weet niet hoeveel het nu is eigenlijk, maar als je dat weet, kan je waarschijnlijk ook beter bedenken hoeveel inkorten goed is.


    Your make-up is terrible

    Sempra schreef:
    Daar ben ik het wel mee-eens.
    Volgens mij zijn er topics waar heel veel mensen in zitten, die soms ook echt hele lange titels hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb er persoonlijk geen last van, maar mij maakt het dus niet echt uit. Maar als er andere mensen er last van hebben, dan vind ik dat dit moet gebeuren.
    Ik zie wel alleen maar topics van 4 regels in het Off-Topic

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DarkSavior schreef:
    Ja, ik vind het ook irritant en zwaar onnodig. Omdat het een offtopic topic is hoeft een titel niet kilometers langs te zijn.

    En oh, als het je pagina uitrekt door een te lange titel moet je het gewoon melden, want dat mag niet en dan zal de titel aangepast moeten worden. Dat doen of de mods of degene die het topic geopend heeft.


    Miep

    Ik ben voor! Mjah, zoals al gezegt, er moet dan wel eventjes duidelijkheid komen over de maximum hoeveelheid tekens die je dan mag hebben.
    Wel lullig als je dan 1 teken tekort komt. :')

    Edit: Volgens mij is er geen maximum nog over de aantal tekens die een topictitel hebben mag. Niet voor zover als dat ik het in de regels hebben kunnen vinden. Dus ik suggereer om het zo'n 60 tekens te maken? Daar ben je al gauw namelijk, of is dit teveel/te weinig? Tis maar een suggestie. (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    381- This one is for the boys with the boomin' system Top down, AC with the coolin' system When he come up in the club, he be blazin' up Got stacks on deck like he savin' up And he ill, he real, he might got a deal He pop bottles and he got the right kin

    Ehm ja, dit soort onzin verkracht de lay-out behoorlijk. Ik ben voor.


    ars moriendi

    Ik heb eens geprobeerd, volgens mij zit er geen limiet op ofwel komt die pas als je op aanmaken klikt. Dit ging er allesinds al op. (11x26 = 286 tekens)

    abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyz


    En je ziet al direct wat daarmee gebeurt -_-

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:25 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    Ik heb eens geprobeerd, volgens mij zit er geen limiet op ofwel komt die pas als je op aanmaken klikt. Dit ging er allesinds al op. (11x26 = 286 tekens)
    abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyz


    En je ziet al direct wat daarmee gebeurt -_-


    Er zit ook pas een limiet op als je hem aanmaakt, dan vallen er dingen weg als je hem te lang maakt volgens mij.
    En ja, als je het zo lang maakt zonder spaties gebeurt dat inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat het limiet van de titel bepaald is door hoeveel tekens er in de database mag. Of hij doet het helemaal niet of hij kapt hem af. Kan ook zijn dat Rutger het in de code heeft staan, maar goed, dat weet ik zo niet, want ik kan Rutger's code niet zien ;p

    Maar goed, ik zou zeggen dat een titel van 100 tekens toch wel lang genoeg is? De stelling van de week bevat 66 letters.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ja, ik vind het ook irritant en zwaar onnodig. Omdat het een offtopic topic is hoeft een titel niet kilometers langs te zijn.

    En oh, als het je pagina uitrekt door een te lange titel moet je het gewoon melden, want dat mag niet en dan zal de titel aangepast moeten worden. Dat doen of de mods of degene die het topic geopend heeft.


    Chaos is a ladder.